Toukokuussa Mike kerroit menneesi ilman anabolisia jo puolivuotta ja meneväsi myöskin jatkossa pelkällä reilulla korvaushoidolla (testo). Huimasti olet saanu lihat pidettyä,ellet peräti kehittynyt joiltakin osin?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eiköhän oo jo jotain muuta pelissä kun kisoihin tähdätään.Toukokuussa Mike kerroit menneesi ilman anabolisia jo puolivuotta ja meneväsi myöskin jatkossa pelkällä reilulla korvaushoidolla (testo). Huimasti olet saanu lihat pidettyä,ellet peräti kehittynyt joiltakin osin?!
Meneeköhän sinne lavalle joku muu. Mike sitten tekeepi jotain sisältöä tänne siitä kisavalmistautumisesta?Joo höpöhöpö juttujahan nuo kisahommat varmasti on. Eihän se täällä ole vastaillut mitään niihin kisakyselyihin. Saa nyt vaan sillä tavalla haalittua enemmän seuraajia kanaville ja instaan![]()
Meneeköhän sinne lavalle joku muu. Mike sitten tekeepi jotain sisältöä tänne siitä kisavalmistautumisesta?
Eikö se olis tossa tapauksessa kannattanut tehdä jo kauan sitten, eikä odottaa, että niitä seuraajia on jo iso määrä? En ole ostanut seuraajia, enkä koskaan postannut mitään saadakseni seuraajia, ainoastaan pyytänyt niitä jos lisää merkittävästi haluan. Ei mun tartte alkaa kikkailemaan niitä saadakseni kun instassa niillä ei tee edes mitään.nämä kisahöpinät. Kaikin tavoin sitä näköjään yritetään saada nyt saada lisää seuraajia.
Mä nyt vain olen valinnut instan vain omaan käyttöön. En sitä timelineä käytä markkinointiin.Onpa huonoa bisnestietämystä, jos instaseuraajilla ei osaa tehdä rahaa.
Nyt se alkaa ja kohta tulee kakskymmentä muuta neuvomaan miten Installa voi tienata kolikoita ostamalla kiinalaisia seuraajia ja saada esim, villasukat koekäyttöön jos siitä postaa kuvia ja kehuu sukkia.Onpa huonoa bisnestietämystä, jos instaseuraajilla ei osaa tehdä rahaa.
Paljonko BGCP323 tienaa installa kun kuulostaa että on rahamies instailemaan?
No se on alle 10% mitä mä teen netissä vuodessa, että kummalla tässä on bisnestietämystä? Mä vastaan aina rajusti takaisin kun tulee noita hyökkäyksiä ja jos sä alat pullistelemaan, niin ota sitten vastaan. Oot pikkutekijä tässä rinnalla, joten turha pullistella vitunkaan vertaa.Mike sanoi, että instan seuraajamäärällä ei tee mitään, minä sanoin että rahaa kyllä.
Hieman alle Miken seuraajamäärä mulla IG:ssä ja tuloja bruttona viimeisen kahden vuoden ajalta n. 8000e.
Eli kyllä niillä seuraajilla jotain tekee.
Mikä se sitten oli, että sanot ettei ole bisnestietämystä? Kai mä nyt tiedän, että osa panostaa instaan ja tekee sinne diilejä, esim 500 euroa / postaus. Mä en niillä mitään tee, koska en sitä käytä tommoiseen. Se miten sä muotoilet noi jutut ja sitten feidaat ettei ollut hyökkäys, on perseestä. Kirjoitetaan sitten asiallisesti eikä aleta tommoiselle linjalle koska mä pistän sit takaisin kuitenkin.Sä väitit että niillä ei tee mitään. Väärin, koska seuraajamäärällä on aina rahallinen arvo. Se on eri asia, että haluaako sen arvon realisoida.
Ei tää ollu mikään henkilökohtainen hyökkäys, joten ota rauhallisesti.
Ei kai sitä kukaan kieltänyt ole?Köyhänä pakko kommentoida että on se käytännössä ilmaisesti (tosi pienellä panoksella) saatu raha silti rahaa![]()