Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Raskaita juttuja.Täällä suunnitellaan 11 vuotta perheessä olleen piskin piikille vientiä joten siihen malliin....
katso liitettä 151824
Joo en mä russelia halua, liian aktiivinen.Kannattaa tehdä valinta sen mukaan, mikä rotu sopii omaan elämään ominaisuuksiltaan ja vaatimuksiltaan, ei ulkonäön perusteella.
Esim. Jack Russelin terrierit: Onhan se pieni ja söpö mutta kyeessä on yksi maailman aktiivisimpia koirarotuja. Eli sen kanssa on pakko harrastaa, korttelin ympäri lenkitys ei riitä. Lisäksi kyseessä on myös henkisesti kovapäinen ja riistaviettinen koira, jota ei maallakaan voi irti pitää.
Eli ulkonäön sijaan kannattaa lähteä hakemaan akselilla: harrastuskoira? seurakoira? jne.
Mä oon aina marraskuussa syysväsynyt, se helpottaa kun tulee lunta.Mikähän syysväsymys on iskenyt. En muista, että olisin koskaan ollut näin poikki.
Tosin nyt ollaan niin suurien kysymysten äärellä omassa elämässä niin se varmasti on osasyyllinen.
Välillä tekis mieli itkeä.
Mä oon aina marraskuussa syysväsynyt, se helpottaa kun tulee lunta.
Sä olet tullut vaan vanhaksi.Mä en muista, että olisin koskaan ennen ollut. Ehkä muina vuodenaikoina ei huomaa väsymystä kun on valoa.
Mua ei pimeys haittaa Mutta väsymys voisi väistyä.
Sitä tässå on, jumalauta, jo odotettukin.Meno on hurjaa. Pian joku ketjun NAISihmisistä postaa kuvan tisseistään.
Ja fuuterille hyväatä vitusta, toki.
Ei taida olla huomionkipeitä sinkkuja naisissa: täällä.Meno on hurjaa. Pian joku ketjun NAISihmisistä postaa kuvan tisseistään.
Jääkaappi on parhaat aikansa nähnyt. Voi niitä aikoja, kun edes vanhat kuvat näkyi. Nyt nekin on tuhoutunut foorumin softan vaihdossa.Ei taida olla huomionkipeitä sinkkuja naisissa: täällä.
Ne on tuolla SDP-puolella ja jääkaapilla.
Eikä se väärin ole!
Mutta täällä ei kannata ladata odotuksia.
Joo en mä russelia halua, liian aktiivinen.
Joku max polven korkuinen, ei arka, seurakoira. Saa olla turkkia. Ei räksyttäjä. Terve rotu, nykyiset kun on sekundaa molemmat.
Kerrynterrieri tai ceskyterrieri tai papillon oon miettinyt, papillon vaan on räksyttäjä. Onhan noita muitakin terriereitä. Seurakoiristakin voi löytyä.