Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jahas.

Mutta näin minä sen muistan. Olen myös käynyt pari kertaa. Enpä tiennyt että koko raaja on sama kuntaa.

katso liitettä 156179
Tässä sun kartassa Enontekiön toisen ännän alapuolella on kuntakeskus Hetta, joka myös oli vastausvaihtoehtona.

Mutta joo, pohjoisessa kunnat ovat aika kookkaita ja harvalukuisia.

n5files

Pitäsköhän ostaa polkupyörä?

törnävältä haet hyllystä, käteisellä, haibiken täysjoustosähkön, se on nykyaikaa

noin 4000€

semmosen Minäkin seuraavaksi, yamahan moottorilla, bossilainen ei käy

sähköavustus loppuu 25km/h kohdalla, ajat yli sen niin tulee hiki

kortti käy

Minulla varastossa ohut&paksukumminen ja moottoripyörä

ulkotiloissa,katoksessa, henkilöauto ja arkipolkupyörä #onely

seuraavaksi harrastepyörällä #ajankuluksi

Lähinnä nämä kerettiläiset ajatukset polkupyörästä ovat lähtöisin siitä, että tekisi mieli kesällä mennä ulos. Mutta kun ei ole syytä sinne mennä.

Lähinnä nämä kerettiläiset ajatukset polkupyörästä ovat lähtöisin siitä, että tekisi mieli kesällä mennä ulos. Mutta kun ei ole syytä sinne mennä.
Ei kannata. Sh opiskelija oli aidosti huolissaan mun mielenterveydestä, kun sanoi, etten iltaisin jaksa oikein harrastaa. 10-11h päivä, takasi kotona seiskan maita. Ei oikein jaksa lähteä mihinkään.

Ei kannata. Sh opiskelija oli aidosti huolissaan mun mielenterveydestä, kun sanoi, etten iltaisin jaksa oikein harrastaa. 10-11h päivä, takasi kotona seiskan maita. Ei oikein jaksa lähteä mihinkään.

Minä ehkä jaksaisin, mutta jos ei ole järkevää tekemistä (mitä eijjole), niin jään sohvalle.

Uimassa on muuten aika ihana käydä näin helteellä. Bonarina ei ees turvota jalkoja tai satu minnekään. Tosin tätäkin vaan sisätiloissa, kun ei kauemmas jaksa altaalle.

Back
Ylös Bottom