Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuo Fean mainitsema nukkumispaikkojen vaihto on muutes mistä olen edes hiukka apua unettomuuteen saanut.
Samoin, joskus aiemmin vaihtelin paikkaa aika usein.
Mies joskus sanoikin jotain, että yöllä kotiin tullessa ei ikinä tiedä minkä kaapin päällä olen nukkumassa. :LOL:

Viime aikoina ollut kyllä paljon hyviä öitä. :heart:

Latasin viime viikolla Watchiin autosleepin eikä noi tulokset hyvältä näytä 22.30 nukkumaan ja 6.20 herätys niin unta viime yönä 4.59 klo 02.30-04.30 ihme heräämisjaksoja ja tämä näyttäisi olevan joka öinen probleema. Wittu alan varmaan stressata tätäkin enkä saa senkään vertaa nukuttua
joo, toi on just tota. ressaten ei sitten saa nukuttuu varpisti sitäkään pätkää. ja tunnetustihan sitä vähil unil on hevon kutun helppoa olla ressittämättä asiasta josta on syytäkin huolestua. voimia sulle. i feel ya, broo....

Mä sain hyvin nukahdettua ja nukuttua hyvin enkä herännyt yölläkään pyörimään sängyssä. Se tosin vaati lähemmäs kaks tuntia joogaa.

Pitäis mennä kauppaan.

Mä nukun ajallisesti pitkiä unia, mutta välillä se uni on niin kevyttä, että lepoa ei tule. Siksi henk.koht. ottaa aika isosti pattiin he, joiden mielestä 7 tai 8 tuntia nukkunut ei voi sanoa olevansa väsynyt. Se väsymys on ihan subjektiivinen kokemus, eikä ainakaan mun omaa väsymystä vähennä tasan tippaakaan se, jos joku toinen on nukkunut vähemmän.

Minun luonnollinen unentarve on 10h

9hoolla nippanappa 5päivän työviikon jaksaa

Voi kilipukin kulkuset kun tulee pimiä aikaseen. Kaupasta pääsin just kotiin, kahvit naamaan ja meinasin lähtä ajelemaan moottorisahalla. Eihän tuolla nää kohta mitään. Perkele. LRM_EXPORT_407243482616105_20181106_151256822-1740x2320.webp

Minä oon todennu, että kun saa 7h unta niin se on sopiva. Jos nukun enemmän niin väsyttää ja jos nukun vähemmän niin väsyttää.

Tänään pentu tutustui työelämään ja ihmisten ilmoilla oleskeluun, koska aamulla oli ensimmäinen rokotus.
Sakemannin söpöysaika on niin lyhyt, että siitä pitää ottaa ilo irti!

0r0gVcT.png

Ja, pentua kadulla perässä vetäessä löysin maasta sormuksen.
Liekö feikki Kalevala Korun Teljänneito, kun en löytänyt siitä leimoja.
Tosin ei mahdu edes pikkurilliin.

sw21kww.png

Mullakin on koirakuume, pikkukoirakuume. Ja oon saanut luvankin ottaa sellainen. Mutten tiedä minkä rodun ottaisin.
Kannattaa tehdä valinta sen mukaan, mikä rotu sopii omaan elämään ominaisuuksiltaan ja vaatimuksiltaan, ei ulkonäön perusteella.

Esim. Jack Russelin terrierit: Onhan se pieni ja söpö mutta kyeessä on yksi maailman aktiivisimpia koirarotuja. Eli sen kanssa on pakko harrastaa, korttelin ympäri lenkitys ei riitä. Lisäksi kyseessä on myös henkisesti kovapäinen ja riistaviettinen koira, jota ei maallakaan voi irti pitää.

Eli ulkonäön sijaan kannattaa lähteä hakemaan akselilla: harrastuskoira? seurakoira? jne.

Back
Ylös Bottom