Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nälkä tuli, kun aloin tarkastella vähän reseptejä reissua varten.

Voisulaa ja näitä = :kuola::
(kuva kooklesta, en minä)
769946916.jpg

Heii meillä samit! :LOL: Paitsi kulkemisesta en nyt tiiä!

Innostuvana ihmisenä otin tavoitteeksi kyykätä satkun ens kesänä :puntti: ohjelmat ja kaikki (itte) tehty jeejee. :ROFLMAO:
Ei sitä vaan lomalla oikeen jaksa saati kiinnosta rimpuilla.

Omat tavoitteet himpun maltillisemmat; pyrin totaalirapistumisen ehkäisemiseksi junppaamaan keskimäärin 2x, mutta vähintään kerran viikossa. Paitsi jos on joku este tai ei vaan nappaa :ROFLMAO:

Pitäisi vaivautua vaateostoksille, viimekerrasta on tovi aikaa. Kengät ja farkut listalla, edelliset kengät irvistää ja farkuissa on kohta tuuletusreikä haaravälissä. Ei pitäis niin kauheasti pestä koneessa.

työ-housut & -kengät pitäisi kans uudistaa

ei vaan yhtään huvittaisi piipahtaa vaateliikkeessä

reikiä 0 eli ei kiire ole, kulahtaneet vaan rupeaa olemaan

lisäksi: paikkakuntamme vaateliike josta aina farmarinhousut ostin, on lopettanut

Pitäisi vaivautua vaateostoksille, viimekerrasta on tovi aikaa. Kengät ja farkut listalla, edelliset kengät irvistää ja farkuissa on kohta tuuletusreikä haaravälissä. Ei pitäis niin kauheasti pestä koneessa.

Joo ei farkkuja EIKÄ KENKIÄ koneeseen :LOL:

Mikähän mua vaivaa ku pyykkäävät miehetkin nyt ovat niin hot :confused: oisko nyt se aika kuusta ku tulis hyvin vauvoja :unsure::heart:

Minä olen kyllä pessyt farkut koneessa, mutta farkkupyykkiohjelmalla ja hyvin harvoin. Ei auta pestä paljoa farkkuja, on äkkiä värit veks. (y)

Back
Ylös Bottom