Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

on toi jo paljonki paree mitä vielä talvella. yläselän kuuluukin olla pyöree eikä alaselkä oo kauheen kaukana hyvästä enää sekään. kuudikuudi.

Sitähän se onki. Valintojen maailma että jäädäänkö sinne 20kg pienempiin rautoihin loppuiäksi pyörimään vai vedetäänkö nelonen raudalla millä aiemmin on tullu ykkönen.
Tai että vedetäänkö 20kg enemmän paskalla tekniikalla muutama vuosi ja sitten olla vetämättä ollenkaan loppuelämä. Valintoja valintoja!

Tai että vedetäänkö 20kg enemmän paskalla tekniikalla muutama vuosi ja sitten olla vetämättä ollenkaan loppuelämä. Valintoja valintoja!

Satunnaisissa kovissa sarjoissa tekniikan pieni hajoaminen on kyllä ihan ok, kunhan se 90% ajasta tekniikka on lähellä sitä täydellistä.

Ei aina tarvii mennä ääripäästä ääripäähän. Tämänkin kyseisen yksilön treeneissä on varmasti 90% ajasta tekniikka jopa pakkismittarilla hyvällä tasolla :)

Instaan laitan n. 3-4x viikossa treeneistä klippiä, sieltä voi käydä seuraamassa miten invaliditeetti lähestyy. Äärirajoilla ku tehdään nii saattaa paketti vähän hajota mutta varmasti 95% tekemisestä on ihan kohtuullisen kaunista katsottavaa, ei ainakaan salilla isommat ja vahvemmat kovin usein tule kritisoimaan.

Kritiikkiä toki otan vastaan ja pyrin jatkuvasti tekemistäni parantamaan. Yleensä kuitenkin kuuntelen mieluummin valmentajaani ja itseäni kokeneempia ja vahvempia treenaajia, tiedän että en mikään huippulahjakkuus itse ole kun raudat 10 treenivuoden jälkeen ovat ainoastaan tällä tasolla mutta 90% kasvottomista kritisoijista tuskin pystyy edes samaan.

300kg veto on tavoitteena pitkällä aikavälillä mutta näin perheellisenä miehenä tärkeämpää on pysyä ehjänä ja terveenä.

Tässä tuosta kyseisestä vetotreenistä toinen sarja:

View: https://youtu.be/683lvRvnzaY

Ja tässä tämän päivän tekemistä:

View: https://youtu.be/c5UT-GfzYRE

View: https://youtu.be/vvMNXgP_3ZU

Viimeksi muokattu:
alaselän ei tule olla korostuneessa lordoosissa. vedon lähtöasento ei siis oo ollenkaan sama kuin esim. tempauksessa:
https://www.catalystathletics.com/exercises/images/firstPull.jpg

lannealueen rangan perusasennossakin on paljon yksilökohtaisia eroja ja jos se on siellä alunperinkin jo aavistuksen kyfoottinen, on ihan turhaa alkaa korostamaan päinvastaista, ns. kuviteltua oikeaa asentoa. röntgenillähän tän näkis tarkasti ja sen mukaan sitten se terveellisin asento myös vetoon.

valmennuksessa mennään kuitenkin hyvin pitkälle myös yksilön käsityksellä siitä, miltä tuntuu, onko vaivoja ollenkaan ja miten palautuu ja voimat kehittyy. jos näissä kaikissa on hyvä olo, ei juuri ole aihetta korjata sen suurempia. apuluksen kohdallakin korjausta on tehty ja kuten sanottua, paremmalta se jo näyttää ku talvella. lisäksi rangan ojentajat (ne salaojaputket siinä ympärillä) on monilla sen verran paksut, että se korostaa pyöreen alaselän vaikutelmaa, vaikka ranka ite olis vielä varsin terveessä asennossa.

You're a big guy(for me). Kova. Ajattelin itekki ottaa tän tavotteeks, ku aloin näit kääntöjä tekeen useemmin, ku kerran vuoteen :d. 60kg kävi mielessä, mut realistisuudest en osaa sanoo.
50kg LUULIS menevän jo, ku strictinä(ei seinää vasten) menee 40kg:lla joku kasi. Meniks takareisi, & välilevy samanaikasesti?
Takareisi ja selkä meni metsätöissä, samassa rytäkässä. Tuli failure vähän isommalla tukilla.

Ajattelin itekki ottaa tän tavotteeks, ku aloin näit kääntöjä tekeen useemmin, ku kerran vuoteen :d. 60kg kävi mielessä, mut realistisuudest en osaa sanoo.
50kg LUULIS menevän jo, ku strictinä(ei seinää vasten) menee 40kg:lla joku kasi
Itekään en nykyään tee hauiskääntöjä juuri ollenkaan, mut nyt on vähän pakko keksiä uutta tekemistä kun kovat jalkatreenit on paussilla jonkin aikaa. Mulla ei oo kovin suurta eroa strictin normikäännön ja selkä seinää vasten tehdyn käännön välillä. Max 5 kiloa vapaan käännön hyväksi. Pienellä cheatilla meneekin sit jo kymppi 70+ kilolla, millään kovin sikamaisella tyylillä en oo ees kokeillu. Enkä ajatellu kokeillakaan.

Koroke mavea aloin tekee taas. Tuntu aika hyvältä, ja helpommalta, mitä aiemmin. Jossain vaihees oli niin surkeet etureidet viel, et näytin saranalta(selkä lattiansuuntasena, ja jalat melkeen suorina), eikä riittäny voima kyykkää tota ylös ollenkaan. Kehtaisin väittää, että tossa etureidet pääs työskenteleen jo ihan jees. Selkä tossa pysy myös aika hyvin, vikaa sarjaa lukuunottamatta. Grippi alko valuun sen verran pahasti, et vaikutti jo ite asentoon. RPE 8 normisti. Olin jo koittamas remmeillä perään, mut vittu mä osaa noit sitoa ees. Meni joku 2 minaa saada ne kiedottuu jotenkuten, ni luovutin ;D. Takakyykkyä tein ekana, sekä pistooleja, ja keskikroppaa myös loppuun. Mut joo, sana on vapaa, kuten aina.

Pakka pysyy nyt kasassa huomattavasti paremmin kuin aiemmilla videoilla. Hyvin tehty! Aivan hyviä korokevetoja. (Ihan viimeistä toistoa lukuun ottamatta, mutta siihenhän sä sitten fiksusti lopetitkin.)

Hack-kyykkyä vähän vierastan itse, kun on niin hankala liike suorittaa täysin neutraalilla rangalla. Mutta nämähän ovat henkilökohtaisia juttuja; jos selkä kestää pientä pyöristymistä, niin on toki erittäin tehokas liike. Eikä nuo sun toistot näyttäneet mitenkään älyttömän pahoilta. Ehkä jättäisin tuon alkunykäisyn pois kahdestakin syystä: 1) siinä menettää selän asennon helposti ja 2) hitaampi lähtö pakottaa käyttämään irrotukseen vielä enemmän etureisiä, ja niitähän tuolla liikkeellä halutaan yleensä painottaa.

Viides kerta elämässäni, kun kokeilen krusifiksia. Käsien kulma ei varmaan oo kisakelpoinen, mut tää onkin tämmöstä kikkailua alakropan kuntoutuksen ohella.

15 kg per käsi, 40s.

Jos näistä haavereista haluaa jotain positiivista etsiä, niin tulee kokeiltua aina jotain uusia/unohdettuja liikkeitä, näin ainakin itsellä ja niin näyttää tiällähin tämä mies keksineen (y)

Etukyykkyä 80 kilolla. Tää ilahduttaa mua, koska muistan vuosi sitten kadehtineeni tyttöä, joka työpaikan salilla etukyykkäsi nättiä sarjaa 50 kilolla. Kehitystä on tullut. Ja siihen joku random mavesarja kans. Tuota edellinen 3x110 kg ei tullu videolle, mutta yllättävän kevyesti sekin tuli. Olen näkevinäni korrelaation progressiivisen harjoittelun ja tulosten kehittymisen välillä! Tosin jto suunnittelee mun treenit niin ei omaa päätä tarvi vaivata. Minähän en ymmärrä voimaharjoittelusta mitään.

View: https://youtu.be/XoOMqHPN26k

View: https://youtu.be/OOK_WAhSlfE

hienoja etareita ja vielä alla iso määrä kakkosia jo. vetokin hyvä ja rento. kyllä se progressiivisuus tärkeetä on. pidetään se. sähän alatki olla siinä asemassa, että siellä salilla MIEHET kattelee SUN treenejä kateellisena :)

sähän alatki olla siinä asemassa, että siellä salilla MIEHET kattelee SUN treenejä kateellisena :)

Tolla salilla käy kyllä sellasia mörköjä :heart: että niihin verrattuna minä leikin vielä pikkutyttöjen painoilla. Enpä oo muilla saleilla nähny ku tytötkin penkkaa sarjaa +60 kilolla tai vetää lisäpainoleukoja. Siinä on vielä itsellä ihmettelemistä.

Vahva likka. Vähän näyttää menevän ihan alhaalla paino eteen, mutta muuten OK.

Tolla salilla käy kyllä sellasia mörköjä :heart: että niihin verrattuna minä leikin vielä pikkutyttöjen painoilla. Enpä oo muilla saleilla nähny ku tytötkin penkkaa sarjaa +60 kilolla tai vetää lisäpainoleukoja. Siinä on vielä itsellä ihmettelemistä.

Just tänään mietin, että pikkutyötkin sanois mun etaripainoja pikkutyttöjen painoiksi. Ite tässä jännään minkä tuloksen sisko nostaa elokuussa penkkikisoissa, aika tasoissa mennään...

Back
Ylös Bottom