Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Siitä on hyvää vauhtia tulossa kunnon humanistifeministioksennus.

Pääaine vaihtuu ihan just sukupuolentutkimukseen, ja vasemmistoliiton jäsenkirja ripustetaan oman huoneen seinälle vegaanisella sinitarralla. Oman huoneen, kun kommuunissa on hyvä olla edes joku oma mesta, missä voi kuunnella Ultra Brata ja samalla yrittää keksiä Lille ja kumppaneille uusia loogisten päättelyketjujen ulkopuolella olevia tulonsiirtomekanismeja, erityisesti lapsiin viehättyneille matkailijoille.

Eikä oo, älä huoli. :love:

Lihaversioon sitten päiväysvanhaa hookoon plöötä.

@narunpätkä minä ainakin tulen iloisesti täyteen punaviinistä ja munasta. :) ne vielä rimmaa.

Tuli mieleen näistä pakastevihanneksista että kuulin ehdan opiskelijapitsan reseptin tänään. Täytteenä pelkkä herne-maissi-paprika, nam :D aion kokeilla!
Nyt on kyllä suhteellisen nuiva pizza. Melkein myös liikaa tekemistä nykyisille koululaisille.

Helpompi vaan ostaa pakasteesta lätty ja heittää pellille.

Onko finkulla jo harjoittelupaikka koko kesäksi vetään koodia näyttöön? :X3:

Sushilaan lounari + 4,10€ kortilta. Söin lähinnä sikaa.

Kohta pääsee kaivamaan kotteroa kinoksen alta.

IMG_20190117_162408.webp
Mikäs vittu täällä takkuaa, harvemmin täällä tarvii hyssytellä:ruoska:

Olen tässä hieman tutustunut aiheeseen nimeltä Salpalinja.

Tulevana suvena pakkaan rinkan ja läskipyörän. Aika lähteä tutustumaan kohteeseen.
Minä ehdotin tuota perhematkailukohteeksi (retkeily) viime kesänä. Jäi käymättä.

Tulevana suvena pakkaan rinkan ja läskipyörän. Aika lähteä tutustumaan kohteeseen.
Minä olen käynyt.

Kysyttiin kantahenkilökuntaan kuuluneelta oppaaltamme, että käytettäisiinkö näitä rakennelmia vielä, jos tarve olisi. Kuulemma olisi joutunut meidät tappamaan siitä tiedosta. Pyysi kuitenkin huomioimaan, kuinka hyvässä rasvassa luukkujen saranat yms. etc. jne. ovat, ja vetämään siitä Nikke Knattertonit.

Mä voin lähteä mukaan jos tuntuu että tarvii seuraa.
Monta kertaa pitänyt kierrellä se laajemmin ja olenkin paikkapaikoin käynyt kunnostetuissa mestoissa sekä paikallisten näyttämänä bunkkerissa jota ei ole kartoissa.

Niin, oishan tuo komea nähdä.

Itsellä aina pitänyt mennä, kun ehtii. Välillä se puikahtaa jostain mediasta esiin ja taas palaa mieleen, että on pitänyt käydä. Parempi siis päättää, että nyt on mentävä.

@Fea Jahas, mitäs tämä tälläinen on. Onkohan herra siirtymässä teen juontiin rihlatuista vehkeistä, kun ei reissu kiinnosta.

Niin, oishan tuo komea nähdä.

Itsellä aina pitänyt mennä, kun ehtii. Välillä se puikahtaa jostain mediasta esiin ja taas palaa mieleen, että on pitänyt käydä. Parempi siis päättää, että nyt on mentävä.

@Fea Jahas, mitäs tämä tälläinen on. Onkohan herra siirtymässä teen juontiin rihlatuista vehkeistä, kun ei reissu kiinnosta.
Kiireitä ajoneuvon kanssa jolla voi lähteä linjalle jos aluetoimistosta soitetaan.

Mitä Viddua. Tammikuu ja tuntuu että monet salit on ylläristi melko tyhjillään. Nyt kun olen ollut salia vaihtamassa ja tullut useampi mesta käytyä katsomassa, niin kaikkiin mahtuu treenaamaan Prime-timeen ihan hyvin. HyPe Ohi joko aletaan kaikki meditoimaan ja voimaan hyvin kera smoothien ja itse virkatun pipon???? PTV:llä sentään on porukkaa... Ehkä kaikki vaan on paennut sinne...

PTV:llä sentään on porukkaa... Ehkä kaikki vaan on paennut sinne...

Piti mennä tuonne, mutta kotterossa oli paksu jääkerros. Vein sen sitten kauppakeskuksen autotalliin sulamaan ja kävin samalla pyristelemässä ko. kompleksin salilla. Oli ihan sardiinirasia, varsinkin matuja perseilemässä.

Back
Ylös Bottom