Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oon salilla joku mustan kanssa kahestaan, huutaa camoon, do it, lets do! Mitenhän kävis kun menis suomipoika nigeriaan vetää oksassa leukoja ja huutais bergeleee!

Oon salilla joku mustan kanssa kahestaan, huutaa camoon, do it, lets do! Mitenhän kävis kun menis suomipoika nigeriaan vetää oksassa leukoja ja huutais bergeleee!
Sä olet siis niitä tyyppejä joista kerrotaan mikä vituttaa ketjussa: Kaikki ne rämppää puhelinta salilla kokoajan eikä reenaa! Perkele!

Veikkaan: Ilmeetön katse ja ilmoitus että myydään 50kpl paketeissa.
Mitä ikinä otatkin, ota koko laatikko:unsure:niitä kyrsii availla lodjuja.
Tämä kyseinen pulju myy kyllä just sen verran kun on tarvis. Ja valikoimat erinomaiset. Siellä on ihan muutama hyllymetri valmiiks avattuja laatikoita.

Tämä kyseinen pulju myy kyllä just sen verran kun on tarvis. Ja valikoimat erinomaiset. Siellä on ihan muutama hyllymetri valmiiks avattuja laatikoita.

Marssin kerran wurthille ja hain neljä kiila-ankkuria, raivolla repi laatikon auki, läiskäs ne käteen ja sano et juokse! Ei maksa mitään:LOL:

No olihan se tuttu myyjä mut kuitenki.

No

Kyllähän niitä nyt saa mutta kohteliaisuudesta on kiva ottaa enemmän kuin yksi. Unohdetaan jo:LOL:
Mä itse ostan töihin noita tuotteita ja pääsääntöisesti ostan aina koko pakkauksen jos ei nyt ole jotain erikoistavaraa jota tarvitsee vain muutaman ja paketti on tyyliin 100kpl.
Kummasti ne loputkin siitä paketista vaan joskus johonkin menee.

Ruuvilinja, Tammmpereella. Se mitä sieltä ei löydy, sitä ei tarvitse.

Ja saa ihan yksittäin ostaa. Perhanan hyvä paikka. Suosittelen.

Pitäiskö?

naut.webp

Vedin kyllä jo kaksi.

Ruuvilinja, Tammmpereella. Se mitä sieltä ei löydy, sitä ei tarvitse.

Ja saa ihan yksittäin ostaa. Perhanan hyvä paikka. Suosittelen.

Kiinnikekolmio oli kymmenen vuotta sit ihan jees, SOK:n kapakoita kun hävitettiin siirreltiin ja muunneltiin. Sinne meni emma ja hovipoika, mikäs se siinä linkosuon vieressä olikaan? Olihan niitä, tuli itelle yllätyksenä kuinka paljon SOK dominoi koko kylää.

Emma, muistanutkaan enään koko paikkaa.

Linkosuon viereen en muista. Vastapäätä on sit ollut vaikka mitä, night train (tai joku vastava) love hotel ja nyt Fatlady.

Linkosuon vieressä on ampuma-ale ja tiikerihai. Tai ainakin on ollut viimenäkemän.

Mitä Viddua. Tammikuu ja tuntuu että monet salit on ylläristi melko tyhjillään. Nyt kun olen ollut salia vaihtamassa ja tullut useampi mesta käytyä katsomassa, niin kaikkiin mahtuu treenaamaan Prime-timeen ihan hyvin. HyPe Ohi joko aletaan kaikki meditoimaan ja voimaan hyvin kera smoothien ja itse virkatun pipon???? PTV:llä sentään on porukkaa... Ehkä kaikki vaan on paennut sinne...

Samaa havaintoa, jostain syystä normi tammikuun ryysis ei ole toteutunut.

Kertokaa minulle. Jos 10 luuseppää tai puuseppää tai peltiseppää tekee öbaut samaa hommaa kuin kollegansa...niin miksi ihmeessä yhdellä on kaikki hommat jotenki erikoisia tai spesiaalitapauksia? Kun muille samat hommat on ihan normaaleja? Vai pitääkö tämä paikkaansa muilla aloilla?

Viimeksi muokattu:
Kertokaa minulle. Jos 10 luuseppää tai puuseppää tai peltiseppää tekee öbaut samaa hommaa kuin kollegansa...niin miksi ihmeessä yhdellä on kaikki hommat jotenki erikoisia tai spesiaalitapauksia? Kun muille samat hommat on ihan normaaleja? Vai pitääkö tämä paikkaansa muilla aloilla?
Kyllä

Pitää kyllä. Joka porukassa on yksi tai muutama jotka erottuvat taitojensa puolesta. Ne sit saa ne spesiaalihommat, esim Rokka, ei vaan kukaan kykene lähellekkään spesiaalimiestä.

E:Jaa siis ihan normaaleja muille. No en kyllä tiiä sit sanoo

Back
Ylös Bottom