Lihasmassaa rintaan?

Hei!

Etsin apua ongelmaan, ja uskon että tätä kautta löydän henkilön joka voi kertoa ratkaisun ongelmiini. Eli siis aloitin salilla käymisen muutamia kuukausia sitten olkapäävamman parantumisen jälkeen. Treenaan viikossa 5-6 treeniä. Jalkani lähtivät nopeasti kasvuun, myös hauis selkä ja ojentajat ovat samalla tasolla kehityksen suhteen. Rintaani on tullut voimaa, mutta ei muotoja tai näkyvää lihasta. Mikä ongelmana, pitääkö treenata enemmän rintaa viikossa? Kiitos jo valmiiksi!

Treeni rinnalle tässä ohessa:

Penkkipunnerrus: 10, 10, 8, 8
Vinopenkki käsipainoilla: 10, 8, 8, 6
Flyers taljassa: 8, 8, 8
Pullover: 10, 10, 8

Viimeksi muokattu:
Okei, rintatreenini tässä.

Enemmän sarjoja vai liikkeet vaihtoon? Saan hyvän pumpin rintaan, sekä viimeiset toistot menee naama irvistämällä.

Viimeksi muokattu:
Okei, rintatreenini tässä.

Enemmän sarjoja vai liikkeet vaihtoon? Saan hyvän pumpin rintaan, sekä viimeiset toistot menee naama irvistämällä.
Vedätkö montakin kertaa viikkoon ton setin? Et siitä mainitse mitään...5-6 krt treenaat, mutta jaosta et mainitse.

Mulla 3- krt viikossa rintaa. Sarjat yhteensä viikossa 12 ja toistoalue 6-15. Pena kp, alaviisto pena ja vinopena. Siis yksi liike per treeni. Hyvin skulaa

Aloitit muutama kuukausi sitten? Mikä nyt sitten on muutama kuukausi? Todellisuus taitaa olla se, että et sä voi vielä mitään johtopäätöksiä yli- ja alikehittyneistä lihasryhmistä tehdäkään. Tai rinta saattaa olla sulla nyt vain vähän huonompi kasvamaan, eikä sille oikein ole mitään taikatemppua mitä ainakaan vielä kannattaisi lähteä kokeilemaan. Kun ei tuossa yksittäisessä treenissä kyllä mitään vikaa varsinaisesti ole. Paperilla ainakaan.

Mulla on treenikaveri joka on käynyt nyt kymmenen kuukautta mun kanssa salilla. Se on vähän, tai vähän enemmänkin hard gainer. Ollut koko elämänsä oikein kunnon siima. Sillä ei näy vieläkään huomattavaa kehitystä kuin käsissä ja niissäkin se on huomattavaa vain kun vertaa muihin lihasryhmiin. Siima se on edelleen. En kuitenkaan huolestu asiasta vielä piiiitkään aikaan, koska siitä ei oikeasti voi nähdä kehitystä kunnolla.

Vedätkö montakin kertaa viikkoon ton setin? Et siitä mainitse mitään...5-6 krt treenaat, mutta jaosta et mainitse.

Mulla 3- krt viikossa rintaa. Sarjat yhteensä viikossa 12 ja toistoalue 6-15. Pena kp, alaviisto pena ja vinopena. Siis yksi liike per treeni. Hyvin skulaa

Treenaan rintaa 2 kertaa viikkoon.

Aloitit muutama kuukausi sitten? Mikä nyt sitten on muutama kuukausi? Todellisuus taitaa olla se, että et sä voi vielä mitään johtopäätöksiä yli- ja alikehittyneistä lihasryhmistä tehdäkään. Tai rinta saattaa olla sulla nyt vain vähän huonompi kasvamaan, eikä sille oikein ole mitään taikatemppua mitä ainakaan vielä kannattaisi lähteä kokeilemaan. Kun ei tuossa yksittäisessä treenissä kyllä mitään vikaa varsinaisesti ole. Paperilla ainakaan.

Mulla on treenikaveri joka on käynyt nyt kymmenen kuukautta mun kanssa salilla. Se on vähän, tai vähän enemmänkin hard gainer. Ollut koko elämänsä oikein kunnon siima. Sillä ei näy vieläkään huomattavaa kehitystä kuin käsissä ja niissäkin se on huomattavaa vain kun vertaa muihin lihasryhmiin. Siima se on edelleen. En kuitenkaan huolestu asiasta vielä piiiitkään aikaan, koska siitä ei oikeasti voi nähdä kehitystä kunnolla.
Aivan näin. Mikä kiire on valmiissa maailmassa. Se ei mene niin, että mulle kaikki heti nyt.

Sarjoja ihan liikaa. Eikä noin lyhyessä ajassa voi tehdä mitään johtopäätöksiä. Saattaa myös olla suoritustekniikka pielessä. Penkki menee etuolkapäille jos tekee voimanostajien tyylillä. Itse saan käymään eniten rintaan kun pidän kyynärpäät tangon alla, eli sivulla. Kokeilepa tehdä välillä vinopenkki TANGOLLA ekana. Kulma noin 30 astetta. Laske tanko ylärintaan ja työnnä suoraan ylös. Ei takaviistoon. Mielestäni paras rintaliike. Penkki yliarvostettu.

Sarjamääristä ja liikkeistä kyselit. 1 liike treeni riittää. Vaikka 3-5 sarjaa. Tekisin pelkkiä punnerrusliikkeitä tangolla. Niillä hankitaan voimat ja massat.

Treenaan rintaa 2 kertaa viikossa.
Viikossa 40kg ?? Mitääh:unsure: Eihän se ole mahdollista. Tuolla tahdilla 160kg kuukaudessa.

Kuukaudessa. Mutta tällä viikolla sarjapaino on noussut 40kg.

Treenaan rintaa 2 kertaa viikossa.

Kuukaudessa. Mutta tällä viikolla sarjapaino on noussut 40kg.
Mistä lukemista noussut mihin tällä viikolla? Siis jos olet tehnyt kovia sarjoja 50 kilolla esim maanantaina, niin viikon päästä 90 kilolla? Eihän se ole mahdollista.

Suositteletko 2-3 jakoista reeniä koko kropalle siis?

Back
Ylös Bottom