Ei hemmetti täällä on Vihreiden teltta.
Ufoja?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei hemmetti täällä on Vihreiden teltta.
Oliko tuo rehvikutsu?On vain minä ja olut.
Ja minä pihtaan tällähetkellä kuuleman mukaan.
Huomenna markkinoille! Onkos Naru tulossa? Tämä spektaakkeli kun järjestetään samassa maakunnassa![]()
Epäilen fuuteria. Vahvasti.Minä oon aiva unohtanu koko pesukomuutin! Tämähän tais olla @futhermucker in juttuja...? Vai Johnyv:n?
Touko ilman paitaa, taas?!Ei hemmetti täällä on Vihreiden teltta.
Vähän niiku näkisi oman äitin alasti?Touko ilman paitaa, taas?!
Epäilen fuuteria. Vahvasti.
Sama täällä. Hieno lempinimi, wanhanaikainenkin vielä.
Vastaan ihan itelle että tuohan oli sitten huumoria. (tuli vähän kotona sanomista...)Oliko tuo rehvikutsu?
Uhraan itseäni urheilun alttarille osallistumilla hieman kilpailuun jonka jälkeen ravitsen itseni ja lähden iltarientoihin tarkoituksena ottaa ainakin se sikspäkki olutta, taitaa jäädä muu välistä.
@futhermucker mitäs meinaat, kuinka lähellä ollaan johnyv-mäistä patterikahlintaa?Vastaan ihan itelle että tuohan oli sitten huumoria. (tuli vähän kotona sanomista...)
Hitska, kun jääkaappi-ketju on tuhoutunut. Voisi käydä katsomaan pesukomuutin.Tais se olla. Mutta sen tiedän varmasti mistä se pesukomuutti-juttu lähti. Nimittäin minun jääkaappikuvastani ja siinä näkyvästä pesukomuutista. Hähä!
Kurit hittoon ja kovaa ajoa! Eiköhän sillä eteenpäin pääse.Jaa ah, tämmönen olisi tulossa?
https://www.ktm.com/fi/naked/125-duke/
Siinä oiskin ideaa, mennä huutelemaan aidan taakse hävyttömyyksiä ja vihjailemaan homeen hajusta&tulevasta putkirempastaOlisiko jollakulla lainata mulle jotain todella äänekästä mutta suht helposti kannettavaa soitinta, esim. trumpettia, pasuunaa tms. Huomenna olisi unelmäkämpän näyttö ja ajattelin mennä paikalle esittämään vastenmielistä ja äänekästä naapuria. Minulla on jo suunnitelma showsta johon liittyy paljastuksia alkoholismista ja huumeidenkäytöstä ja että luonani ramppaa huumediileireitä ja venäläinen parittaja ym. Tarvitsen vain vähän ekstraa päälle. Haluaisin vain hiukan vähentää kilpailua kämpästä.

No se tietty on selviö, että asuntonäytössä aina kun joku (ei välittäjä!) tulee lähelle, kuiskata miehelle kovaan ääneen siitä miten täällä haisee home ja miten jokin tahra on selvää kasvustoa jne.Siinä oiskin ideaa, mennä huutelemaan aidan taakse hävyttömyyksiä ja vihjailemaan homeen hajusta&tulevasta putkirempasta![]()
Taitaa olla ainakin raudat valmiina ja patterikin väännetty valmiiksi kiinni.@futhermucker mitäs meinaat, kuinka lähellä ollaan johnyv-mäistä patterikahlintaa?
Hitska, kun jääkaappi-ketju on tuhoutunut. Voisi käydä katsomaan pesukomuutin.
Hieno kuulla tämän jutun alku ja juuret! Irmalta siis lähtöisin.
Juu niin, mutta iso osa materiaalia katosi foorumin softan vaihdossa.Kyllä se vielä tuolla vip puolella majailee.