Tuli nälkä vaikka just söin aamupalanSiikkeri on epäilyttävän usein näihin aikoihin paikalla. Eturauhanen herättää kellon tarkasti?
In-n-out purilainen: oikein hyvä.
katso liitettä 153607
Ranut aika heikot.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuli nälkä vaikka just söin aamupalanSiikkeri on epäilyttävän usein näihin aikoihin paikalla. Eturauhanen herättää kellon tarkasti?
katso liitettä 153607
Ranut aika heikot.

Siikkeri on epäilyttävän usein näihin aikoihin paikalla. Eturauhanen herättää kellon tarkasti?
katso liitettä 153607
Ranut aika heikot.

Se vähän riippuu, välillä juuri herännyt, toisinaan taas vasta menossa nukkumaan.Siikkeri on epäilyttävän usein näihin aikoihin paikalla. Eturauhanen herättää kellon tarkasti?
katso liitettä 153607
Ranut aika heikot.
MahdollisestiEn tiedä onko lausuja aivan kujalla vai onko toi lausahdus irroitettu kontekstista. Joka tapauksessa koko asiantuntijalausunto herättää pieniä epäilyksiä.
"– On harhakuvitelma, että ilmanvaihdolla estettäisiin sisäilma- tai kosteusvaurioita, Hildén sanoi."
Uusi ohjeistus: Ilmastoinnin sulkeminen yöksi tuo miljoonasäästöt – asiantuntijat kertovat, kuinka ongelmat väistetään - Taloussanomat - Ilta-Sanomat
Oispa kaljaa.
Oispa kaljaa.
Missähän välissä sitä ehtisi itse nostelemaan punnuksia kun aika menee niitä kytätessä?Huomenna alkaa ässämkisat!Missähän välissä sitä ehtisi itse nostelemaan punnuksia kun aika menee niitä kytätessä?
Ja lana olisi muistaakseni jotkut tuparitkin... Ei oo helppoo saatana.

Olen köyhä, ei mulla ole moisia. Eikä kyllä kaljaakaan.
Itse asiassa mulla mitään hätää ole, otan tabletin gymille mukaan niin voimma ukkojen kanssa yhdessä katella...
Onkos muuten fränkki seuraamassa kisoja, muistelin että hänkin oli aika kova seppä takavuosina?