Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lähinnä nämä kerettiläiset ajatukset polkupyörästä ovat lähtöisin siitä, että tekisi mieli kesällä mennä ulos. Mutta kun ei ole syytä sinne mennä.

hyvä idea, empä minäkään nykyään muuten ulkona liiku, kävelyä ehkä 5kertaa vuodessa

7CF96D7C-8733-4BEF-9623-3311A3BF5077.webp

Mä pohdin ihan tosissaan sähköpotkulautaa koska sillä ois kätsä tulla kännissä kotiin.
Menomatka sujuu terassille ihan kivutta mutta jostain syystä se takaisin tuleminen on annelista kävellen.

Tässä sun kartassa Enontekiön toisen ännän alapuolella on kuntakeskus Hetta, joka myös oli vastausvaihtoehtona.

Mutta joo, pohjoisessa kunnat ovat aika kookkaita ja harvalukuisia.

n5files
Veljellä on mökki Savukoskella, sinne menevä tie ei näy edes kartoissa.
Aika rauhassa saa kuistilla istuskella kahvilla ja katsella kuukkelia.

Oon tainnu kysyä aiemminkin, mutta onko teillä mitään semmosta guilty pleasure-bändiä? Kuuntelette, mutta ette välttämättä kehtaa siitä kellekkään sanoa, kun on vähän noloa.

Mulla se on BTS. Khihihihi.

Menomatka sujuu terassille ihan kivutta mutta jostain syystä se takaisin tuleminen on annelista kävellen.

Menomatka kokonaan alamäkeä. Paluumatka...

Oon tainnu kysyä aiemminkin, mutta onko teillä mitään semmosta guilty pleasure-bändiä? Kuuntelette, mutta ette välttämättä kehtaa siitä kellekkään sanoa, kun on vähän noloa

Back
Ylös Bottom