Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On vain minä ja olut.

Ja minä pihtaan tällähetkellä kuuleman mukaan.

Huomenna markkinoille! Onkos Naru tulossa? Tämä spektaakkeli kun järjestetään samassa maakunnassa :giggle:
Oliko tuo rehvikutsu? :LOL:
Uhraan itseäni urheilun alttarille osallistumilla hieman kilpailuun jonka jälkeen ravitsen itseni ja lähden iltarientoihin tarkoituksena ottaa ainakin se sikspäkki olutta, taitaa jäädä muu välistä.

Kaikki paikat on ihan hemmetin kipeät metallipalikoiden heiluttelusta. Sattuu niin, että saakohan edes kahvia jauhettua.

Tämä on nyt vakava paikka.

Epäilen fuuteria. Vahvasti.

Sama täällä. Hieno lempinimi, wanhanaikainenkin vielä.

Tais se olla. Mutta sen tiedän varmasti mistä se pesukomuutti-juttu lähti. Nimittäin minun jääkaappikuvastani ja siinä näkyvästä pesukomuutista. Hähä!

Oliko tuo rehvikutsu? :LOL:
Uhraan itseäni urheilun alttarille osallistumilla hieman kilpailuun jonka jälkeen ravitsen itseni ja lähden iltarientoihin tarkoituksena ottaa ainakin se sikspäkki olutta, taitaa jäädä muu välistä.
Vastaan ihan itelle että tuohan oli sitten huumoria. (tuli vähän kotona sanomista...)

Kun on viimeisen kolmen yön aikana nukkunut yhteensä katkonaiset 10 h, ollaan siinä pisteessä että pelkästään surullisen uutisen otsikon lukeminen saa padot aukeamaan. :cry:

Tulee tästäkin taas yksi taistelupäivä. Olisi edes työpäivä ollut, niin ei menisi viikonloppu hukkaan unettomuuden vuoksi.

Tätä nykyä tekis mieli nukkua kaikki vapaapäivät. Ennen yhdeksää ei pääse sängystä ylös vaikka kuinka yrittää.
No, nautin nyt vkon ainoasta vapaapäivästä ja lähden kohta jalkapallokentälle.

Tais se olla. Mutta sen tiedän varmasti mistä se pesukomuutti-juttu lähti. Nimittäin minun jääkaappikuvastani ja siinä näkyvästä pesukomuutista. Hähä!
Hitska, kun jääkaappi-ketju on tuhoutunut. Voisi käydä katsomaan pesukomuutin.

Hieno kuulla tämän jutun alku ja juuret! Irmalta siis lähtöisin.

Olisiko jollakulla lainata mulle jotain todella äänekästä mutta suht helposti kannettavaa soitinta, esim. trumpettia, pasuunaa tms. Huomenna olisi unelmäkämpän näyttö ja ajattelin mennä paikalle esittämään vastenmielistä ja äänekästä naapuria. Minulla on jo suunnitelma showsta johon liittyy paljastuksia alkoholismista ja huumeidenkäytöstä ja että luonani ramppaa huumediileireitä ja venäläinen parittaja ym. Tarvitsen vain vähän ekstraa päälle. Haluaisin vain hiukan vähentää kilpailua kämpästä.

Olisiko jollakulla lainata mulle jotain todella äänekästä mutta suht helposti kannettavaa soitinta, esim. trumpettia, pasuunaa tms. Huomenna olisi unelmäkämpän näyttö ja ajattelin mennä paikalle esittämään vastenmielistä ja äänekästä naapuria. Minulla on jo suunnitelma showsta johon liittyy paljastuksia alkoholismista ja huumeidenkäytöstä ja että luonani ramppaa huumediileireitä ja venäläinen parittaja ym. Tarvitsen vain vähän ekstraa päälle. Haluaisin vain hiukan vähentää kilpailua kämpästä.
Siinä oiskin ideaa, mennä huutelemaan aidan taakse hävyttömyyksiä ja vihjailemaan homeen hajusta&tulevasta putkirempasta :)

Siinä oiskin ideaa, mennä huutelemaan aidan taakse hävyttömyyksiä ja vihjailemaan homeen hajusta&tulevasta putkirempasta :)
No se tietty on selviö, että asuntonäytössä aina kun joku (ei välittäjä!) tulee lähelle, kuiskata miehelle kovaan ääneen siitä miten täällä haisee home ja miten jokin tahra on selvää kasvustoa jne.

E. Luonnollisestikin myös on suotavaa ääneen laskea, kuinka paljon 10 v päästä tulossa oleva putkiremppa maksaakaan. "Se voi olla jopa 90 000 euroa pahimmillaan tämän kokoiseen asuntoon!" Mitä kauempana remppa on, sitä korkeampaa hintaa pitää huudella.

Back
Ylös Bottom