Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Fränk on paras!

Leukaa käyn vettää hyvinkäällä ens kuussa ja sit voimaa / penkkii / voimapunnerrusta toukokuussa. Mites ite? Käyvväähä joskus samat kisat nii tarjoon kaljan sen jälkee!

Yritän rakentaa timanttista kuntoa ensivuoden sm-kisoihin oikein pitemmän kaavan kautta. Syksyllä (Pori?) varmaan joku kisa jossa sm-raja...
Käydään vaan kisaamassa, mutta alkoholi ei kyllä kiinnosta. Voin kyllä katsoa sun juomista ja kannustaa.:LOL:

Animal style on taikasana inn n outin ranujen ja burgerin aateloimiseen. Samalla pysähtyy sydän :)

Dennyssin aamupalalla pysähtyy sydän.

20190314_064921.webp

Maku on se perinteinen slightly sweet.

e: reilut 1000kcal :whistle:

Mitä kertoo kokouksen koosta.. Osallistujia noin 30000. Tälle aamulle luentoja alkaa 30 salissa. Tässä keskikokoisessa salissa missä puhutaan tusinatutkimuksista on niin 700 paikkaa. Näyttelyalueelle eksyy. Näyttelyn paraatialueen neliöhinta on sen verran mitä suomen ortospedekokouksen koko näyttelyyn kustannukset.

Mitä kertoo kokouksen koosta.. Osallistujia noin 30000. Tälle aamulle luentoja alkaa 30 salissa. Tässä keskikokoisessa salissa missä puhutaan tusinatutkimuksista on niin 700 paikkaa. Näyttelyalueelle eksyy. Näyttelyn paraatialueen neliöhinta on sen verran mitä suomen ortospedekokouksen koko näyttelyyn kustannukset.
Ja tämä siis Ääsjoella?

Mä olin kerran ääsjoella piskinäyttelyssä.
Vituttaa vieläkin kun näytteilleasettajilta rahasti 2 euroa parkkimaksua, kyllä mä ymmärrän että yleisöltä otettaisiin mutta ei missään eikä koskaan ole näytteilleasettaja joutunut vielä maksamaan erikseen pihaan ajosta.
Vaasassa tuli oltua hotellissa ja oli siistii vetää paikallisen yökerhon jonon ohi samasta ovesta sisään ison dobberin kanssa, silloin olisi muuten lähtenyt rivi minkkejä siitä jonosta siltä seisomalta mukaan huoneeseen :LOL:

Mä olin kerran ääsjoella piskinäyttelyssä.
Vituttaa vieläkin kun näytteilleasettajilta rahasti 2 euroa parkkimaksua, kyllä mä ymmärrän että yleisöltä otettaisiin mutta ei missään eikä koskaan ole näytteilleasettaja joutunut vielä maksamaan erikseen pihaan ajosta.
Vaasassa tuli oltua hotellissa ja oli siistii vetää paikallisen yökerhon jonon ohi samasta ovesta sisään ison dobberin kanssa, silloin olisi muuten lähtenyt rivi minkkejä siitä jonosta siltä seisomalta mukaan huoneeseen :LOL:
Vaasassa on tai ainakin oli yksi tosi hieno hotelli, nimeä en nyt muista. Kullanväriset hanat kylpyhuoneissa ja tasokas aamupala.

Mulla ei ole ollut koiraa lemmikkinä. Eikä minkkiä.

Back
Ylös Bottom