BB Artturi Kallio

Ei se dieettaaminen ole vaan kaikille niin helppoa. Tässä se tulee ilmi ettei kaikista ole siihen. Ei varmaan itsestänikään olisi dieettaamaan kisakireyteen...

Ei se dieettaaminen ole vaan kaikille niin helppoa. Tässä se tulee ilmi ettei kaikista ole siihen. Ei varmaan itsestänikään olisi dieettaamaan kisakireyteen...
Kisadieettaaminen ei sovellu henkilöille, jotka seuraa vaa'n lukemaa ja se määrittää, mihin saakka painoaan uskaltaa pudottaa.

Liekö valmennusta vedetty ihan kaveripohjalta, vai liiketoimintana. Mites se tollasessa tapauksessa menee, et toinen maksaa itsensä kipeeks ja menee tarkalleen valmentajan ohjeiden mukaan, mut pari viikkoa ennen kisoja todetaan ettei kunto riitä lavalle asti? "Nyt kyllä näyttää sitä, ettei sun kannata sinne lauteille mennä. Mut hei, viittitkö nakata sen tonnin tilille ku oon just lähdössä etelään."

Tästä pääsis taas aasinsillalla siihen valmentaja vaihtoon -aiheeseen..

No ei siinä varmaan mitää menettäs jos heittäis mähösen vittuun. Eikai mitään muutosta voi tapahtua, jos aina mennään samoilla metodeilla.

Joo, kyllä tämä sama kuvio on toistunut jo sen verran monta kertaa, että seuraava kokeilemisen arvoinen "metodi" on valmentaja vaihtoon.

Mähösen opeilla ei näytä tulevan valmista, ei sitten millään. Eihän se ole sanottua, että valmista tulee muillakaan opeilla, mutta kyllä nyt näyttää siltä, että ainakin tämä tie on kuljettu loppuun.

Miten te pystytte kommentoimaan mitään valmennussuhteesta, kun kenelläkään teistä ei ole mitään faktatietoa mitä siellä taustalla tehdään? Mä olen esim Akin valmennuksella päässyt aina kuntoon. Ihan turha spekuloida ja heittää lauseita ”valmentaja vaihtoon”, kun teillä ei yksinkertaisesti ole mitään tietoa mitä siellä tehdään ja mitä ei.

Onko tää Mähönen sama koutsi joka laitto erään naiskisaajan juomaan niin paljon vettä, että sai vakavan vesimyrkytyksen?

Onko tää Mähönen sama koutsi joka laitto erään naiskisaajan juomaan niin paljon vettä, että sai vakavan vesimyrkytyksen?
Näin olen kuullut puhuttavan, mutta mitään faktatietoa ei varmasti ole, kun en ole ollut paikanpäällä katsomassa mitä siellä tehtiin ja mitä ei.

Kyllähän se nyt valitettavasti siltä näyttää, että tolla yhteistyöllä ei valmista tule. Kyllähän se nyt aika selvältä seuraavalta askeleelta pitäs vaikuttaa se valmentajan vaihto vaikka muita onkin kuntoon saanut. Paikanpäällä en ole kyllä ollut minäkään katsomassa enkä tiedä mitä siellä tehdään ja mitä ei.

Onkohan tuossa kyse jo jonkinaisesta psykologisesta lukosta myöskin, kun nyt taitaa olla jo noin kymmenes kerta kun homma jää kesken? Eli pelko dieetin epäonnistumisesta on jo valmiiksi päällä, kun epäonnistumisia on jo niin monta takana. Ihan ymmärrettävää siis, mikäli näin on.Viimeksi syksyllä taas jäi dieetti kesken vähin äänin karsintojen jälkeen. Näin amatöörin silmin vaikutti jo silloin aika erikoiselta, että samantien lähdetään uudelle pitkälle dieetille kohti tätä Iron Rebeliä. Kai siellä sitäkin vaihtoehtoa on jo kokeiltu, että ollaan sitten vaikka jo liiankin aikaisin kunnossa, kun tähän asti ei ole vielä kertaakaan oikein päästy kunnolla kireäksi.

Onhan se vähän erikoista kotiinpäin vetämistä Mähöseltäkin, että näillä näytöillä Artturi oli Mähösen mielestä kuumin kehonrakentaja Suomessa vielä muutama vuosi sitten. Olisi mielenkiintoista kyllä Artturilta kuulla hiukan syvällisempää analyysiä näiden viimeisten kisavalmistautumisten osalta, mikäli mies vain on halukas asioita avaamaan.

Miten te pystytte kommentoimaan mitään valmennussuhteesta, kun kenelläkään teistä ei ole mitään faktatietoa mitä siellä taustalla tehdään? Mä olen esim Akin valmennuksella päässyt aina kuntoon. Ihan turha spekuloida ja heittää lauseita ”valmentaja vaihtoon”, kun teillä ei yksinkertaisesti ole mitään tietoa mitä siellä tehdään ja mitä ei.

Mika, koska täällä ihmiset tietää aina enemmän asianosaisen asioista, kuin asianosainen itse. On suorastaan ihme, ettei tämän foorumin osaamisella ole tullut jo paria Mr. Olympiaa.

Artturi on hyvä ihan tuommoisenaan, suomibodauksen massamonsterina. Jos keho ei suostu menemään kisakireyteen, niin se ei sitten suostu ja sillä on siihen syynsä. Turha kiusata itseään ja vaarantaa terveyttään. Pyöriihän tässä skenessä muitakin tyyppejä jotka eivät ole koskaan menestyneet tai edes yrittäneet kilpailla. Artturin vois rekrytoida guest poseriksi ainakin suomikarkeloihin jos vain suostuu.
Vaikea uskoa, että olis valmentajasta (kuka sitten nykyään lieneekään) kiinni, eiköhän siellä kaikkea ole ehditty jo kokeilla. Artturilla on käynyt huono säkä, kaikki muut edellytykset huippukehonrakentajaksi on olemassa, mutta keho ei vaan suostu menemään luonnottoman alhaisiin, terveydelle haitallisiin rasvoihin.. so what? Ehkä se ei loppupeleissä ole edes huono asia vaikka varmasti käy luonnon päälle.

Jos keho ei suostu menemään kisakireyteen, niin se ei sitten suostu ja sillä on siihen syynsä.... mutta keho ei vaan suostu menemään luonnottoman alhaisiin, terveydelle haitallisiin rasvoihin.. so what?

Onko jostain todisteita etta se olisi tassa tapauksessa keho? Eika mieli? Toki jos on tiedossa etta munuaiset huutaa hoosiannaa tietyssa vaiheessa niin sitten peli poikki mutta usein naissa karkeloissa kuuppa pettaa ennen kroppaa. Itse olen sen kerran tehny ja siihen jai. On se raakkia.

Fanitan Artturia, aivan jaatava fysiikka. Ja jos ei kisaa niin ei siina mitaan vikaa ole. Ei kaikkien tartte. Olihan Rich Pianakin todella suosittu viime vuosina vaikka ei kisannut pitkiin aikoihin.

Artturi on hyvä ihan tuommoisenaan, suomibodauksen massamonsterina. Jos keho ei suostu menemään kisakireyteen, niin se ei sitten suostu ja sillä on siihen syynsä. Turha kiusata itseään ja vaarantaa terveyttään. Pyöriihän tässä skenessä muitakin tyyppejä jotka eivät ole koskaan menestyneet tai edes yrittäneet kilpailla. Artturin vois rekrytoida guest poseriksi ainakin suomikarkeloihin jos vain suostuu.
Vaikea uskoa, että olis valmentajasta (kuka sitten nykyään lieneekään) kiinni, eiköhän siellä kaikkea ole ehditty jo kokeilla. Artturilla on käynyt huono säkä, kaikki muut edellytykset huippukehonrakentajaksi on olemassa, mutta keho ei vaan suostu menemään luonnottoman alhaisiin, terveydelle haitallisiin rasvoihin.. so what? Ehkä se ei loppupeleissä ole edes huono asia vaikka varmasti käy luonnon päälle.
Muistaakseni Artturi kuitenkin voitti yks kevät kisat kultsalla, joten ei mikään turha kaveri tule koskaan olemaan vaikka jättäiskin kisaamisen kokonaan jo tossa iässä.

Muistaakseni Artturi kuitenkin voitti yks kevät kisat kultsalla, joten ei mikään turha kaveri tule koskaan olemaan vaikka jättäiskin kisaamisen kokonaan jo tossa iässä.
Kyllä, 2015 Fitness Classic. Toivotaan että Artturi sieltä vielä nousee ja näyttää meille kaikille, miltä näyttää 3 % rasvat ja 115 kg lihasta. :hyper:

Back
Ylös Bottom