Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä se toinen turskahtaa sieltä ihan itestään.Vinkkinä muille joilla sama edessä joskus. Ei oo hyvä paikka vitseille. Vaimo tuli aikaisemmin, itse vähän jälkeen. Kysyivät ovella, että ootko oikee isä. Vastasin että eiku leikki. Ei edes hymyä.
Mulla on takataskussa se ”laita pari ylimääräistä tikkiä” heti synnytyksen jälkeen. Harkitsen vakavasti että olisinkin hiljaa siinä tilanteessa.
Kyllä se toinen turskahtaa sieltä ihan itestään.
No, teillä on varmaan kyllä talossa tietoa tällaisista asioista, mutta "varoitan" nyt kuitenkin. Tuo ei oo pahimmassa tapauksessa mikään kovin pitkäikäinen tie. Varsinkaan siinä vaiheessa, jos nukkumisesta alkaa tulemaan ongelma. Nuorempana ja ehkä tapauskohtaisesti saattaa kupoli kestää vähän paremmin, mutta sen verran voi sanoa, että ei oo kokemuksena mikään häävi, jos liiaksi kasaantunut stressi alkaa oikeasti oireilemaan esim. univaikeuksien ja ahdistuneisuuden muodossa.Illat jää lyhyiksi, ei saa päätä nollattua, aamuyön nukkuu huonosti, kun työasiat alkaa pyöriä mielessä.
Ei ole.Kutsumus, kutsumus..
7 päivää jäljellä. Ei tämmönen ole mitenkään hyvästä. Harrastukset jääneet vähiin jne. Jatkossa olen fiksumpi.No, teillä on varmaan kyllä talossa tietoa tällaisista asioista, mutta "varoitan" nyt kuitenkin. Tuo ei oo pahimmassa tapauksessa mikään kovin pitkäikäinen tie. Varsinkaan siinä vaiheessa, jos nukkumisesta alkaa tulemaan ongelma. Nuorempana ja ehkä tapauskohtaisesti saattaa kupoli kestää vähän paremmin, mutta sen verran voi sanoa, että ei oo kokemuksena mikään häävi, jos liiaksi kasaantunut stressi alkaa oikeasti oireilemaan esim. univaikeuksien ja ahdistuneisuuden muodossa.
Kerkeehän tässä alaa vaihtamaan vielä moneen kertaan!Ottaen huomioon että potilas on kolmen (3) työpäivän jälkeen burn outin partaalla, pitkän aikavälin ennuste ei ole kovin lupaava.
Eläinten rapsuttaminen ja niille lepertely.mikähän olisi kivaa & helppoa
vaatimuksena: päivätyö
Mä voin vetää paremmaksi.Vinkkinä muille joilla sama edessä joskus. Ei oo hyvä paikka vitseille. Vaimo tuli aikaisemmin, itse vähän jälkeen. Kysyivät ovella, että ootko oikee isä. Vastasin että eiku leikki. Ei edes hymyä.
Mulla on takataskussa se ”laita pari ylimääräistä tikkiä” heti synnytyksen jälkeen. Harkitsen vakavasti että olisinkin hiljaa siinä tilanteessa.
Onhan se moneen konsultti tai johtohommiin ihan pätevä pohja kun on MD. Pihlajalinna on hyvä esimerkki jossa tarvitaan varmasti myös tämän alan koulutuksen omaavia johtohommiin.Kerkeehän tässä alaa vaihtamaan vielä moneen kertaan!
Mä voin vetää paremmaksi.
Eikö taloudellinen riippumattomuus ole jo lähes saavutettu?mikähän olisi kivaa & helppoa
vaatimuksena: päivätyö
Eikö taloudellinen riippumattomuus ole jo lähes saavutettu?