Kaikki ylätaljasta

Meta title: 💥 Kaikki ylätaljasta – klassinen selkäliike, joka voi joko rakentaa siivet tai jäädä pelkäksi käsivedoksi

Meta description: Keskustelua ylätaljan tekniikasta, oteleveyksistä, lihastuntumasta ja variaatioista – miten saada selkä oikeasti töihin eikä pelkät olkatoppaukset.

Rantasen Tomin tiedän tehneen ylätaljaa 260 kilolla kutosen. Ei se aina tarkoita, että jos itse on ns. hardgeiner niin kaikkien muidenkin pitäisi sitä olla. Ihan uteliaisuuttani kysyin, koska sali jossa käyn ei tarjoa vertailukohtia. 90% treenaajista siellä nostelee lähinnä käsiä ja hymyillen katselee itseään peilistä.

Ylätaljaa on mahdoton vertailla ellei kyseessä ole täysin sama härveli kaikilla. Nykyisellä salilla 90kg on ylätaljassa rankempi paino kuin yhdessä vanhassa oli koko 150kg pakka

Oho, nyt on mullekin kovat painot taljassa. Oma paras oli joskus puoli vuotta sitten 12 x 150 kg. Nyt en voimia tiiä ku ei ole tullut kokeiltua.
David:n laite oli.

Ylätaljaa on mahdoton vertailla ellei kyseessä ole täysin sama härveli kaikilla. Nykyisellä salilla 90kg on ylätaljassa rankempi paino kuin yhdessä vanhassa oli koko 150kg pakka
Näinhän se tietysti on. Ei nyt ehkä noin paljon, mutta helposti semmosta 10 prosentin heittoo tulee härvelistä toiseen. Onhan niitä tietysti kovinkin kankeasti kulkevia laitteita.

Tänä päivänä kun jokaisella on kamera niin kova mies kovien puheiden takeeksi varmaan jaksaa ainakin ennen ekaa sarjaa laittaa kuvauksen päälle?
Mutta jos ei niin onhan se ymmärrettävää.

Tänä päivänä kun jokaisella on kamera niin kova mies kovien puheiden takeeksi varmaan jaksaa ainakin ennen ekaa sarjaa laittaa kuvauksen päälle?
Mutta jos ei niin onhan se ymmärrettävää.

En ole vielä koskaan nähnyt oikeasti kovaa treenaavalla henkilöllä puhelinta mukana salilla. Niillä peiliin katselevilla hymyilijöillä kyllä, mutta niillä ei taas ole treenaamisen kanssa mitään tekemistä.

Olen minäkin toki nähnyt salilla näitä aikamiehiä jotkä räpeltää puhelintaan kuin pikkutytöt. Itse olen niin keskittynyt treeniin, että puhelin saa olla autossa treenin ajan. Sen lisäksi olen myös hetero :-)

Kyllä sää aika härkä oot, jos pienen tauon jälkeen vetelet 3x8x150kg

Suomen vahvin vetelee apuliikkeenä kutosia ja tossa taitaa olla viimeisessä se 150kg. Taitaa olla aika suhteellinen käsite tää "oikeesti vahva".

Mitään Vesteriseltä pois ottamatta, mutta kyllä noita kovemmilla romuilla ylätaljaa kiskovia kavereita on aika tavalla.

Huom. Itse en kuulu näihin, enhän mä ees tee ylätaljaa.

Mitään Vesteriseltä pois ottamatta, mutta kyllä noita kovemmilla romuilla ylätaljaa kiskovia kavereita on aika tavalla.

Huom. Itse en kuulu näihin, enhän mä ees tee ylätaljaa.

On toki. En tienny kirjottajan taustoja sen enempää, ku laitoin ton. Viestihistoriasta päätellen kaveri ei nyt ihan pystymetsästä tuu, ni toi video oli tosiaan vähän turha.

Olen minäkin toki nähnyt salilla näitä aikamiehiä jotkä räpeltää puhelintaan kuin pikkutytöt. Itse olen niin keskittynyt treeniin, että puhelin saa olla autossa treenin ajan. Sen lisäksi olen myös hetero :-)
Jossain viestissä laitoit vissiin, että olet 52, mutta näitten sun kirjotusten perusteella sä oot kyllä lähempänä 15.. Mut kuka teini valehtelis ikänsä 52-vuotiaaksi?? Nyt ei kyllä kaikki täsmää :D

Videota kehiin kiitos ;).
Kuulemma homot pitää kännykkää salilla, ei olla videoo näkemäs :D

No prkl, niihä se oliki! Taitaa Heiskoni kulkea mäkiautolla korkeintaan, noitten juttujen perusteella. Liekki stickerit ja kaikki.
Nii tai en kyl tiiä. Eikös mm. jossain dementian muodossa, ihmisen aivosolut tuu kusen mukana ulos :eek:?
Oijoi kyllä nyt lyödään vanhaa miestä. Täytyy kyllä sit varmaan pyytää joku puppelipoika kuvaamaan treeniä ettei jää pelkäks suunsoitoks. Mun 39 euron kännykkä kun ei ota elävää kuvaa.

Back
Ylös Bottom