Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Me ajateltiin romanttisesti telttailla eikä harrastella selviytymistaistelua tai riitelyä![]()
Kunnon teltat on muuten tyyriitä![]()
Noissahan pätee sääntö: halpa, kestävä, kevyt. Valitse kaksi.Pitänyt kanssa alkaa ostelemaan eräkamoja kalastusta varten, 1500 ainakin saa helposti menemään telttoihin yms makuupussi trangia setteihin.
Olen käsittänyt että Huhtapupista ja Mallaskoskelta löytyy molemmista aurinkoterassi.Lähinnä nämä kerettiläiset ajatukset polkupyörästä ovat lähtöisin siitä, että tekisi mieli kesällä mennä ulos. Mutta kun ei ole syytä sinne mennä.
löytyikö se puolustusvoimien kadonnut discopallo sieltä maastosta?katso liitettä 156195 katso liitettä 156196 Kas, täällä on juttua metsäilystä. Muutama päivä roikuttu Lemmenjoella, justiinsa nokka kohti kotia. Maisemat oli kivoja ja viski sekä brandy maistuivat metsässä hyvälle. Päivän varustevinkki: Belgian armeijan rinkka varustelekasta ~90€ on tämän koekannon perusteella aivan helvetin hyvä ostos.
viski sekä brandy
Meinasin ruveta kirjoittamaan pidempää listaa, mutta melkein sama todeta, että näin ikääntyessä sietää vaan vähän laajempaa kirjoa erilaista musaa. Esim. jonkin sortin trance / vocal trance soi tällä hetkellä (Gareth Emery). Tällä on monissa biiseissä hienoja melodioita ja musa yleisesti semmoista hyvän tuulen musiikkia.Oon tainnu kysyä aiemminkin, mutta onko teillä mitään semmosta guilty pleasure-bändiä? Kuuntelette, mutta ette välttämättä kehtaa siitä kellekkään sanoa, kun on vähän noloa.
Mulla se on BTS. Khihihihi.
Pitänyt kanssa alkaa ostelemaan eräkamoja kalastusta varten, 1500 ainakin saa helposti menemään telttoihin yms makuupussi trangia setteihin.
Noissahan pätee sääntö: halpa, kestävä, kevyt. Valitse kaksi.