Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En epäile. Kumpaakaan.Naru on ihan komea mies, tai sitten stalkkerointitaitoni ovat päässeet ruostumaan.![]()
Mä en nyt pääse yli näistä rauta-arvojutuista.
Pitäisiköhön sittenkin poistattaa se kierukka. Mä en nyt pääse yli näistä rauta-arvojutuista. En ole vielä päättänyt edes, mitä rautatabletteja alkaisin syödä.
Tuskinpa olet moisessa onnistunut.
Niin oliko sulla jotenkin epätavallisen runsaat kuukautisvuodot? Ymmärsin että oli anemialle tyypillistä väsymysoiretta ja vetämättömyyttä, mutta en nyt huomannut että mitkä arvot sulla oli. Kuten härr doktor tuossa sanoi, niin viitteisiin menevä Hb ja rautalisä pääasiassa ruokkii apteekkarin tilipussia. Ferritiini on raudan varastoarvo joka toki alhaisena indikoi raudan vähyyttä, mutta on karvan verran monitulkintainen.Pitäisiköhön sittenkin poistattaa se kierukka. Mä en nyt pääse yli näistä rauta-arvojutuista. En ole vielä päättänyt edes, mitä rautatabletteja alkaisin syödä.
Mr Boombastick?
Kotikenttä. Areenassa.Kivoja ja kevyitä sarjoja Areenasta tai Netflixistä?
Katsoin jo Sisko ja sen veli sekä Latelat.
No mä luulin että ne ovat normaalit kunnes aloin ynnäillä että kierukan takia ne itse asiassa kestävät noin tuplat siihen verrattuna, mitä ennen sitä ja se tietty tuplaa menetetyn veren määrän, ja mä pumppaan itsestäni verta töissä milloin mistäkin syystä ja parhaimmillaan vielä yksien kuukautisten verran päälle. Ehdin jo kaivaa kaikenlaista niiden viitearvojen tulkinnasta ja muodostin käsityksen siitä, mistä sillä saralla tällä hetkellä väännetään ja mihin todennäköisimmin kannattaa uskoa ja mihin ei.Niin oliko sulla jotenkin epätavallisen runsaat kuukautisvuodot? Ymmärsin että oli anemialle tyypillistä väsymysoiretta ja vetämättömyyttä, mutta en nyt huomannut että mitkä arvot sulla oli. Kuten härr doktor tuossa sanoi, niin viitteisiin menevä Hb ja rautalisä pääasiassa ruokkii apteekkarin tilipussia. Ferritiini on raudan varastoarvo joka toki alhaisena indikoi raudan vähyyttä, mutta on karvan verran monitulkintainen.
https://www.netflix.com/fi/title/80002479Kivoja ja kevyitä sarjoja Areenasta tai Netflixistä?
Katsoin jo Sisko ja sen veli sekä Latelat.
Väittäisin siis, internetistä huolimatta, että kuolet pian.
Terävähkö havainto, arvon doktor. Väittäisin ettet ole aivan tyhmä ortopediksi.Kuolleisuus ihmisillä on keskimäärin 100%.
Tuskin ainakaan alhaiseen ferritiiniin, koska ostin nyt rautapillereitä!Väittäisin siis, internetistä huolimatta, että kuolet pian.
erinomaisen selväksi että hemoglobiini yksistään ei juuri kerro, onko puutetta raudasta vai ei.