Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tarkoitin lähinnä että joillakin muiden normihommat = jotain erikoista ja ihmeellistä. Eli joidenkin käsissä helpot asiat vain jotenki muuttuu vaikeaksi.

Emma, muistanutkaan enään koko paikkaa.

Linkosuon viereen en muista. Vastapäätä on sit ollut vaikka mitä, night train (tai joku vastava) love hotel ja nyt Fatlady.

Linkosuon vieressä on ampuma-ale ja tiikerihai. Tai ainakin on ollut viimenäkemän.

Olisko ollut kustaa 3, vastapäätä..

Kertokaa minulle. Jos 10 luuseppää tai puuseppää tai peltiseppää tekee öbaut samaa hommaa kuin kollegansa...niin miksi ihmeessä yhdellä on kaikki hommat jotenki erikoisia tai spesiaalitapauksia? Kun muille samat hommat on ihan normaaleja? Vai pitääkö tämä paikkaansa muilla aloilla?
Se on vaan vähän lahjattomampi ku muut. On kuitenkin itsensä opiskellut sitkeästi siihen ammattiin,vaikka kaikki on vähän vaikeampaa, eikä loisi sosiaalipummina niinkuin olisi voinut käydä.

4 tunnin yöunet ja hyvin jaksoi herätä viikon mittaukseen ja avot 5cm vyötäröltä veks enkä OMASTA mielestäni nyt mikään ihan fläsä ole ollutkaan mut hei parasta tässä et hauiksesta ei millin milliäkään pois, toistaiseksi :whistle:

20417435.gif

Samaa havaintoa, jostain syystä normi tammikuun ryysis ei ole toteutunut.

sama havainto, ehkä fiimevuodet fallinnut fittness hömpötys on vihdoin ohi, betteribodiessit katoavat salilta ja jäljelle jää vain vanhat jäärät kolmenraidanMiehet

pian NAISetkin toivottavasti verhoutuvat julkisilla paikoilla normaaleihin vaatteisiin ja jättävät ne kuntoiluvaattee pukematta
esimerkikis Farmarinhousut ovat maitokauppaan paljon fiksumpi valinta kun jumppahousut tv.VanhaSetä

Kertokaa minulle. Jos 10 luuseppää tai puuseppää tai peltiseppää tekee öbaut samaa hommaa kuin kollegansa...niin miksi ihmeessä yhdellä on kaikki hommat jotenki erikoisia tai spesiaalitapauksia? Kun muille samat hommat on ihan normaaleja? Vai pitääkö tämä paikkaansa muilla aloilla?

hyvä esimerkki tästä on kotipitsa, kaikki vääntää samoilla värkeillä ja vehkeillä: silti toinen saa sen pitsan maistumaan todella paljon paremmalta kun toinen

Onko finkulla jo harjoittelupaikka koko kesäksi vetään koodia näyttöön? :X3:

Oon itseasiassa tässä tammikuun harjoitellut tota käyttöliittymäsuunnittelupuolta ja mietin työllistyisinkö mun binäärisuoralla vastaaviin höpöhöpöhommiin :-D

Oon itseasiassa tässä tammikuun harjoitellut tota käyttöliittymäsuunnittelupuolta ja mietin työllistyisinkö mun binäärisuoralla vastaaviin höpöhöpöhommiin :-D
Hienoa. Jos ykkönen menee vielä poikittain, niin Omarien järjestelijänä sitten kesä. :kuola:

Emt mutta itse aina luulin olevani ainoa, joka aina rässii ja paskoo ja kusee kaikki hommansa, ja muut tykittävät hienoja tuloksia kerta toisensa jälkeen. Tämä oli silloin, kun työskentelin enimmäkseen yksin eristetyssä labrassa. Sitten kun tilanne muuttui ja pääsin näkemään muiden näpertelyjä, tajusin että samaa paskaa ne kaikki muutkin tuottavat ja yrittävät yhtä epämääräisistä tuloksista saada jotain tolkkua. Itse asiassa, joidenkin asioiden kohdalla sain todeta että siinä missä minä tein oikeastaan nättiä jälkeä, muut monesti tuhosivat näytteensä ja oksensivat ulos hirveän näköisiä histogrammeja. Tiedän, en vastannut kysymykseesi lainkaan, mutta teki vain mieli tarinoida.

Eli joidenkin käsissä helpot asiat vain jotenki muuttuu vaikeaksi.
Minäminä!

Mä osaan tehdä asiat vaikeaksi/vaikeasti.
Onnistun tekemään sellasia (oikeitakin) ongelmia, joihin muut ei oo vielä onnistunu. Ja osaan tehdä olemattomista asioista ongelmia.
Kai se on syntymävika, syntymästä lähtien asiat hieman vaikeamman kautta. Äidin riemuksi jalat edellä maailmaan viimeisillä hetkillä.

Back
Ylös Bottom