Deleted member 126401
En ole oikein hyvä jakamaan vaikka ette uskokaan. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aika yleinen luonteenpiirre nais_imisellä.En ole oikein hyvä jakamaan vaikka ette uskokaan.![]()
Kunhan sopivasti.En ole oikein hyvä jakamaan vaikka ette uskokaan.![]()
Aika yleinen luonteenpiirre nais_imisellä.
Mulla on oikeus vaihtaa mielipidettä!Ja justhan sä sanoit mua aiemmin helpoksi, koita ny valita!![]()
Minä uskon kyllä. Mielikuvani sinusta on sellainen valkeassa puvussa liihotteleva enkeli, joten no pressure ja silleenEn ole oikein hyvä jakamaan vaikka ette uskokaan.![]()

Katsottava, ei hyvä eikä paska. Oli pakko katsoa, sillä nähnyt sen joskus junnuna ja sillon ei ymmärtänyt juonesta mitään.Loppuviimeks, pulp fiction on semipaska leffa, jossa on jokunen hyvä kohtaus valonpilkahduksena.
Ite en oikeen lämmenny sillekään. Muutaman itelle toimivan on QT tehnyt: Reservoir Dogs, NBK, From Dusk Till Dawn,Desperado. Siinä ne tais olla, jos ei joku unohtunu. Uusin on 22v vanhaKatsottava, ei hyvä eikä paska. Oli pakko katsoa, sillä nähnyt sen joskus junnuna ja sillon ei ymmärtänyt juonesta mitään.
Ite tykkäsin tästä uusimmasta Tarantinon leffasta Hateful eight:stä, kun sen leffassa kävin kattoon.

Pitäis kattoo koko putki alusta, kun joskus sais aikaseks.Ite en oikeen lämmenny sillekään. Muutaman itelle toimivan on QT tehnyt: Reservoir Dogs, NBK, From Dusk Till Dawn,Desperado. Siinä ne tais olla, jos ei joku unohtunu. Uusin on 22v vanha![]()
Esim sillon kun paikalle kaartaa herrasmies 905 turbolla Hankkija-lippis päässänsä.Kunhan sopivasti.
@vokot katsellee Teemaa. Mokoma:akustisesti.
Vois panna maata. Huomenna tai no tänään kantohommia, saan pesukomuutin pysyvästi nurkkaani, vihdoin. Hyvä.
Pesukomuutti olikin meinannut unohtua. Pitääpä palauttaa uudelleen arkiseen sanavarastoon.