Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

:kakka: ja tuhnu edelleen hukassa.
Onkohan lähtölaskenta kirurgin käsittelyyn startannut.

Minä availen ruuasta johtuvat tulokset cokiksella. Tosin jos on niin hankalaa, että tarttee kirurgia, niin ei paljo cokikset auta. Hyyyyyyyh. Ajatuski kuulostaa kauhialta.

Kahvi suht toimiva. Täytyy huomenna harrastaa lenkkeilyä, eiköhän se siitä!

Muista kertoa heti kun helpottaa. Tässä malta oikein nukkumaankaan mennä, kun ollaan näin jännän äärellä.

Meillä kaikki ollaan jo käyty iltatoimituksella onnistuneesti. Minun pitäisi taas aloittaa rautakuuri, joten tuskin itselläni ongelmaa parin seuraavan kuukauden aikana.

Muista kertoa heti kun helpottaa. Tässä malta oikein nukkumaankaan mennä, kun ollaan näin jännän äärellä.

Meillä kaikki ollaan jo käyty iltatoimituksella onnistuneesti. Minun pitäisi taas aloittaa rautakuuri, joten tuskin itselläni ongelmaa parin seuraavan kuukauden aikana.
Aamukahvin jälkeen se toimitus pitää tapahtua. Tästähän saataisiin vedonlyönti aikaseksi.

Vittu kuntit. Arki alkoi. Onneks näin torstaista niin kevyt alotus.

Lomasaldo: -4kg. Enkä jaksanut sittenkään laihduttaa vaan tuli vedettyä paskaruokaa olan takaa. Mutta ulkosalla >10h per päivä. Poislukien kaks sadepäivää.

hornoxe.com_gifdump359_40.gif
Tehokkaasti naamioitu tila. Oiva paikka säilyttää herkkuja.

Aamukahvin jälkeen se toimitus pitää tapahtua. Tästähän saataisiin vedonlyönti aikaseksi.
Raportoin klo 12 jälkeen tarkemmin tilanteesta. Siihen saakka vedonlyöntiaikaa.

IMG_20190801_085159.webp
Muutto hyvällä mallilla. Verhokin jo ripustettu :)

sum pit

Ja sitten tutkimaan potilasta, joka on tänään akselitiiviste.

"Akselitiivisteen tehtävänä on tiiivistää esim. pyörivän akselin ja staattisen pesän välinen tila. Akselitiiviste rakentuu pääasiassa metallisesta jäykistysrenkaasta sekä vulkanoidusta tiivistyselementistä. Ulkokehä tiivistää kiinteän pesän ja tyyvistyshuuli pyörivän akselin"

sum pit

Ja sitten tutkimaan potilasta, joka on tänään akselitiiviste.

"Akselitiivisteen tehtävänä on tiiivistää esim. pyörivän akselin ja staattisen pesän välinen tila. Akselitiiviste rakentuu pääasiassa metallisesta jäykistysrenkaasta sekä vulkanoidusta tiivistyselementistä. Ulkokehä tiivistää kiinteän pesän ja tyyvistyshuuli pyörivän akselin"
Nyt sitten pelataan millien tuhannesosien tarkkuudella.
Ainakin eräs asiakas pelaisi kun häntä häiritsi metrien mittaisessa puurakennelmassa muutaman millin järkyttävä heitto arvioidusta mitasta!
Ei voi vittu olla rajaa ihmisten hölmöydellä tai pätemisen tarpeella...

Back
Ylös Bottom