Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt ollaan uuden asunnon omistajia, oli tämänpäiväinen kauppaki hilkulla jäädä toteutumatta ku toisen myydyn asunnon osakekirjat on kateissa kahden eri pankin välillä. Onneksi pankki jousti ja antoi kauppojen tapahtua tänään. Eilen olivat vaa allekirjoittaneet paperit, mutta rahat ei liiku ennen osakekirjojen löytymistä. Vituttaa toi miehen entinen pankki ku on semmosta tohelointia siellä. :mad:

Tuukkonää tonne väsyrokkiin lainkaan nyt viikonloppuna?

Maksavana asiakkaana en, mutta tulen norkoilemaan perjantaina aidalle kuullakseni Amorphisin ja Apulannan.
To olisi Henkassa kiinnostavat jatkobileet eli Stereo Terror Djs!!!:oujee::rock:
Mutta 1) :konsta: 2) :sleep: 3) pe työpäivä.

Jos nuorena olisi tiennyt, kuinka vanhana ei enää jaksa, niin olisin bilettänyt ihan satasella.

NUORI! Älä hukkaa elämääsi. Bailaa! Nyt. Paskat opiskelusta ja työstä. Niihin ehtii sitten vanhempana.

Hyvinkin. Minähän en ole gynekologi, sentäs, mutta tietenkin vilkaisen..

Arvasin, että löytyy joku auttavainen.

Haa, nappasin sisältä kaksi kärpästä enkä edes iskulla vaan ihan sorminäppäryydellä enkä edes liiskannut niitä vaan vein ulos koska olivat hienoja vihreitä (y)
E. Ei saatana kolmaskin on :confused:

Haa, nappasin sisältä kaksi kärpästä enkä edes iskulla vaan ihan sorminäppäryydellä enkä edes liiskannut niitä vaan vein ulos koska olivat hienoja vihreitä (y)
E. Ei saatana kolmaskin on :confused:
Syömäpuikoilla?

NUORI! Älä hukkaa elämääsi. Bailaa! Nyt. Paskat opiskelusta ja työstä. Niihin ehtii sitten vanhempana.

Ei pysty ei kykene ei jaksa, mutta mää nyt oon vaan tämmönen. Keikoilla käynti toki ok, tänä vuonna on tullut nähtyä monta hyvää orkesteria livenä.

vaikka olen nelikymppinen,ikäloppu, ajattelin silti piipahtaa tänäkin iltana aurinkoterassilla, koska: sää suosii ja Minä jaksan

Saisipa lapsetonta lomaa nyt :coffee:
Mulla oli tänään lapseton lomapäivä: toinen oli töissä ja toinen humputtelemassa.

Mutta mä en noin muuten sellaisella mitään tee kun elämä on ihan samanlaista oli lapset kotona tai ei.

Kannattaakohan uutta kantta vessanpönttöön ruikuttaa isännöitsijältä vai huoltoyhtiöstä. Ei ole rikki mutta tosi vanha ja pinttynyt niin ettei puhdistu enää. Itse tilattuna noin 40 euroa jos eivät suostu.

Kannattaakohan uutta kantta vessanpönttöön ruikuttaa isännöitsijältä vai huoltoyhtiöstä. Ei ole rikki mutta tosi vanha ja pinttynyt niin ettei puhdistu enää. Itse tilattuna noin 40 euroa jos eivät suostu.
Puinen on talvella nautinnollinen. Miksei kesälläkin. Huoltoyhtiö tuskin hankkii puista. Puinen on paras (y)

Mulla oli tänään lapseton lomapäivä: toinen oli töissä ja toinen humputtelemassa.

Mutta mä en noin muuten sellaisella mitään tee kun elämä on ihan samanlaista oli lapset kotona tai ei.
Sun lapset eivät varmaan riehu, kimputa ja ole melkein koko ajan äänessä? :whistle:
No, kohta pääsen ihan yksin rauhassa siivoamaan vajaa :LOL:

Maksavana asiakkaana en, mutta tulen norkoilemaan perjantaina aidalle kuullakseni Amorphisin ja Apulannan.
To olisi Henkassa kiinnostavat jatkobileet eli Stereo Terror Djs!!!:oujee::rock:
Mutta 1) :konsta: 2) :sleep: 3) pe työpäivä.

Jos nuorena olisi tiennyt, kuinka vanhana ei enää jaksa, niin olisin bilettänyt ihan satasella.
Minäkiin oon vanha mutta aion jaksaa. Halvalla sain hankittua lipun ja siellä näkee kavereita ees kerran vuodessa.

Menin sitten Ivalojokeen aamu-uinnille tänään, onneksi ei tarvinnut olla yksin :ROFLMAO:
Harmi kun en osaa ottaa parempia kuvia...

Liitteet

• porot rannalla.webp
    porot rannalla.webp
    110,5 KB · Katsottu: 182
Back
Ylös Bottom