Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olipas V:llä hyvä musiikkivalinta.

terveydeksi, sis. 6 cl
2019-06-20 16.10.34.webp

Jessus sentään jo puol tuntia ollut vapailla, omituista touhua. Nyt kun sais yhdet hyvät yöunet, niin vois tulla vähän lomamaisempi fiilis tän ameebailun sijaan.

Jessus sentään jo puol tuntia ollut vapailla, omituista touhua. Nyt kun sais yhdet hyvät yöunet, niin vois tulla vähän lomamaisempi fiilis tän ameebailun sijaan.
Mulla alkaa loma vasta ens viikolla. Tiedän jo kokemuksesta, että menee 1-2 viikkoa että kone rauhottuu. Taas on menty kevät niin kovaa, että ei osaa enää relata. Suorittaminen jää ns. päälle. Nytkin mietin että mitä töitä pitäs tehdä pois.

Mulla alkaa loma vasta ens viikolla. Tiedän jo kokemuksesta, että menee 1-2 viikkoa että kone rauhottuu. Taas on menty kevät niin kovaa, että ei osaa enää relata. Suorittaminen jää ns. päälle. Nytkin mietin että mitä töitä pitäs tehdä pois.

Onhan tässä massiiviset suunnitelmat siivota koko kämppä lattiasta kattoon, kokkailla pakastin täyteen ruokaa ja muutenkin löytää täydellinen valmis zen-tila, kun keväällä joutunut keskittymään vaan töihin pesänrakennuksen sijaan. Toivon mukaan tajuaa myös vaan lojua ja nauttia vikasta kesälomasta hetkeen ilman muita velvoitteita ku kissain ruokkiminen :)

Onhan tässä massiiviset suunnitelmat siivota koko kämppä lattiasta kattoon, kokkailla pakastin täyteen ruokaa ja muutenkin löytää täydellinen valmis zen-tila, kun keväällä joutunut keskittymään vaan töihin pesänrakennuksen sijaan. Toivon mukaan tajuaa myös vaan lojua ja nauttia vikasta kesälomasta hetkeen ilman muita velvoitteita ku kissain ruokkiminen :)
Olen muuten myös huomannu, että ainakin mun lomamoodiin siirtymistä helpottaa jos pysyy poissa somesta/netistä. :D kantsii koklaa.

Ja sit tää tuli vastaan: Miten tiede auttaa saamaan lomasta eniten irti – Aivotutkija Katri Saarikiven 10 vinkkiä hyvään latautumiseen ja työhuolten unohtamiseen | Yle Uutiset | yle.fi

Nyt on 20kg mansikoita pakastumassa.
Seuraavaksi kuha pannulle. :kuola: Ensin pitäisi saattaa kuha fileiksi.

Nyt on 20kg mansikoita pakastumassa.
Seuraavaksi kuha pannulle. :kuola: Ensin pitäisi saattaa kuha fileiksi.
Tämä on vähä semmonen juttu, jota en ymmärrä. Mansikat pitää saada ostaa tuoreena, sitte nähä vaivaa perkaamisessa ja pussittamisessa, ja sitte ne lykätään pakkaseen. Miksei ostais pakastemansikoita sitä mukaa ku tarvii? Ei ne ite pakastetut oo kuitenkaan luomua eikä ite poimiessa valikoituja, niinku hillat ja mustikat.

Back
Ylös Bottom