Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kävin myös juhannussalilla. Sitten kaksi pullaa palkkariksi. -.-Ja sitten salille.
Mulla alkaa loma vasta ens viikolla. Tiedän jo kokemuksesta, että menee 1-2 viikkoa että kone rauhottuu. Taas on menty kevät niin kovaa, että ei osaa enää relata. Suorittaminen jää ns. päälle. Nytkin mietin että mitä töitä pitäs tehdä pois.Jessus sentään jo puol tuntia ollut vapailla, omituista touhua. Nyt kun sais yhdet hyvät yöunet, niin vois tulla vähän lomamaisempi fiilis tän ameebailun sijaan.
Mulla alkaa loma vasta ens viikolla. Tiedän jo kokemuksesta, että menee 1-2 viikkoa että kone rauhottuu. Taas on menty kevät niin kovaa, että ei osaa enää relata. Suorittaminen jää ns. päälle. Nytkin mietin että mitä töitä pitäs tehdä pois.

Olen muuten myös huomannu, että ainakin mun lomamoodiin siirtymistä helpottaa jos pysyy poissa somesta/netistä. :D kantsii koklaa.Onhan tässä massiiviset suunnitelmat siivota koko kämppä lattiasta kattoon, kokkailla pakastin täyteen ruokaa ja muutenkin löytää täydellinen valmis zen-tila, kun keväällä joutunut keskittymään vaan töihin pesänrakennuksen sijaan. Toivon mukaan tajuaa myös vaan lojua ja nauttia vikasta kesälomasta hetkeen ilman muita velvoitteita ku kissain ruokkiminen![]()
Tämä on vähä semmonen juttu, jota en ymmärrä. Mansikat pitää saada ostaa tuoreena, sitte nähä vaivaa perkaamisessa ja pussittamisessa, ja sitte ne lykätään pakkaseen. Miksei ostais pakastemansikoita sitä mukaa ku tarvii? Ei ne ite pakastetut oo kuitenkaan luomua eikä ite poimiessa valikoituja, niinku hillat ja mustikat.Nyt on 20kg mansikoita pakastumassa.
Seuraavaksi kuha pannulle.Ensin pitäisi saattaa kuha fileiksi.
Mä kusen heti mun sohvan jos vakuutus korvaa jotain.
irma voisi käytännön pilana lipastaa joku kerta vokotin jääkaapin täyteen näitä
Hommassa meni 5min...