Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä en kyllä itse yhtään luota itseyteesi, kun tässä tätä dialogia seuraan. Olkoonkin, etten ole nainen.

Mutta liittynee kirurgiaan: töissä tänään tohtori kysyi että notta kuinkas siellä anepuolella voidaan. Totesin tähän että ihan hyvin kiitos, vähän närästää ja ei ole vielä saanut pitää kahvitaukoa. Olin kuulemma toope, ja kysyttiin mukamas potilaan tilaa. Hänellä nyt ei sinänsä ollut kuin mittava vuoto, rytmiongelmia ja hemodynaamisia kriisikohtia.

Aattelin et joku kysyi kerrankin kuinka minä voin! :eek:

Arvatkaapa kuka tuli treella vastaan? Nauroin ns päin näköä. BMX pyörällä sotki, musiikkia huudattaen *huomatkaa minut* meiningillä.

Niinpä, ei yleensä :eek: Seuraatko kiertoa jollain apilla? Se on kyllä kätevää, osaa ennakoida elämää hyvin kun tietää koko ajan missä mennään.
En seuraa, en edes kalenterilla. Tunnistan kropan merkeistä siinä määrin kierron vaiheet että se riittää tarkkuudeltaan tarpeeksi hyvin. Varmaan osittain siksi on päässyt hämärtymään se menkkojen kesto. Mies välillä on huomauttanut että "vieläkö sulla on kuukautiset :eek:" mutta enpä oikein mitään ajatellut asiasta. En sitten tiedä, voiko menkkoja pidentää joku tulehdus tms, siitähän on oireena myös verenvuoto seksin yhteydessä ja sitäkin mulla on ollut aina välillä jo tovin. Mulla oli kerran aiemminkin sitä ja se lakkasi kun söin antibioottikuurin virtsatietulehdukseen. Jotenkin sitä luulisi että vti-antibiootit eivät automaagisesti pure sisäsynnyttimissä oleviin infektioihin mutta enpä sillekään ajatuksia juuri ole uhrannut, että oliko sattumaa vai mitä.

@irtakk mulla on niin kammottavat kokemukset hormonaalisesta ehkäisystä että en tahdo enää kokeilla mitään niistä. Paras olisi jos mies keksisi että vasektomia olisi tosi hieno juttu, mutta kun ei tahdo sitä niin ei ole multa sopivaa alkaa suostuttelemaan.

@irtakk mulla on niin kammottavat kokemukset hormonaalisesta ehkäisystä että en tahdo enää kokeilla mitään niistä. Paras olisi jos mies keksisi että vasektomia olisi tosi hieno juttu, mutta kun ei tahdo sitä niin ei ole multa sopivaa alkaa suostuttelemaan.

Mulla on ainoastaan ollut ehkäisyrenkaat käytössä ennen tätä kierukkaa, joten kauheasti ei kokemusta ole. Renkaat pahensi migreeniä, mutta kierukan kanssa ei ole ollut mitään ongelmia. Ja ilman hormonaalisia ehkäisyä olisin kyllä aivan kauhea märisijä ja kiukkuinen ku mikä. Kuukautiset olis kahden viikon välein ja vuotaisin ihan älyttömästi. Hyh. Mutta joo, niinku sanoin niin eihän tämä kaikille sovi ja onneksi on noita muitakin vaihtoehtoja olemassa.

Iltalehdessä oli juttua jostain #nudeyogasata jossa porukat on ottaneet kuvia itsestään luonnossa. Ei silleen irstaasti, vaan taidemaisesti. Pakkohan se oli myös ite kokeilla, vaikken olekaan mikään joogan ystävä.

Muuten nätti siluettikuva, mut lihaa sais vaan olla enemmän.

Liitteet

• IMG_20180724_234922_912.webp
    IMG_20180724_234922_912.webp
    69,2 KB · Katsottu: 215
Muistui yhtäkkiä mieleen, että nykyään on olemassa uudenlainen ”rungoton” kuparikierukka, joka ei lisää vuotoja kuten perinteiset mallit. Sen asentaminen vaatii täsmäkoulututetun gynen (saattaa löytyä vain yksityiseltä puolelta) mutta voisi olla sulle @Delgado harkinnan väärti. Mietin itsekin jos vaihtaisi siihen sitten kun oma pitää vaihtaa.

Tänään heräsin kahdeksalta, saa nähdä mitä tänään keksis kahteen päivään en ole tehnyt juuri mitään.

Tänään heräsin kahdeksalta, saa nähdä mitä tänään keksis kahteen päivään en ole tehnyt juuri mitään.

Minun nelijalkainen herätyskello aktivoitui kanssa noihin aikoihin. Tai no, puoli kahdeksalta mutta kahdeksaan asti sain huijattua että olisin vielä unessa :LOL:

Taas helleripuli, miten tästä salille uskaltaa :eek::kakka:
E. Täällä kaksijalkainen vekkari teputti viereen klo 8, olisin kyllä voinut vielä nukkua kiitos tabletin jolla vekkari viihtyy mutta koska helleripuli, oli noustava asap :confused:

Muistui yhtäkkiä mieleen, että nykyään on olemassa uudenlainen ”rungoton” kuparikierukka, joka ei lisää vuotoja kuten perinteiset mallit. Sen asentaminen vaatii täsmäkoulututetun gynen (saattaa löytyä vain yksityiseltä puolelta) mutta voisi olla sulle @Delgado harkinnan väärti. Mietin itsekin jos vaihtaisi siihen sitten kun oma pitää vaihtaa.
Jaa se, joka ankkuroidaan kohdun seinämään? Gynefix tms? Muistan kun siitä oli juttua jo yli kymmenen vuotta sitten ja silloin luin siitä joitain tutkimuksia. En kaikkea muista, mutta sellainen kuva jäi, että jos sitä mainostetaan ettei sillä muka ole samoja sivuoireita kuin normikierukalla, niin en ihan varauksetta uskoisi. Sillä voi olla niitä keskimäärin vähemmän, mutta niitä joka tapauksessa oli.

Jaa se, joka ankkuroidaan kohdun seinämään? Gynefix tms? Muistan kun siitä oli juttua jo yli kymmenen vuotta sitten ja silloin luin siitä joitain tutkimuksia. En kaikkea muista, mutta sellainen kuva jäi, että jos sitä mainostetaan ettei sillä muka ole samoja sivuoireita kuin normikierukalla, niin en ihan varauksetta uskoisi. Sillä voi olla niitä keskimäärin vähemmän, mutta niitä joka tapauksessa oli.
Joo se, en maininnut nimeä kun meinasin että se on mainostamista :sick:

Taas helleripuli, miten tästä salille uskaltaa :eek::kakka:
E. Täällä kaksijalkainen vekkari teputti viereen klo 8, olisin kyllä voinut vielä nukkua kiitos tabletin jolla vekkari viihtyy mutta koska helleripuli, oli noustava asap :confused:
Jos sulla oikeesti olis kuivumisesta johtuva ripuli ts. hypertermia, et ois salillle lähössä. Kyllä sen ripulin aiheuttaa nyt ihan joku muu, mitään helleripulia ole olemassakaan.

Jos sulla oikeesti olis kuivumisesta johtuva ripuli ts. hypertermia, et ois salillle lähössä. Kyllä sen ripulin aiheuttaa nyt ihan joku muu, mitään helleripulia ole olemassakaan.
Sen varmaan aiheutti iltapala: oluen ja sipsien lisäksi makrillia, hapankaalia ja ruotsalaisia pensasmustikoita!
E. Aamupalaksi kebab-salamipitsan jämät niin eletään edelleen jännän äärellä - onneksi ei ole kyykkypäivä :sick:

Sen varmaan aiheutti iltapala: oluen ja sipsien lisäksi makrillia, hapankaalia ja ruotsalaisia pensasmustikoita!
E. Aamupalaksi kebab-salamipitsan jämät niin eletään edelleen jännän äärellä - onneksi ei ole kyykkypäivä :sick:
Itsellä oli oluen kylkeen tai oikeammin jäljeen levy suklaata ja näkkileipää.

Back
Ylös Bottom