Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mun pitäs ostaa konehuoneeseen uusi ajoalusta, edellinen narisee ihan perkeleesti vaikka vain 7kk vanha.
Sen saa kun halpaa ostaa...

Ei auta pestä paljoa farkkuja, on äkkiä värit veks

toisaalta, havaintoni: jos pesee harvoin niin sitten se lika vasta niitä kuluttaakin

olisikohan nämä työhousut nyt ollu parivuotta, pesty on vähintään kerran kk, jok.ikinen työpäivä jalassa

Muistakaa: lounas
sis. salaatti ja liha.
IMAG2544.webp

Tässä kun tätä toimintaa katselen ja immeiset pelaa pelikoneita, niin kyllä nyhdetään.

Aina kun täälläpäin olen ja käyn kahvilla tai höyryllä, niin monesti näen tuon saman kehvelin. Liekö edes ymmärtää, että ei ole mahdollisuutta voittaa. Toivottavasti joku antaa rahaa, eikä ole omassa hallinnassa tili. Mutta ei taida ketään kiinnostaa asumisyksikössä minne ne rahat menee.

Saatas heittää mäkeen nuo pelikoneet. Samat immiset pelaa voitot mielessä.

Tässä kun tätä toimintaa katselen ja immeiset pelaa pelikoneita, niin kyllä nyhdetään.

Aina kun täälläpäin olen ja käyn kahvilla tai höyryllä, niin monesti näen tuon saman kehvelin. Liekö edes ymmärtää, että ei ole mahdollisuutta voittaa. Toivottavasti joku antaa rahaa, eikä ole omassa hallinnassa tili. Mutta ei taida ketään kiinnostaa asumisyksikössä minne ne rahat menee.

Saatas heittää mäkeen nuo pelikoneet. Samat immiset pelaa voitot mielessä.
Ihan se on vaan dopamiinikeskuksen kutittelua.
Mutta joo, samaa mieltä ne vois sulattaa vaikka kuulantyöntökuuliksi.
Mä saan samat kiksit kun käyn härkkii jossain nettipalstalla ja kukkikset alkaa värisee.

Avustaja sanoi, että työt eivät ole keskeneräisiä vaan tulevia. Viisaita sanoja.

Lisää viisauksia.

Yksi asia kerrallaan.
Hyvin suunniteltu on vielä täysin tekemättä.
Ensimmäinen leikkaus on helpoin, ensimmäinen uusintaleikkaus on tärkein.

Voi ristus, että ärsyttää tämmöset yrittäjyyskurssit. Ei mua kiinnosta yrittäjyys ja nyt pitää jotain hemmetin omaa liikeideaaki vääntää. Ihan paskaa.

Back
Ylös Bottom