Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Screenshot_20190620-091456_QuickPic.webp

Yksi päivä vielä tätä linjaa.

Kauhia hiki päällä pesin auton. Tossa mustalla asfaltilla peltihallin seinää vasten lämmöt nousee aika mukavasti.

^ Millonkas kaposemmasta lasista?

Siitä kun vielä myy, jos ei vakuutusyhtiö peri itselleen, niin hyvä ostos.

Mutta asiaan. Täällä myös tulee päivän lehti, paperisena tottakai. Harvalle ikäluokastani tulee, mitä koulun alkajaisiksi auditoriossa rehtori kysyi, moniko on päivän lehden aamulla lukenut, niin olin ainut jolla käsi nousi pystyyn noin 150 immisestä.

”Tulen aamulla hallille ja jatkan neljään saakka, jolloin käyn lapset hoidosta ja käyn kotona. Palaan sitten takaisin ja jatkan myöhäiseen iltaan. Viimekin viikonloppuna oli hyvä ilma ja kaverit ulkoilivat. Minä olin täällä pajalla ja rassasin näitä pyöriä”

Kerrassaan hieno mies.

himskatti kun en nyt muista missä olen nähnyt Jaskan pyörän hinnan. 100k ei riitä jos tilauksen laittaisi sisään

Would you like to be the quickest TF bike rider on the planet?
Now it is possible. This bike is on for sale 120 000€ or lease with full service. New ones are also available.

uuden hintaa en vielä löytänyt, tuo hinta on vanha pyörä

kuntit jotka,ON!, naamat voi ihastella tuotetta

https://www.facebook.com/jaska.salakari

Back
Ylös Bottom