Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Joo, ei mulla etukyykkyyn kanssa muuta hätää ole kuin että se on ihan anaalista koko liike ja sarjapainot on murto-osa takakyykyn painoista. Veto taasen on ihan törkeen mukavaa, kun sumolla vetää. Selkä pysyy hyvässä asennossa ja muutenkin sumoilu maistuu. Vielä kun noi saakelin tikut suostuisivat kasvamaan...

Kyllä niihin vuosien mittaan vähän voimaa on tullut, mutta liha ei vaan tartu. Katotaas nyt alkaako tarttumaan, kun reenaan Sensein metodein. Kyllä mä ainakin yritän. Katotaan miten käy.
Teetkö vielä sitä Lihastohtorin sivuilta löytyvää Sensein jalkapriorisaatiota? Ja miinuskaloreilla?

Teetkö vielä sitä Lihastohtorin sivuilta löytyvää Sensein jalkapriorisaatiota? Ja miinuskaloreilla?
Noup. Kokeilin sitä toki muutaman kerran ja oli kyllä mielenkiintoinen. Ostin Senseiltä valmentajapalvelut ja plussilla pitäisi lihaa yrittää tehdä.

Ja joku kun kuitenkin tarttuu siihen, että jätkä on ollut vasta kuukauden valmennuksessa ja ihmettelee miksei tapahdu mitään. Ei, en mä sitä. Vaan sitä, että 3-4 vuotta treenannut enemmän tai vähemmän, eikä jaloissa tapahdu mitään. Tuskin tulen ikinä mitään komeita koipia saamaankaan, kun ruumiinrakenne on mitä on.

Noup. Kokeilin sitä toki muutaman kerran ja oli kyllä mielenkiintoinen. Ostin Senseiltä valmentajapalvelut ja plussilla pitäisi lihaa yrittää tehdä.

Ja joku kun kuitenkin tarttuu siihen, että jätkä on ollut vasta kuukauden valmennuksessa ja ihmettelee miksei tapahdu mitään. Ei, en mä sitä. Vaan sitä, että 3-4 vuotta treenannut enemmän tai vähemmän, eikä jaloissa tapahdu mitään. Tuskin tulen ikinä mitään komeita koipia saamaankaan, kun ruumiinrakenne on mitä on.
Kyllä mulla ainakin on vahva usko siihen, että Sensein valmennuksessa tulosta tulee. Teet vaan asiat ohjeiden mukaan, nii kyllä se siitä.

^Jeps. Kyllä Senseillä pitäisi tietotaitoa olla miten liha turpoaa. Se on sitten eri asia mitä tämmösen yli nelikymppisen hormoonitoiminnalla ja geeneillä saadaan aikaan. Varmasti jonkin verran / aika paljon, mutta en kyllä odota, että turpoaa silleen ettei enää farkkuihin sovi. Mut siitä se ajan mittaan selviää.

Kyllä mä väittäisin että oikealla ruokavalio/treeniohjelma kombolla saa todella hyviä tuloksia jopa 4 kymppisenä. Kyllähän hormonituotanto tietysti heikkenee 30v jälkeen mutta ei sen nyt pitäisi niin merkittävää olla ettäkö ei kehittyisi. Suurin kehityksen hidastaja on kyllä korvien välissä ennen hormonitoimintoja :)

Kyllä mä väittäisin että oikealla ruokavalio/treeniohjelma kombolla saa todella hyviä tuloksia jopa 4 kymppisenä. Kyllähän hormonituotanto tietysti heikkenee 30v jälkeen mutta ei sen nyt pitäisi niin merkittävää olla ettäkö ei kehittyisi. Suurin kehityksen hidastaja on kyllä korvien välissä ennen hormonitoimintoja :)

Itse aloitin 2017 huhtikuussa salilla käynnin, ikää kohta 49. Harjoituspainot, vaatteet ja puntari jo kertoo että kehitystä on tapahtunut. Peiliin en oikein usko, siellä kun se oma korvienväli vaikuttaa myös.
Hidastahan tämä homma on, nuorenakin.
Mutta kyllä 10vuoden kuluttua kroppa on erinäköinen, uskon.

Toki mulla on tavoitteena pitää kroppa kunnossa, hankkia lihasmassaa vanhuudenpäiville. Ulkonäölliset seikat ei aja mua eteenpäin.
Vahva, terve keho tekee elämästä iäkkäämpänä nautittavampaa. Näin uskon.
Aion siis valmistautua. :whistle:

Tuntuu itsestäkin että näyttää peilistä katsottuna samalta kuin vuosi sitten mutta kun kehonpaino on enemmän kuin silloin ja suunilleen sama kondis niin eiköhän sitä ole kehittynyt kuitenkin. :) Jos malttais dieettaa vaan samoihin rasvoihin kuin mitä ennen ollut niin aivan varmasti huomaisi tulokset.

Vanhanahan sitä onkin juuri hyvä roinata, jotain hyötyäkin.
Se nyt on taas ihan oma juttunsa. Tässä yhteydessä tuo video on vähän sama kuin mammat valittelisivat toisilleen, että kun keski-iässä alkaa tissit roikkua ja mä postaan siihen kuvan jostain silikonimuijasta todeten, että ikä on vain tekosyy.

Vanhanahan sitä onkin juuri hyvä roinata, jotain hyötyäkin.
Kerros mulle mitä hyötyä siitä on?
Pahoittelut kaikille jo etukäteen mutta mä en arvosta roinaajia pätkän vertaa. En missään urheilussa.
Roinaaja voi tulla kertomaan sit 85-vuotiaana kannattiko.
Jokaisen oma asia tietty. Kuten myös mielipiteet kyseistä pelleilyä kohtaan.

Kerros mulle mitä hyötyä siitä on?

No tässä on tietysti muuttujia, mutta katson tietysti omasta näkökulmastani asiaa.

Lihaskunto on todistetusti vanhuksille paras elämänlaatua kohottava tekijä. Google.
Seitsemänkymppisenä voi punnita niitä doupin plussia ja miinuksia niin nykytiedolla plussat voittaa, tosin tämmöisenä junnuna en vielä voi olla varma miten mieli menee vanhana.
Kuten varmaan voi huoma niin en ole koskaan aikuistunut ja punttilla häröily on viimeiset 25 vuotta ollut 'kivoin' juttu elämässäni. Haluan jatkaa sitä kunnes en saa enää versaa irti ranteesta.

En siis ole roinannut ja harkitsen aloittamista vasta kun en saa salipullon korkkia auki.

Eikä tässä ole kyse urheilusta, tässä on kyse elämisestä itsensä kanssa.

Back
Ylös Bottom