Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

🤔

Liitteet

• 1464D8F2-93E7-4009-8EBC-1C26BA47FB52.webp
    1464D8F2-93E7-4009-8EBC-1C26BA47FB52.webp
    38,2 KB · Katsottu: 206
Vinkkinä muille joilla sama edessä joskus. Ei oo hyvä paikka vitseille. Vaimo tuli aikaisemmin, itse vähän jälkeen. Kysyivät ovella, että ootko oikee isä. Vastasin että eiku leikki. Ei edes hymyä.

Mulla on takataskussa se ”laita pari ylimääräistä tikkiä” heti synnytyksen jälkeen. Harkitsen vakavasti että olisinkin hiljaa siinä tilanteessa.

Vinkkinä muille joilla sama edessä joskus. Ei oo hyvä paikka vitseille. Vaimo tuli aikaisemmin, itse vähän jälkeen. Kysyivät ovella, että ootko oikee isä. Vastasin että eiku leikki. Ei edes hymyä.

Mulla on takataskussa se ”laita pari ylimääräistä tikkiä” heti synnytyksen jälkeen. Harkitsen vakavasti että olisinkin hiljaa siinä tilanteessa.
Kyllä se toinen turskahtaa sieltä ihan itestään.

Illat jää lyhyiksi, ei saa päätä nollattua, aamuyön nukkuu huonosti, kun työasiat alkaa pyöriä mielessä.
No, teillä on varmaan kyllä talossa tietoa tällaisista asioista, mutta "varoitan" nyt kuitenkin. Tuo ei oo pahimmassa tapauksessa mikään kovin pitkäikäinen tie. Varsinkaan siinä vaiheessa, jos nukkumisesta alkaa tulemaan ongelma. Nuorempana ja ehkä tapauskohtaisesti saattaa kupoli kestää vähän paremmin, mutta sen verran voi sanoa, että ei oo kokemuksena mikään häävi, jos liiaksi kasaantunut stressi alkaa oikeasti oireilemaan esim. univaikeuksien ja ahdistuneisuuden muodossa.

Kutsumus, kutsumus..
Ei ole.
No, teillä on varmaan kyllä talossa tietoa tällaisista asioista, mutta "varoitan" nyt kuitenkin. Tuo ei oo pahimmassa tapauksessa mikään kovin pitkäikäinen tie. Varsinkaan siinä vaiheessa, jos nukkumisesta alkaa tulemaan ongelma. Nuorempana ja ehkä tapauskohtaisesti saattaa kupoli kestää vähän paremmin, mutta sen verran voi sanoa, että ei oo kokemuksena mikään häävi, jos liiaksi kasaantunut stressi alkaa oikeasti oireilemaan esim. univaikeuksien ja ahdistuneisuuden muodossa.
7 päivää jäljellä. Ei tämmönen ole mitenkään hyvästä. Harrastukset jääneet vähiin jne. Jatkossa olen fiksumpi.

Ottaen huomioon että potilas on kolmen (3) työpäivän jälkeen burn outin partaalla, pitkän aikavälin ennuste ei ole kovin lupaava.

mikähän olisi kivaa & helppoa

vaatimuksena: päivätyö

Mä voin vetää paremmaksi.
Iltamyöhällä mentiin hospitaaliin kun lapsivesi tulla tupsahti aivan liian aikaisin, menin sitten sohvalle jossa kuorsasin miehekkäästi niin hoitsu tuli ja sanoi että mee vaan kotiin nukkumaan että tässä menee aikaa ja he soittaa sitten.
No minä menin kotiin ja joskus aamuyöllä soi puhelin että kaikki hienosti ja terve poika täällä hoidettu sektiolla pihalle, tule sitten kun kerkeet niin ihmettelemään. Minä laitoin luurin kiinni ja nukuin hyvin n.8 asti jonka jälkeen söin aamupalan ja olin ehken 9 aikaan sairaalassa.
Arvatkaapa millainen meteli tuli kun en ollut mennyt sinne samantien :ROFLMAO:

Eikö taloudellinen riippumattomuus ole jo lähes saavutettu?

riippuu täydellisesti: kauanko vielä elää

+ vapaa-ajalla kerkee käyttää käteistä paljon enemmän niin menot kasvaa jos työnteon lopettaa, työMiehenä kun ei kerkeä käyttää rahaa kun viikonloppuisin, onely

Back
Ylös Bottom