Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä olen leikittänyt kissan, juonut kahveet, maannuy sohvalla, ottanu vartin tirsat, katsonut useamman jakson Netflixistä. Ei lainkaan tylsää, kunhan tästä pian selviytyisi syömään! :barefoot:

Myöhästyneet munkkiperjantait...

IMAG1591.webp

Voi saamari, kun on väsy. Nukuin olkkarin lattialla pienet päiväunet ja väsyttää vaan entistä enemmän onneksi on kaksi vapaapäivää.

Tosin huomenna meen taas katteleen, jos @TJJ olis huudeilla.

E. Ei ku en meekkää ku tais kuvaus olla Y:n puolella. Jos en ny aiva väärin muista.

Voi saamari, kun on väsy. Nukuin olkkarin lattialla pienet päiväunet ja väsyttää vaan entistä enemmän onneksi on kaksi vapaapäivää.

Tosin huomenna meen taas katteleen, jos @TJJ olis huudeilla.

E. Ei ku en meekkää ku tais kuvaus olla Y:n puolella. Jos en ny aiva väärin muista.

:cautious:

Pitäisiköhän hakea Pringlesejä, tekisi mieli. Siitä on ainakin 24 h kun söin niitä viimeksi. Olen kyllä ansainnutkin ne, koska olen koko haatanan päivänä tehnyt matosiivousta kiitos alakouluikäisen lapsen matoepäilyn. Yök! Söin kyllä jo yhden beben.

Pitäisiköhän hakea Pringlesejä, tekisi mieli. Siitä on ainakin 24 h kun söin niitä viimeksi. Olen kyllä ansainnutkin ne, koska olen koko haatanan päivänä tehnyt matosiivousta kiitos alakouluikäisen lapsen matoepäilyn. Yök! Söin kyllä jo yhden beben.
Täällä syödään voipoppareita, kauhea tuote :sick:

Tänään on kyllä ollut hiukan henkisesti raskas päivä, ei mikään homma ole sujunut kohtuudella mitä yrittänyt. Kostin itselleni syömällä puolikkaan pötkön kettukarkki-pipareita.

Back
Ylös Bottom