OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

BCAA-valmisjuoma, Pineapple Lemonade -50%
Toukokuussa Mike kerroit menneesi ilman anabolisia jo puolivuotta ja meneväsi myöskin jatkossa pelkällä reilulla korvaushoidolla (testo). Huimasti olet saanu lihat pidettyä,ellet peräti kehittynyt joiltakin osin?!
Eiköhän oo jo jotain muuta pelissä kun kisoihin tähdätään.

En tiiä mitä tämä tarkoittaa mutta Mike on kaukana 108 kilosesta,eikös se vasta joku viikko sit ollu jotain 9x? eli kuvassa puhuttanee Vatasesta?

"Road to sm2019 #contesprep #ptvgym 108kg ja nousee"

1 .marraskuuta Mike instassa "
selkainahokarljohan
Moro Mike täältä Pohjanmaalta elikkä Pietarsaaresta mää uskon että koko Suomi oottaa että millon sää meet lavalle joo pari
pakkismike
@selkainahokarljohan Saa kyllä ootellakin. Ei valitettavasti ole mua varten ke kisat.

Pocast:
ei ole kiinnostusta mennä stringeissä lavalle kaikkien katseltavaksi

Viimeksi muokattu:
Joo höpöhöpö juttujahan nuo kisahommat varmasti on. Eihän se täällä ole vastaillut mitään niihin kisakyselyihin. Saa nyt vaan sillä tavalla haalittua enemmän seuraajia kanaville ja instaan :LOL:

Sama homma, että Mike voi laittaa instaan vaikka: "Uusi tuleva auto.." ja hashtagina bmw tai mersu, niin se tarkoittaa että Leskinen/Testo Timo tai joku muu on ostamassa sen. Mutta porukka menettää yöuniaan... :rolleyes:

:anssi: nämä kisahöpinät. Kaikin tavoin sitä näköjään yritetään saada nyt saada lisää seuraajia.
Eikö se olis tossa tapauksessa kannattanut tehdä jo kauan sitten, eikä odottaa, että niitä seuraajia on jo iso määrä? En ole ostanut seuraajia, enkä koskaan postannut mitään saadakseni seuraajia, ainoastaan pyytänyt niitä jos lisää merkittävästi haluan. Ei mun tartte alkaa kikkailemaan niitä saadakseni kun instassa niillä ei tee edes mitään.

Jos sä ajattelisit asiaa ton angstin paremmalla puolella, niin enkö mä törkkäis tonne ylös ison bannerin instaprofiilista? Mitä mieltä noin niinkuin oikeasti ajatettelet?

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Onpa huonoa bisnestietämystä, jos instaseuraajilla ei osaa tehdä rahaa.
Mä nyt vain olen valinnut instan vain omaan käyttöön. En sitä timelineä käytä markkinointiin.

Ihan hyvin kuitenkin vedetty huonolla bisnestietämyksellä Pakkotoisto hyvin tuottavaksi. Olis kyllä pitänyt kysyä sulta aikanaan kun selkeesti olet suorastaan mestari asiassa.

Onpa huonoa bisnestietämystä, jos instaseuraajilla ei osaa tehdä rahaa.
Nyt se alkaa ja kohta tulee kakskymmentä muuta neuvomaan miten Installa voi tienata kolikoita ostamalla kiinalaisia seuraajia ja saada esim, villasukat koekäyttöön jos siitä postaa kuvia ja kehuu sukkia.
Käsittääkseni Mikellä on kuusnumeroiset tulot pakkiksesta ym. tai ainaki liki,perseestähän se on eikä siitä mitään tule sanoo Kela-Markku 6000€ nettovuosituloilla,kymmenes vuosi peräkkäin uraohjuksena.

Paljonko BGCP323 tienaa installa kun kuulostaa että on rahamies instailemaan?

Paljonko BGCP323 tienaa installa kun kuulostaa että on rahamies instailemaan?

Mike sanoi, että instan seuraajamäärällä ei tee mitään, minä sanoin että rahaa kyllä.

Hieman alle Miken seuraajamäärä mulla IG:ssä ja tuloja bruttona viimeisen kahden vuoden ajalta n. 8000e.

Eli kyllä niillä seuraajilla jotain tekee. Arvottomia ei seuraajat ole, mutta se on eri asia että haluaako suuria seuraajamääriä käyttää hyväkseen.

Mike sanoi, että instan seuraajamäärällä ei tee mitään, minä sanoin että rahaa kyllä.

Hieman alle Miken seuraajamäärä mulla IG:ssä ja tuloja bruttona viimeisen kahden vuoden ajalta n. 8000e.

Eli kyllä niillä seuraajilla jotain tekee.
No se on alle 10% mitä mä teen netissä vuodessa, että kummalla tässä on bisnestietämystä? Mä vastaan aina rajusti takaisin kun tulee noita hyökkäyksiä ja jos sä alat pullistelemaan, niin ota sitten vastaan. Oot pikkutekijä tässä rinnalla, joten turha pullistella vitunkaan vertaa.

Mulla on muut kanavat markkinointiin, mä en ala samalle linjalle mitä moni, että tungen joka paikan täyteen mainoksia. Instan olen pitänyt aika henkilökohtaisena juttuna vain. Se ei liity bisnesälyyn mitenkään vaikka sä siinä koitatkin nyt paukutella henkseleitä, mutta en paukuttelis ihan noin kovasti.

Sä väitit että niillä ei tee mitään. Väärin, koska seuraajamäärällä on aina rahallinen arvo. Se on eri asia, että haluaako sen arvon realisoida.

Ei tää ollu mikään henkilökohtainen hyökkäys, joten ota rauhallisesti.

Sä väitit että niillä ei tee mitään. Väärin, koska seuraajamäärällä on aina rahallinen arvo. Se on eri asia, että haluaako sen arvon realisoida.

Ei tää ollu mikään henkilökohtainen hyökkäys, joten ota rauhallisesti.
Mikä se sitten oli, että sanot ettei ole bisnestietämystä? Kai mä nyt tiedän, että osa panostaa instaan ja tekee sinne diilejä, esim 500 euroa / postaus. Mä en niillä mitään tee, koska en sitä käytä tommoiseen. Se miten sä muotoilet noi jutut ja sitten feidaat ettei ollut hyökkäys, on perseestä. Kirjoitetaan sitten asiallisesti eikä aleta tommoiselle linjalle koska mä pistän sit takaisin kuitenkin.

Ahaa, eli se bisnestietämyksen puute -kommentti oli se asia?

Pahoittelen, en tarkoittanut sitä niin.

Ymmärrän, että osaisit tehdä rahaa instagramilla jos haluisit, mutta et halua.

Kommenttisi perusteella sai vain käsityksen, että pidit IG-seuraajamäärää arvottomana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom