MuscleToad - muskeli rupisammakko - Anton Jirout

Muistan vieläkin, kun 10 000 kcal oli se maaginen luku, jota moni yritti mutta joka jäi monelta saavuttamatta. Nykyään on 20 ja 30 tonnin haasteita. Tulee paha olo jo pelkästä ajatuksestakin. Mitä enemmän tulee ikää, sen vähemmän oon pystynyt kerralla syömään.
Mulle 10 tonnia on ihan mahdotonta, huono syömään muutenkin.

Todella hyvin mutta onhan toi just sitä täälläkin mainittua klikkihuorausta laittaa videon nimeksi ja kuvaksi huutelua 20k suorituksesta. Se on aika pitkä matka 15ksta sinne 20k lukemiin...mutta seuraajia kai tollaisella saa lisää.

Eihän muskelikonna ole tätä häpeillyt lainkaan ja sanoikin tavoitteeksi tehdä rahaa tubella, mikään valistaja tai sanomansaattaja ei ole aikonutkaan olla. Esim. toi onko tunnettu henkilö X natu vai ei, sai hyvin yhdistettyä tunnetumpia nimiä videoihinsa ja varmasti haut ohjailee konnan videoihin.
Ja jos nyt tota uusimman videon kuvaa katsoo, seksikkäitä naisia, Steven Seagel ja räjähdyksiä, wtf eihän noi liity mihinkään muuhun kuin mielikuvamarkkinointiin ja perusjanttereille, täysin irti aiheesta. Helposti uppoavaa hötöä kaikilla strösseleillä.
Mun mielestä muskelikonna on aika hyvä tässä, mihin sitten rahkeet loppujen lopuksi riittää niin en tiedä. Aika tyhjästä kuitenkin heittää shown pystyyn, jos tilaajamäärät saa kymmeniin tuhansiin, niin kova heppu vaikka sisältö olis ihan mitä hörhöilyä tahansa.
Tuolta kun katsoin äkkisältään videot mille tullu eniten osumia: Jooel Vatanen (ja pari muuta) natu vai ei, seksikkäimmät lihakset naisten mielestä, runkkaus ja lihasten kasvatus jne. (y)

Aina kun näitä haasteita ite yrittää suorittaa niin tulee suunnilleen kuutiollinen ruokaa ostettua edellisenä päivänä, josta ehkä jaksaa syödä 1/3 hyvällä tuurilla.:LOL: Ennätys on 12k.

Todella hyvin mutta onhan toi just sitä täälläkin mainittua klikkihuorausta laittaa videon nimeksi ja kuvaksi huutelua 20k suorituksesta. Se on aika pitkä matka 15ksta sinne 20k lukemiin...mutta seuraajia kai tollaisella saa lisää.
Itellä jo helvetin tiukkaa tekee syödä 3ksta 5k lukemiin niin miettii että mitähän tuskaa se olisi 15kst sinne 20k asti:LOL:

Eihän muskelikonna ole tätä häpeillyt lainkaan ja sanoikin tavoitteeksi tehdä rahaa tubella, mikään valistaja tai sanomansaattaja ei ole aikonutkaan olla. Esim. toi onko tunnettu henkilö X natu vai ei, sai hyvin yhdistettyä tunnetumpia nimiä videoihinsa ja varmasti haut ohjailee konnan videoihin.
Ja jos nyt tota uusimman videon kuvaa katsoo, seksikkäitä naisia, Steven Seagel ja räjähdyksiä, wtf eihän noi liity mihinkään muuhun kuin mielikuvamarkkinointiin ja perusjanttereille, täysin irti aiheesta. Helposti uppoavaa hötöä kaikilla strösseleillä.
Mun mielestä muskelikonna on aika hyvä tässä, mihin sitten rahkeet loppujen lopuksi riittää niin en tiedä. Aika tyhjästä kuitenkin heittää shown pystyyn, jos tilaajamäärät saa kymmeniin tuhansiin, niin kova heppu vaikka sisältö olis ihan mitä hörhöilyä tahansa.
Tuolta kun katsoin äkkisältään videot mille tullu eniten osumia: Jooel Vatanen (ja pari muuta) natu vai ei, seksikkäimmät lihakset naisten mielestä, runkkaus ja lihasten kasvatus jne. (y)
Jep miksi tekisin videoita jotka eivät ihmisiä kiinnosta? Niitä löytyy kanavalta jo useampia. Ei musta mielenkiintoisten otsikoiden ja thumbnailien valitsemisessa ole mitään väärää jos sisältö on kunnossa. Jokainen tekee kuitenkin itse sen valinnan klikkaako videota ja tykkääkö videosta vai ei. Tähän asti vaikuttaisi siltä, että kanavan sisällölle on kysyntää kuitenkin. Ja kyllä näiden thumbnailien tekeminen on musta ihan vaan hauskaa kuten videoidenkin tekeminen. :LOL:

Mutta miksi sitten laitoin videon nimeksi 20 000 KCAL haaste enkä 15 000? Koska tämä oli se mitä lähdin tavoittelemaan rehellisesti. Epäonnistuin siis tavoitteessa ja en sitä yritä peitellä. Olisin voinut toki nimetä videon 15 000 Kalorin haaste ja leikata pois kaikki kohdat missä mainitsen 20k olevan se tavoite. Ei mulla muuta tällä kertaa jatkakaa.

Se on aika pitkä matka 15ksta sinne 20k lukemiin...mutta seuraajia kai tollaisella saa lisää.

Kaikki jotka tuota on joskus kokeillut, tietää varmasti et toi matka on tavalliselle kuolevaiselle todellakin valtava.
Oma kokemus on että.
10k menee todella helposti, ero 15k on jo iso ja sen syöminen jo haastavaa, 20k puolestaan jo aivan mahdoton (ainakin minulle).

...
Mutta miksi sitten laitoin videon nimeksi 20 000 KCAL haaste enkä 15 000? Koska tämä oli se mitä lähdin tavoittelemaan rehellisesti. Epäonnistuin siis tavoitteessa ja en sitä yritä peitellä. Olisin voinut toki nimetä videon 15 000 Kalorin haaste ja leikata pois kaikki kohdat missä mainitsen 20k olevan se tavoite. Ei mulla muuta tällä kertaa jatkakaa.
Nimenomaan, "eeppistä 20k haastetta" lähdit tekemään, that's it. Se on videon nimi, koska nimenomaista haastetta lähdet tekemään. Se pysyy nimenä sait sitten 0 kcal tai 20k kcal syötyä.

2 cents, oma henkilökohtainen kokemus on, että jo 10k kcal määrillä saa seuraavana päivänä leuan ja pään kipeäksi, kun on jauhanut tuntikausia ruokaa. Huonot leukageenit vissiin. Se pitää kaukana näistä haasteista.

Joo, tämä Anton teki aikaisemmin mielestäni asiallisia videoita joita oli mukava katsoa. Nyt on ilmeisesti tarkoitus saada elantoa tubettamisesta ja meno on muuttunut. Ruokahaasteet ei kiinnosta enää lainkaan, niitä ensimmäisiä jaksoi vielä katsoa. Takaraivossa ehkä lapsuuden opetukset, ettei ruoalla saa leikkiä (sillä sitähän tuo on), enkä muutenkaan näe tuossa järkeä. Eli meikäläiseltä jää nyt näiden videoiden katselu vähemmälle, mutta sillähän ei ole mitään merkitystä, muita katsojia riittänee - toivottavasti.

Noi perusvideot saa sen 200-2000 katsomiskertaa ja klikkihuoraus videot sitten enemmän. Toi perussisältö ei siis kiinnosta ketään, ainoastaan noi "natu vai ei" jossa on ratsastettu jonkun toisen nimellä. Toivotan onnea ja menestystä, että voi elättää itsensä tubettamalla! Suomessahan se on täysin mahdollista, kun sosiaaliturva pitää jääkaapin täynnä ja ihmisille jää aikaa toteuttaa itseään ilman kuluttavaa töissä käymistä. Ulkomailla ei varmaan ole niin yksiselitteistä tuo tubettamalla itsensä elättäminen...

Ulkomailla ei varmaan ole niin yksiselitteistä tuo tubettamalla itsensä elättäminen...

Ei varmasti olekkaan, mutta taas sitten kun puhuu täysin sujuvaa englantia niin voisi kuvitella katsojakunnassa olevan huomattava ero kun siihen kun suomeksi pusertaa.

Noi perusvideot saa sen 200-2000 katsomiskertaa ja klikkihuoraus videot sitten enemmän. Toi perussisältö ei siis kiinnosta ketään, ainoastaan noi "natu vai ei" jossa on ratsastettu jonkun toisen nimellä. Toivotan onnea ja menestystä, että voi elättää itsensä tubettamalla! Suomessahan se on täysin mahdollista, kun sosiaaliturva pitää jääkaapin täynnä ja ihmisille jää aikaa toteuttaa itseään ilman kuluttavaa töissä käymistä. Ulkomailla ei varmaan ole niin yksiselitteistä tuo tubettamalla itsensä elättäminen...
Ensiksi mikä ihmeen perusvideo? Enköhän itse päätä mitä "perusvideoita" kanavalle tuotan ja varsinkin nyt vuodenvaihteen jälkeen kun kanavaa rupesin uusiksi brändäämään. Ja sitten mistä tuon 200 katselukertaa revit ei taida koko kanavalta tuollaista videota löytyä ja nyt on ihme jos 2000 katselukertaa ei tule uusille videoille aiheesta riippumatta mihin olen näillä tilaajamäärillä myös erittäin tyytyväinen. (3560 tätä kirjoittaessa)

Ei ehkä sinulle myöskään kuulu, mutta mitään tukia en nosta ja säästin rahaa pitkään, että uskalsin irtisanoutua töistä ja ruveta panostamaan kanavaani kunnolla. Eli mitään tukia en nosta enkä tule nostamaan.

Jos ei sua nappaa videot niin elä sitten katso. Suurimmaksi osaksi tulee kuitenkin positiivista palautetta kanavan sisällöstä.

Ystävällisin terveisin,
Muskelikonna

Ei ehkä sinulle myöskään kuulu, mutta mitään tukia en nosta ja säästin rahaa pitkään, että uskalsin irtisanoutua töistä ja ruveta panostamaan kanavaani kunnolla. Eli mitään tukia en nosta enkä tule nostamaan.

Sanoinkin, että Suomessa VOI toimia tuolla tavalla... Hyvä, että uskot omaan tekemiseesi ja toivon sulle menestystä valitsemallasi uralla! Toivottavasti panostuksesi tuottaa hedelmää.

Sanoinkin, että Suomessa VOI toimia tuolla tavalla... Hyvä, että uskot omaan tekemiseesi ja toivon sulle menestystä valitsemallasi uralla! Toivottavasti panostuksesi tuottaa hedelmää.
Jep näin sanoit, mutta miksi asiasta mainitsit jos tämä ei minua koskenutkaan? :D

Kyyllä hommat rullavat sen verran hyvin, että et kyllä hetkeen tule Muskelikonnasta pääsemään eroon jos tätä keskustelua aiot lukea jatkossakin. Kiitos tsempeistä ja jatkan tätä puurtamista siis.

Jep miksi tekisin videoita jotka eivät ihmisiä kiinnosta? Niitä löytyy kanavalta jo useampia. Ei musta mielenkiintoisten otsikoiden ja thumbnailien valitsemisessa ole mitään väärää jos sisältö on kunnossa. Jokainen tekee kuitenkin itse sen valinnan klikkaako videota ja tykkääkö videosta vai ei. Tähän asti vaikuttaisi siltä, että kanavan sisällölle on kysyntää kuitenkin. Ja kyllä näiden thumbnailien tekeminen on musta ihan vaan hauskaa kuten videoidenkin tekeminen. :LOL:

Sama kun laittais haasteeksi 500 000 kcal ja sais syötyä vaan 15k. Sit vaan " 500 TUHANNEN KILOKALORIN HAASTE " otsikoksi.

Mainitsin asiasta, koska keskustelufoorumilla keskustellaan asioista. En myöskään sanonut, että tämä EI koskisi sinua. Kuitenkin sanoit, että et toimi kuvatulla tavalla, joten asiahan on sillä selvä. Mun mielestä on hyvä, että jengi jaksaa tuottaa sisältöä ja nimenomaan erilaista sisältöä.

Sama kun laittais haasteeksi 500 000 kcal ja sais syötyä vaan 15k. Sit vaan " 500 TUHANNEN KILOKALORIN HAASTE " otsikoksi.
Tämähän se oma pointti oli myös. Raflaava otsikko ("EEPPINEN 20 000 kcal haaste! (Vikisemättä alas)" ) + thumbnail kuva joilla saadaan klikkejä mutta ei vaan kuvaa itse videon sisältöä millään tavalla. Onhan se ihan eri asia ja kiinnostavampaa mainostaa 20k kalorin haastetta vaikka siihen ei mitään saumaa olisi kuin että mainostaisi 15k haastetta. Klikkihuoraaminen vaan on liian yleistä nykypäivänä kaikkialla.

Back
Ylös Bottom