Lihasmassaa rintaan?

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
No niin, löytyihän se selitys tällekin :) Ja tuo 10 kg viikkotahti tuskin jatkuu kovin monta kuukautta yhtä kyytiä, siihen kannattaa varautua henkisesti jo etukäteen (10 kg/vko -> 520 kg/per vuosi = ei tapahdu).
Jeps, tod näk jäi ainoaksi viikoksi koko treeni uralla kun nousi noin paljon.

Eli yhteenvedettynä
Tekniikat kuntoon
ja nauti parista ekasta kuukaudesta kun saat työntää sitä rautaa yllinkyllin liikkeisiin.
Kunhan meet sinne salille ja teet, se on tärkeintä. Oli se 1 jakonen, 2, tai viis jakonen. Isoja moninivelliikkeitä, pikku hiljaa painoa tankoon ja pidät tekniikan hyvänä. Sarjoja 2-5 ja toistoja 5-15. Palautukset 2-3min. Niin ei kauheen vikaan mene.

Tuota vaihetta jossa ollaan alottelijoita kutsutaan neuraaliseksi oppimiseksi kun sarjat painot nousee nopeesti. Eli aivot, kroppa ja lihakset oppii liikkeen. Alussa saattaa mennä viikkoja, jopa kuukausia että sarja painot on noussu kymmeniä kiloja mutta- no en tiiä onko liiottelua sanoa, mutta ja ei grammaakaan lihasta sen lisäks.

lihaskasvu alkaa sekin melko pian myös. ei siihen kuukausia mene. kehitys kussakin liikkeessä voimien puolesta tapahtuu kuitenkin alussa hermoston työkyvyn kehittymisen ansiosta.

Kannattaa panostaa siihen penkkiin. Se on kuningasliike rinnalle. Toistomäärät 8-12 niin tulee massaa.

annat aikaa.. ei tässä kehon muokkauksessa mitään X juttua ole että tee näin ja kasvat isoks.. syöt kunnolla ja reenaat kovasti ja tuloksia tulee pikku hiljaa:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sarjoja per reeni?

Riippuu kuinka usein tekee. Jos 3 kertaa viikossa niin 3 sarjaa kerralla riittää. Jos vain 1 kerran viikossa niin voi tehdä vaikka 9 sarjaa kerralla.

Zone-sarja -42%
Kerran viikossa rintaa treenaan yleensä
MIten musta vähän tuntuu et sä kysyt niin monelta eri henkilöltä kunnes osuu se tapa josta sul on ennakkokäsitys ja pitäydyt siinä. ELi etit vahvistusta omalle treeni-idealle joka sul on jo valmiiks etkä niinkään etsi apua ja neuvoja?
Toivottavasti oon väärässä. :)

Kerran viikossa rintaa treenaan yleensä

Kannattaa sitä penkkiä tehdä pääsääntöisesti n. 9 työsarjaa on aika optimaalinen kertamäärä. Toki joskus vaihtelun vuoksi myös vinopenkkiä, käsipainopunnerruksia ja dippiä, ettei harjoittelusta tule liian monotonista.

MIten musta vähän tuntuu et sä kysyt niin monelta eri henkilöltä kunnes osuu se tapa josta sul on ennakkokäsitys ja pitäydyt siinä. ELi etit vahvistusta omalle treeni-idealle joka sul on jo valmiiks etkä niinkään etsi apua ja neuvoja?
Toivottavasti oon väärässä. :)

Väärässä oot :D

Penkki menee etuolkapäille jos tekee voimanostajien tyylillä. Itse saan käymään eniten rintaan kun pidän kyynärpäät tangon alla, eli sivulla.

Kerrohan nyt mullekki, mitä toi meinaa? Kiinnostaa näin voimailijana tietää. Vai oliks tää joku läppä? Mä saan penkin meneen etuolkapäille vaan jos makaan lahnana ei lavat yhdessä.

Kerrohan nyt mullekki, mitä toi meinaa? Kiinnostaa näin voimailijana tietää. Vai oliks tää joku läppä? Mä saan penkin meneen etuolkapäille vaan jos makaan lahnana ei lavat yhdessä.
Itsestään selvyys että jos viet kyynärpäitä lähelle kylkiä, rinta ei aktivoidu niin paljoa.

Mut mikä ihme voimanostajien tyyli se sellanen on?
En saa videoo linkattua. Katso mikä vain voimanostajien penkki tekniikka video. Allan Jokisesta Smulteriin. Jokainen kehottaa työntämään kyynärpäät niin lähelle kylkiä kuin saa. Saa enempi kiloja tankoon. Bodarit tekevät usein päinvastoin. Saa rinnalle enemmän venytystä. Esimerkkinä M. Savolainen. Voithan tuon todeta helposti itsekin miten paljon enemmän rinta venyy, kun pidät kyynärpäät koko ajan "auki".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom