kansan edustaja olis menny taksilla
Olen vain duunari.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kansan edustaja olis menny taksilla
ja tuhnu edelleen hukassa.
Onkohan lähtölaskenta kirurgin käsittelyyn startannut.
Kahvi suht toimiva. Täytyy huomenna harrastaa lenkkeilyä, eiköhän se siitä!Minä availen ruuasta johtuvat tulokset cokiksella. Tosin jos on niin hankalaa, että tarttee kirurgia, niin ei paljo cokikset auta. Hyyyyyyyh. Ajatuski kuulostaa kauhialta.
Kahvi suht toimiva. Täytyy huomenna harrastaa lenkkeilyä, eiköhän se siitä!
Aamukahvin jälkeen se toimitus pitää tapahtua. Tästähän saataisiin vedonlyönti aikaseksi.Muista kertoa heti kun helpottaa. Tässä malta oikein nukkumaankaan mennä, kun ollaan näin jännän äärellä.
Meillä kaikki ollaan jo käyty iltatoimituksella onnistuneesti. Minun pitäisi taas aloittaa rautakuuri, joten tuskin itselläni ongelmaa parin seuraavan kuukauden aikana.
Saako tuolla ajaa jos on hieman nauttinut.Tolla olis hyvä hurauttaa huhtapupiin tai mallaskoskelle.
Saako tuolla ajaa jos on hieman nauttinut.
Menee ilmeisesti samaan ajoneuvokategoriaan kuin sähköpyörät...kai.
Tehokkaasti naamioitu tila. Oiva paikka säilyttää herkkuja.
Muista kertoa heti kun helpottaa. Tässä malta oikein nukkumaankaan mennä, kun ollaan näin jännän äärellä.
Meillä kaikki ollaan jo käyty iltatoimituksella onnistuneesti. Minun pitäisi taas aloittaa rautakuuri, joten tuskin itselläni ongelmaa parin seuraavan kuukauden aikana.
Raportoin klo 12 jälkeen tarkemmin tilanteesta. Siihen saakka vedonlyöntiaikaa.Aamukahvin jälkeen se toimitus pitää tapahtua. Tästähän saataisiin vedonlyönti aikaseksi.

Nyt sitten pelataan millien tuhannesosien tarkkuudella.sum pit
Ja sitten tutkimaan potilasta, joka on tänään akselitiiviste.
"Akselitiivisteen tehtävänä on tiiivistää esim. pyörivän akselin ja staattisen pesän välinen tila. Akselitiiviste rakentuu pääasiassa metallisesta jäykistysrenkaasta sekä vulkanoidusta tiivistyselementistä. Ulkokehä tiivistää kiinteän pesän ja tyyvistyshuuli pyörivän akselin"
Kyllä. Odotettu on. Valtion avustus harrastustoimintaan on tänään nostettavissa.Jaahas, vietämme elokuun ensimmäistä päivää.