Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Ei ne tuumaa asiasta muutakuin harmittelee että siellä kuolee paljon pikkulintuja. Ne ei osaa yhdistää sitä kokkoa mihinkään muuhun.Mitähän vihreät tuumaa kun Siperiassa palaa 3 milj hehtaaria metsää tällä hetkellä. Pitää varmaan verottaa kovempaa suomalaista diesel autoilijaa...
paikkakuntamme vaateliike josta aina farmarinhousut ostin, on lopettanut
NaksNaksNaks…Mitähän vihreät tuumaa kun Siperiassa palaa 3 milj hehtaaria metsää tällä hetkellä. Pitää varmaan verottaa kovempaa suomalaista diesel autoilijaa...
En muista milloin olisin ostanut farmarinhousut suomesta. Viimeisen 1,5 vuoden aikana: japaniasta (kiven jalasta + nettikauppa), lontoosta ja berliinistä.
studio25
Se on hyvää tietoa työläisille.Voi ristus, että ärsyttää tämmöset yrittäjyyskurssit. Ei mua kiinnosta yrittäjyys ja nyt pitää jotain hemmetin omaa liikeideaaki vääntää. Ihan paskaa.
Paljonkohan siellä voi vielä palaa lisää?Mitähän vihreät tuumaa kun Siperiassa palaa 3 milj hehtaaria metsää tällä hetkellä. Pitää varmaan verottaa kovempaa suomalaista diesel autoilijaa...
Se on hyvää tietoa työläisille.
Harva tajuaa, että työntekijän pitäminen on hel vatun kallista. Jos työntekijä saa palkkaa 15 e / h, niin pakolliset kulut hänestä on noin 30 e / h työnantajalle.
Ja sitten pitää ylimääräisestä katteesta repiä saikut, lomarahat, lomat ja mm. kakkatauot.
Mä aloitan mahdollisesti neuvomaan uusia yrittäjiä joten mielenkiinnolla odotan mitä sieltä tulee vastaan, kaikenlisäksi aivan ilmaiseksi.Se on hyvää tietoa työläisille.
Harva tajuaa, että työntekijän pitäminen on hel vatun kallista. Jos työntekijä saa palkkaa 15 e / h, niin pakolliset kulut hänestä on noin 30 e / h työnantajalle.
Ja sitten pitää ylimääräisestä katteesta repiä saikut, lomarahat, lomat ja mm. kakkatauot.
Kyllä on mukavaa ajelu lukkopolkimien kanssa. En ole ennen kokeillut. Ja syvästi ihmettelen, että miksi en. No, nyt sitten saan niillä ajella niin paljon kuin jaksan. Tuo mies on siitäkin mukava, kun tykkää mun kanssa pyöräillä vaikka olen hidas ja kömpelö.![]()

Hyvin suunniteltu on tänään kilvitetty.Hyvin suunniteltu on vielä täysin tekemättä.
Voi ristus, että ärsyttää tämmöset yrittäjyyskurssit. Ei mua kiinnosta yrittäjyys ja nyt pitää jotain hemmetin omaa liikeideaaki vääntää. Ihan paskaa.
Eikös noille nykynuorille ole jotain elämänhallintakurssejakin? Näin keität kaurapuuron ja peset kalsarisi.Itselläni oli joku työelämässä toimiminen kurssi, kysymykset oli tyyliin kenelle ilmoitan jos sairastun tms. Mutta pakollinen suorittaa kun tarvitsee numero arvosanan.
Minä vasta opettelen. Ehkä joskus opin.Lukkopolkimet helpottaa sen tärkeimmän oppimista, pyöritä, älä polje![]()
Eikös noille nykynuorille ole jotain elämänhallintakurssejakin? Näin keität kaurapuuron ja peset kalsarisi.