Noi perusvideot saa sen 200-2000 katsomiskertaa ja klikkihuoraus videot sitten enemmän. Toi perussisältö ei siis kiinnosta ketään, ainoastaan noi "natu vai ei" jossa on ratsastettu jonkun toisen nimellä. Toivotan onnea ja menestystä, että voi elättää itsensä tubettamalla! Suomessahan se on täysin mahdollista, kun sosiaaliturva pitää jääkaapin täynnä ja ihmisille jää aikaa toteuttaa itseään ilman kuluttavaa töissä käymistä. Ulkomailla ei varmaan ole niin yksiselitteistä tuo tubettamalla itsensä elättäminen...
Ihan turhaa päänaukomista jota nykyään netti pullollaan ikävä kyllä. Aika vitun jees taas vihjailla jostain sosiaaliturvasta, kun tuskin ko henkilön taustoja edes tunnet. Rakentava palaute on asia erikseen, mutta toi nyt on vaan nulikkamaista vittuilua.
Itse oon tästä kanavasta digannut ja mielestäni konna kehittynyt kovasti tässä sisällöntuotossa.
Itse en ymmärrä miten joku voi syödä edes 15k, saman verran mitä itse syö viikossa... Tuo nyt on klikkihuorauksessa (jos sitä sanaa haluaa käyttää) aika pientä.
Jokainen toki tekee videoillaan mitä haluaa mutta turha tota on edes yrittää kiistää että toi ei olisi muuta kuin klikkihuorausta.