Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Noniin. Ostin kolme vuotta sitten kunnon pohojanmaan modulisoffan. Otin vielä paremmat tyynyt ja kankaat ja setit, ajattelin että en sitte hetkeen osta sohvaa. Makso jotain +2000e
Nyt tytär nukku sohvalla ja vahingossa lorotteli reilut pisut. :D ei onnistu pesu, haju ei lähde mitenkään. Roskiin menee. Tai sitte myyn torissa, eiköhän joku hullu hae.
On kyllä ihme, että nyt vasta meni sohva. On kuitenkin kolme koiraa ja kaks kissaa, aika suuri todennäköisyys että joku olis jo oksentanu paskantanu tai spermannu sohvan aiemminkin.
Eipä tosta harmissaan voi olla. Sattuuhan noita. Ja paalua on kyllä. Mahtaakohan vakuutuksesta saada mitään?

Järjen köyhyyttä maksaa sohvasta +2k vaikka kuinka olisi liitua millä piirtää.

Mä kusen heti mun sohvan jos vakuutus korvaa jotain.
Hyvä sohva mutta haluaisin uuden.

Vahinkoilmoitukseen vaan, että nukahdit sohvalle ja herätessä oli tullut lirut sohvalle. Ei auttanut pesu enään, sillä olihan se imeytynyt aivan perille saakka.

Jos takkuaa, niin jatkat tarinaa, että unohtui sanoa, että hienona immeisenä kuljet mekossa ilman alushousuja. No sammuessa oli puolukkapäivät (runsas vuoto) alkanut ja nyt sitä on useammalla tyynyllä, kun olit unissasi pyörinyt.

perustele

mitä mieltä olet 100k kovaäänisistä

sielä voit tutustua: tuotteisiin

2019 Editors' Choice Awards: Loudspeakers $100,000 and up | The Absolute Sound

Miksi maksaa +2k jotain joka kusemalla kuitenkin pilataan?

Kaiuttimet ovat aina hyvä sijoitus. En mä niistä mitään ymmärrä mutta kiva on kuunnella musiikkia.
Itsehän en sellaisia omista mutta miesihmisellä sellaisia löytyy.

E: Ja niinku sanoit, kaiuttimet eivät kulu käytössä. Toisin kuin sohva.

Järjen köyhyyttä maksaa sohvasta +2k vaikka kuinka olisi liitua millä piirtää.

Mä kusen heti mun sohvan jos vakuutus korvaa jotain.
Hyvä sohva mutta haluaisin uuden.

No heitä kasa kolikoita lattialle ja istu niiden päällä
Pitäis mennä vakuutukseen, että lorota kankaalle vaan. Kuittia vasten vähennät 150€+8%/vuosi

Kyllä se asuminen metsän keskellä on halvempaa, kuin immeisten keskellä. Ei siihen lottovoittoa tarvita.
Jollain sielläkin pitää leipä pöytään saada ja lainat maksuun. Ja on silleen hassusti pellannut korttini, että mun duunia ei oikeastaan ole ku isommissa kaupungeissa. On mulla sellainen semiselvä exit-plan kyllä, eli tässä hiljalleen uudelleenkouluttaudun ja samalla kerään fyrkkaa, ehkä aikavälillä 4-5 vuotta otan lauman kasaan ja siirrän leiripaikan johonkin itäsuomeen.

Kesän/syksyn keikkalenterissa alkaa olla hyvin pöhinää. 19.7 John Smith rock festival: Arch Enemy, Stam1na, Wintersun yms. 9.8 Rammstein ja vielä 27.11 vähän Volbeattia höystettynä Danko Jonesilla. Kyllä kelpaa :rock:

Rockfestit on itselleni tarpeeksi, toki jos tulee joku hyvä bändi paikkakunnalle orkestereineen niin sitten ilmammuuta lähen jammailemaan.

Mitä tarkoittaa ajoissa nukkumaan? Yövuorojen jälkeen en edes ole ollut tietoinen asiasta, viimeyönä uni tuli kolmelta mutta sentäs heräsin ihmisten aikoihin seitsemältä.

Noniin. Ostin kolme vuotta sitten kunnon pohojanmaan modulisoffan. Otin vielä paremmat tyynyt ja kankaat ja setit, ajattelin että en sitte hetkeen osta sohvaa. Makso jotain +2000e
Nyt tytär nukku sohvalla ja vahingossa lorotteli reilut pisut. :D ei onnistu pesu, haju ei lähde mitenkään. Roskiin menee. Tai sitte myyn torissa, eiköhän joku hullu hae.
On kyllä ihme, että nyt vasta meni sohva. On kuitenkin kolme koiraa ja kaks kissaa, aika suuri todennäköisyys että joku olis jo oksentanu paskantanu tai spermannu sohvan aiemminkin.
Eipä tosta harmissaan voi olla. Sattuuhan noita. Ja paalua on kyllä. Mahtaakohan vakuutuksesta saada mitään?
1 sana: nahkasohva.

No olis. Muttaku on kaks intergalaktista paskansäilytysastiaa. Oli joskus nahkaset keittiötuolit. Raapivat ne käyttökelvottomaksi ihan vaan vittuillakseen.
Dobermannit on tunnettuja siitä että ne tunnistaa aidon nahan ja eräällä oli kirjaimellisesti syöty sohva keskeltä kahteen osaan työpäivän aikana.
Mun piski nappas kerran erään neidin kädestä nahkahanskan ja ennen kuin ehdin sanoa tai tehdä mitään niin oli nielaissut sen kokonaisena :LOL:
Kenkiä mennyt itseltä ja muilta varmaan parilla tuhannella eurolla ja tosiaan sohva pitää joka ainoa kertoa kynsiä perusteellisesti ennen kuin siihen voi käydä maate, jopa pariinkin kertaan.

Back
Ylös Bottom