Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sä olet siis niitä tyyppejä joista kerrotaan mikä vituttaa ketjussa: Kaikki ne rämppää puhelinta salilla kokoajan eikä reenaa! Perkele!Oon salilla joku mustan kanssa kahestaan, huutaa camoon, do it, lets do! Mitenhän kävis kun menis suomipoika nigeriaan vetää oksassa leukoja ja huutais bergeleee!
Sä olet siis niitä tyyppejä joista kerrotaan mikä vituttaa ketjussa: Kaikki ne rämppää puhelinta salilla kokoajan eikä reenaa! Perkele!
Veikkaan: Ilmeetön katse ja ilmoitus että myydään 50kpl paketeissa.
Tämä kyseinen pulju myy kyllä just sen verran kun on tarvis. Ja valikoimat erinomaiset. Siellä on ihan muutama hyllymetri valmiiks avattuja laatikoita.Mitä ikinä otatkin, ota koko laatikkoniitä kyrsii availla lodjuja.
Tämä kyseinen pulju myy kyllä just sen verran kun on tarvis. Ja valikoimat erinomaiset. Siellä on ihan muutama hyllymetri valmiiks avattuja laatikoita.
http://www.liukkosenpultti.fi/index.php?sivu=7Toisinaan, eipä tää enää kovin totista ole![]()
Kyllähän niitä nyt saa mutta kohteliaisuudesta on kiva ottaa enemmän kuin yksi. Unohdetaan jo
Mä itse ostan töihin noita tuotteita ja pääsääntöisesti ostan aina koko pakkauksen jos ei nyt ole jotain erikoistavaraa jota tarvitsee vain muutaman ja paketti on tyyliin 100kpl.No
Kyllähän niitä nyt saa mutta kohteliaisuudesta on kiva ottaa enemmän kuin yksi. Unohdetaan jo![]()
Okei, ymmärrän tämän selityksenä. Onhan marssikalusto oltava kunnossa pidemmille siirtymille.Kiireitä ajoneuvon kanssa jolla voi lähteä linjalle jos aluetoimistosta soitetaan.
Ruuvilinja, Tammmpereella. Se mitä sieltä ei löydy, sitä ei tarvitse.
Ja saa ihan yksittäin ostaa. Perhanan hyvä paikka. Suosittelen.
Mitä Viddua. Tammikuu ja tuntuu että monet salit on ylläristi melko tyhjillään. Nyt kun olen ollut salia vaihtamassa ja tullut useampi mesta käytyä katsomassa, niin kaikkiin mahtuu treenaamaan Prime-timeen ihan hyvin. HyPe Ohi joko aletaan kaikki meditoimaan ja voimaan hyvin kera smoothien ja itse virkatun pipon???? PTV:llä sentään on porukkaa... Ehkä kaikki vaan on paennut sinne...
KylläKertokaa minulle. Jos 10 luuseppää tai puuseppää tai peltiseppää tekee öbaut samaa hommaa kuin kollegansa...niin miksi ihmeessä yhdellä on kaikki hommat jotenki erikoisia tai spesiaalitapauksia? Kun muille samat hommat on ihan normaaleja? Vai pitääkö tämä paikkaansa muilla aloilla?
Kertokaa minulle. Jos 10 luuseppää tai puuseppää tai peltiseppää tekee öbaut samaa hommaa kuin kollegansa...niin miksi ihmeessä yhdellä on kaikki hommat jotenki erikoisia tai spesiaalitapauksia? Kun muille samat hommat on ihan normaaleja? Vai pitääkö tämä paikkaansa muilla aloilla?