Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei ollut Toukoa mut siellä oli pakuriteen maistatusta. Naamapalmu :ROFLMAO:

Naru olisi mielenkiintoista tavata niin kerron sit ootko mulkku vai et kun sitä aina pohdiskelet :giggle:

Mua kyllä kiinnostaisi maistaa pakuriteetä. En ole siitä koskaan viitsinyt maksaa, jos onkin karmaisevaa. Kun eikös se aika hintavaa ole.

Mua kyllä kiinnostaisi maistaa pakuriteetä. En ole siitä koskaan viitsinyt maksaa, jos onkin karmaisevaa. Kun eikös se aika hintavaa ole.
Eikös toi pakurikääpä nyt oo ihan pirun yleinen. Sen kun meet mettään ja haet käävän.

Jaa, vaatii mettänomistajan luvan toisin kuin perussienet. Mutta eiköhän se heltiä, jos ei halua käydä kääpävarkaissa.

http://jaksaparemmin.fi/pakurikaapateen-valmistaminen/

Törmäsin kaupassa pakurikahviin miltä maistuu sitten en tiedä, mä oon aina vähän skeptinen kaiken uuden suhteen.

Olo on väsynyt ja tylsistynyt.

Viimeksi muokattu:
Minä oon joskus ostanu vokotille tuota pakurikahvia, mutta nyt en muista mitä se siitä sanoi.. veikkaan, ettei tainnu ihan kauheen pahaa olla.
Sikurikahvia olen muuten juonut, ja se oli yllättäen hyvää. Kovan hintaista vain Suomessa. Hassua, että se oli joskus pula-aikana kahvin korvike, mutta nyt enemmänkin kallis ylellisyystuote.

Mies on kotona ehkä kahden tunnin kuluttua.
Jos nyt alkaisi suunnitella, jaksaisi ehkä harjata tukan.

spudfkD.png

...

Back
Ylös Bottom