Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Emma, muistanutkaan enään koko paikkaa.
Linkosuon viereen en muista. Vastapäätä on sit ollut vaikka mitä, night train (tai joku vastava) love hotel ja nyt Fatlady.
Linkosuon vieressä on ampuma-ale ja tiikerihai. Tai ainakin on ollut viimenäkemän.
Tarkoitin lähinnä että joillakin muiden normihommat = jotain erikoista ja ihmeellistä. Eli joidenkin käsissä helpot asiat vain jotenki muuttuu vaikeaksi.
Se on vaan vähän lahjattomampi ku muut. On kuitenkin itsensä opiskellut sitkeästi siihen ammattiin,vaikka kaikki on vähän vaikeampaa, eikä loisi sosiaalipummina niinkuin olisi voinut käydä.Kertokaa minulle. Jos 10 luuseppää tai puuseppää tai peltiseppää tekee öbaut samaa hommaa kuin kollegansa...niin miksi ihmeessä yhdellä on kaikki hommat jotenki erikoisia tai spesiaalitapauksia? Kun muille samat hommat on ihan normaaleja? Vai pitääkö tämä paikkaansa muilla aloilla?
Samaa havaintoa, jostain syystä normi tammikuun ryysis ei ole toteutunut.
Kertokaa minulle. Jos 10 luuseppää tai puuseppää tai peltiseppää tekee öbaut samaa hommaa kuin kollegansa...niin miksi ihmeessä yhdellä on kaikki hommat jotenki erikoisia tai spesiaalitapauksia? Kun muille samat hommat on ihan normaaleja? Vai pitääkö tämä paikkaansa muilla aloilla?
Onko finkulla jo harjoittelupaikka koko kesäksi vetään koodia näyttöön?![]()
Hienoa. Jos ykkönen menee vielä poikittain, niin Omarien järjestelijänä sitten kesä.Oon itseasiassa tässä tammikuun harjoitellut tota käyttöliittymäsuunnittelupuolta ja mietin työllistyisinkö mun binäärisuoralla vastaaviin höpöhöpöhommiin :-D

Emt mutta itse aina luulin olevani ainoa, joka aina rässii ja paskoo ja kusee kaikki hommansa, ja muut tykittävät hienoja tuloksia kerta toisensa jälkeen. Tämä oli silloin, kun työskentelin enimmäkseen yksin eristetyssä labrassa. Sitten kun tilanne muuttui ja pääsin näkemään muiden näpertelyjä, tajusin että samaa paskaa ne kaikki muutkin tuottavat ja yrittävät yhtä epämääräisistä tuloksista saada jotain tolkkua. Itse asiassa, joidenkin asioiden kohdalla sain todeta että siinä missä minä tein oikeastaan nättiä jälkeä, muut monesti tuhosivat näytteensä ja oksensivat ulos hirveän näköisiä histogrammeja. Tiedän, en vastannut kysymykseesi lainkaan, mutta teki vain mieli tarinoida.Kertokaa minulle. Jos 10 luuseppää tai puuseppää tai peltiseppää tekee öbaut samaa hommaa kuin kollegansa...niin miksi ihmeessä yhdellä on kaikki hommat jotenki erikoisia tai spesiaalitapauksia? Kun muille samat hommat on ihan normaaleja? Vai pitääkö tämä paikkaansa muilla aloilla?
Hienoa. Jos ykkönen menee vielä poikittain, niin Omarien järjestelijänä sitten kesä.![]()

Väärät metodit.Miksi kehitys polkee paikallaan?
Koska demarit.Miksi kehitys polkee paikallaan?
Minäminä!Eli joidenkin käsissä helpot asiat vain jotenki muuttuu vaikeaksi.