Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen huomannut, että ilman herkkuja on melko haastavaakin saada se 3000 kcal syötyä!Minun pitää saada aamupalaa 30 min sisällä, kun on sängystä noustu ja seuraava sapuska max 3h päästä. Mutta olenkin leppoisan pulska voiman ostaja ja kiirettä saada se kolmisen tonnia kaloria päivässä pupellettua.
Nooh, minulla tuo jotenkin meinaa sitä, että nyt oli tiputettavaa 4-5 kg, kun aikoinaan saattoi olla tullut 8 kuukaudessa 10-14 kgMinulla sentään ei pysy, mutta nousee hitaammin.
Ruoka maistuu. Hyvälle.
mausteita
Suola ja pippuri: riittää.
Mä en pidä mausteisesta ruuista. Maukkaasta toki jos sen joku muu tekee .
Joskus voin just curryä, paprikajauhetta tai chilirouhetta lurauttaa johonkin, koska teinit. Mutta minulle riittää suola ja pippuri. Ja sipulia: tietysti.
Mausteilla ruoasta nimenomaan saa maukasta. Ei tosin normiruokaan kauheeta kavalkadia tarvita, vähän rosmariinia siellä, timjamiä täällä, chilillä ja cayennella potkua, tilliä fisulle, curryä riisille, laakerinlehteä sekä persiljaa keittoon ja valkosipulia joka paikkaan. Oishan niitä voinut lisääkin luetella. Kokonaisuudessaan varmaan reilu kymmenkunta perusmaustetta jatkuvassa käytössä, ei toki samassa ruokalajissa.Juu ei perus kotiruoka paljon mitään kaipaa. Pottuja ja porkkanaa keittelee, kylkeen lihapullia niin se on siinä.
Riisiä ja makaronia menee nykyään todella vähän. On tuo pottu keitettynä vaan niin perhanan hyvää, voilla toki.
Itseasiassa jos suolan ja pippurin taitaa, ne käy lähes joka paikkaan oikein käytettynä. Oon kovasti tietyissä ruokalajeissa pyrkinyt tähän, mutta vielä on matkaa.Mä tarkoitin mausteisella voimakkaan makuista ja tulista.
Mutta maustamalla saa maukasta ruokaan. Syön kyllä jos joku tekee.
Itse tyydyn suolaan ja pippuriin.