OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

BCAA-valmisjuoma, Pineapple Lemonade -50%
Näin myöhässä jälkikäteen, onneksi olkoon Mike!
Ps. Tosi mahtava biisi tämä Céline Dion - Ashes, hyvällä tuurilla voi saada Oscar ehdokkuuden.
Loistava biisi vetää vapari.

Oon matkustellu tosi vähän, mutta nyt on herännyt kiinnostus käydä Japanissa, ja vielä yksin.

Onko Tokio sellainen paikka missä selviää vaikka ei olisi kokemusta reissaamisesta?

Onko siellä nähtävää esim 10 päiväksi, ja onko joku alue mistä kannattaa ottaa hotelli?

Oon matkustellu tosi vähän, mutta nyt on herännyt kiinnostus käydä Japanissa, ja vielä yksin.

Onko Tokio sellainen paikka missä selviää vaikka ei olisi kokemusta reissaamisesta?

Onko siellä nähtävää esim 10 päiväksi, ja onko joku alue mistä kannattaa ottaa hotelli?
Tokio on moderni kaupunki ja siellä pärjää aivan normaalisti kuten missä tahansa kaupungissa. Englannilla pääsee aika pitkälle ja loput hoituu sitten elekielellä. Nähtävää riittää helposti kahdeksi viikoksi jos paukuttaa useamman kohteen päivässä. Hotelli kannattaa liikkumisen takia ottaa Shinjuku/Shibuya akselilta.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Kattoin tuon matiaksen kanssa tehdyn podcastin, ja kyllä huomaa että @Mike :llä on ruvennu metabolia toimiin. Olisikoha mahollista jonkin videon muodossa tehhä että avaisit tarkemmin miten voisi saada metabolian kuntoon? Sillä itsekkin kamppailen todella rajusti tän asian kanssa, ja jo monta vuotta mutta mikään ei ole toiminut :D. Sinulla selkeästi on muutosta tullut kun kerroit jossai striimissä että sinulla on jokin uusi "systeemi" mitä tulee ruokavalioon? Minulla on varmaa menny ohi, olet ehkä tainnut avatakkin tätä asiaa jossain. Tän asian kanssa varmaa painii moni ihminen niin ehkä olisi tilausta tämmöselle videolle (y)

Mike!mikä oli se kinkki/thai buffa jota joskus kauan sitten kehuit?koitin googlata...mutta näitä on niin paljon että no go.
Helsingissä, muistelen että suht lähellä Kamppia vielä.

Sinulla selkeästi on muutosta tullut kun kerroit jossai striimissä että sinulla on jokin uusi "systeemi" mitä tulee ruokavalioon? Minulla on varmaa menny ohi, olet ehkä tainnut avatakkin tätä asiaa jossain.

Peterin kanssa juttelin ja tämmöinen systeemi nyt käyttöön. Eli hiilarien kierrätystä kuukausi ja katotaan miten metabolia reagoi.

1. Kierto

Päivät: 1-4

P 250
H 100
R 60

Päivät: 5-7

P 250
H 150
R 60

Päivät: 8-9

P 250
H 200
R 60

Päivä: 10

P 200
H 250
R 60

———————————-

2. Kierto

P 250
H 150
R 60

Päivät: 5-7

P 250
H 200
R 60

Päivät: 8-9

P 250
H 250
R 60

Päivä: 10

P 200
H 300
R 60

—————————————

3. Kierto

P 250
H 200
R 60

Päivät: 5-8

P 250
H 250
R 60

Päivät: 9-10

P 250
H 300
R 60

Mike!mikä oli se kinkki/thai buffa jota joskus kauan sitten kehuit?koitin googlata...mutta näitä on niin paljon että no go.
Helsingissä, muistelen että suht lähellä Kamppia vielä.
Seaside Garden, on nykyään Punavuoressa. Ei se kummonen ole, mutta saa Kantonin kanaa.

Kattoin tuon matiaksen kanssa tehdyn podcastin, ja kyllä huomaa että @Mike :llä on ruvennu metabolia toimiin. Olisikoha mahollista jonkin videon muodossa tehhä että avaisit tarkemmin miten voisi saada metabolian kuntoon? Sillä itsekkin kamppailen todella rajusti tän asian kanssa, ja jo monta vuotta mutta mikään ei ole toiminut :D. Sinulla selkeästi on muutosta tullut kun kerroit jossai striimissä että sinulla on jokin uusi "systeemi" mitä tulee ruokavalioon? Minulla on varmaa menny ohi, olet ehkä tainnut avatakkin tätä asiaa jossain. Tän asian kanssa varmaa painii moni ihminen niin ehkä olisi tilausta tämmöselle videolle (y)
Kyllä aineenvaihdunta toimii kuin junan vessa, kun ruokavaliossa on riittävästi hiilihydraattia. Rasvaa sen sijaan ei kannata nauttia mielin määrin. Ei siinä mitään salaisuutta tai salaista "systeemiä" ole. Itse just markkinoin omaa ravinto-ohjelmapakettia, jolla saadaan aineenvaihdunta kattoon juuri korkeiden hiilareiden avulla.

Sori, että tulin Miken puolesta vastaamaan.

Kyllä aineenvaihdunta toimii kuin junan vessa, kun ruokavaliossa on riittävästi hiilihydraattia. Rasvaa sen sijaan ei kannata nauttia mielin määrin. Ei siinä mitään salaisuutta tai salaista "systeemiä" ole. Itse just markkinoin omaa ravinto-ohjelmapakettia, jolla saadaan aineenvaihdunta kattoon juuri korkeiden hiilareiden avulla.
.
Jaa siis tämänkö takia mulla ei paino nouse mutta penkki nousee. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom