Miksi?Mä vähän pelkään siilejä, mutta ovat hienoja eläimiä kyllä.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi?Mä vähän pelkään siilejä, mutta ovat hienoja eläimiä kyllä.![]()
Ja viinanhajun voi laittaa aina käsidesin piikkiin, muistaa pitää vaan sen siinä pöydän kulmalla näkösällä.
Et vain osaa.
13/14 paikkakuntakisassa. Siinä oli myös virhe, mikä selittää yhden väärän vastauksen (en tiedä onko se aina sama).
Mutta tosiaan, Enontekiö sijaitsee lähempänä ”kainaloa”, eikä ”sormenpäässä”, niin kuin testi väitti.
Vitun homo testi.
Miksi?
Jahas.Jos tarkkoja ollaan, niin:
katso liitettä 156178

Jahas.
Mutta näin minä sen muistan. Olen myös käynyt pari kertaa. Enpä tiennyt että koko raaja on sama kuntaa.
Koli on ihan mukava paikka käydä ainakin makkaraa paistaan. Sen siellä toteuttanut muutamaan otteeseen.^Tonne minä lähden sitten vaeltamaan kunhan harjoittelen eka, ensi kesänä Kolilla![]()
Koli on ihan mukava paikka käydä ainakin makkaraa paistaan. Sen siellä toteuttanut muutamaan otteeseen.
Toki ei se lappia voita tuntureineen.
Elokuussa pohjoseen. 8 päivää aikaa touhuta mitä mieleen tulee. Kohteena ainakin taas jäämeri ja uutena tulokkaana lofootit. Tälle kesää kans joku vaellus, mutta ei ihan viimekesäisen mittaista, kun on nuo muutamat muut kohteet kans käytävä.
Siellä mieli lepää.

Itsellä tekis välillä mieli sitten aina muistaa ne sääskilaumat pohjosessa.^Tonne minä lähden sitten vaeltamaan kunhan harjoittelen eka, ensi kesänä Kolillapääsisin ensi viikoksi Hetta-Pallas -vaellukselle, mutta tuli vähän liian nopealla aikataululla.
lähtö olisi siis lauantantaina 0700.
Serkku aloitti vaeltamisen kevyesti Huippuvuorilta. Selvisi hengissä. Kolmatta kertaa menossa sinne parin viikon päästä.^Tonne minä lähden sitten vaeltamaan kunhan harjoittelen eka, ensi kesänä Kolillapääsisin ensi viikoksi Hetta-Pallas -vaellukselle, mutta tuli vähän liian nopealla aikataululla.
lähtö olisi siis lauantantaina 0700.
Jaaa, no ei kai. Ei niitä poroja paljon esim viime reissulla urho kekkosen kansallispuistossa vastaan tullut. Onhan se vähän pönttö tapa tuottaa lihaa, mutta eiköhän siihenkin muutos vielä tule, kun luonnon arvo ymmärretään.Lappi on komia, harmi että poroilla jonnin verran pilattu. Mutta kyllä kovasti tekis mieli lähteä taas. Liian pitkä tauko ollut.
Viimevuonna otin aurinkoa tunturin laella munasiltaan ja muutenkin pötköteltiin pari päivää kammin ovi auki.Itsellä tekis välillä mieli sitten aina muistaa ne sääskilaumat pohjosessa.