Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Siikkeri on epäilyttävän usein näihin aikoihin paikalla. Eturauhanen herättää kellon tarkasti?

In-n-out purilainen: oikein hyvä.

katso liitettä 153607

Ranut aika heikot.
Se vähän riippuu, välillä juuri herännyt, toisinaan taas vasta menossa nukkumaan.
Eturauhanen lienee ihan kunnossa, tosin ei ole tunnustelu, kiitos kysymästä.

En tiedä onko lausuja aivan kujalla vai onko toi lausahdus irroitettu kontekstista. Joka tapauksessa koko asiantuntijalausunto herättää pieniä epäilyksiä.

"– On harhakuvitelma, että ilmanvaihdolla estettäisiin sisäilma- tai kosteusvaurioita, Hildén sanoi."

Uusi ohjeistus: Ilmastoinnin sulkeminen yöksi tuo miljoonasäästöt – asiantuntijat kertovat, kuinka ongelmat väistetään - Taloussanomat - Ilta-Sanomat
Mahdollisesti
" estettäisiin" sanan kohdalla pitäisi olla "korjattaisiin"
Siis jo syntyneitä vaurioita.
Tai sitten lausuja on höpötellyt mitä sattuu.

Uusi ohjeistus: Ilmastoinnin sulkeminen yöksi tuo miljoonasäästöt – asiantuntijat kertovat, kuinka ongelmat väistetään - Taloussanomat - Ilta-Sanomat

Jaa, toki en itsekään ole asiantuntija mutta kuvitellaan koulrakennus jossa on monta tuntia monta sataa ihmistä päivän aikana kertyy paljon pölyä ja hikeä ja likaa joita menee ilmastointikanaviin, sitten ne mokomat menee ja sulkee ilmanvaihdon kun ihmiset poistuu rakennuksista. Siellä ne paskat ja hiet sitten muhii yöt, viikonloput ja loma-ajat?

Ei oikein mee omaankaan tajuun tuo.

Tai mitäs esim savupiippuvaikutus vai mikä se nyt lieneekään nimeltään. Korkea rakennus = alhaalla alipaine ja ylhäällä ylipaine. Eli alhaalta imeytyy ilmaa rakenteista sisään ja ylhäällä rakennuksessa sisältä rakenteiden kautta ulos.

Edelleen kauhea yskä ja nuha päällä. Pientä lämpöä, ei kuumetta. Eilinen meni aamun pakollisen 3h opetuksen jälkeen sohvalla, koska väsymys.

Peruin just huomisen työt ja nyt ihan kamala fiilis, koska olen paska ihminen. Tietysti pitäisi pystyä ajamaan yht. 300km työmatkaa huomenna ja tekemään kiireinen vähintään 10h päivä, kun en tämän kipeämpi ole.

IMG_20190314_075010.webp
Enää 15tornia ja rapiat 400kaidetta.

Huomenna alkaa ässämkisat!:rock: Missähän välissä sitä ehtisi itse nostelemaan punnuksia kun aika menee niitä kytätessä?
Ja lana olisi muistaakseni jotkut tuparitkin... Ei oo helppoo saatana.

Huomenna alkaa ässämkisat!:rock: Missähän välissä sitä ehtisi itse nostelemaan punnuksia kun aika menee niitä kytätessä?
Ja lana olisi muistaakseni jotkut tuparitkin... Ei oo helppoo saatana.

Laita räkki olohuoneeseen nii voit kattoo, nostoo ja juua kaljoo samaa aikaa!

Olen köyhä, ei mulla ole moisia. Eikä kyllä kaljaakaan.:cry:

Itse asiassa mulla mitään hätää ole, otan tabletin gymille mukaan niin voimma ukkojen kanssa yhdessä katella...:)

Onkos muuten fränkki seuraamassa kisoja, muistelin että hänkin oli aika kova seppä takavuosina?

Olen köyhä, ei mulla ole moisia. Eikä kyllä kaljaakaan.:cry:

Itse asiassa mulla mitään hätää ole, otan tabletin gymille mukaan niin voimma ukkojen kanssa yhdessä katella...:)

Onkos muuten fränkki seuraamassa kisoja, muistelin että hänkin oli aika kova seppä takavuosina?

Fränk on aika kova nostaa vieläki. Sen kerran ku silmä välttää ja käyn oman reenin lomassa kusella, se on aivan varmaa että fränk on menny kyykkyräkkiin makkaamaan ja pieremään.

Back
Ylös Bottom