Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Yhdeksän aikaa illalla pitäis silmät mennä kii ja kuorsaus kuulua niin saisin riittävästi unta.

Onkohan milloin tullut arkena nukuttua edes kahdeksaa tuntia, ei tule mieleen yleensä sitä 5-6 tunnin luokkaa. Olisikin niin helppoa että silmät kii ja maate. :D

Mulla kyllä uni tulis jo varmaan kasilta helposti näillä vajeilla, muttei se nyt ehkä ole käytännöllistä. :LOL:

Mulla rytmi kääntyy noin viikossa siihen että ysin jälkeen on jo valmis peiton alle ja aamulla kuuden aikoihin vilkuilee ekan kerran kelloa. Sitten iltavuorot sitä tietenkin sotkee.

Oon myös huomannut että kova reenaaminen aiheuttaa väsymystä :ROFLMAO: unen tarve lisääntyy ainakin tunnilla ja nimenomaan sieltä alkupäästä unta. Tiistaina taisi olla ennätys että saunan jälkeen siinä puoli ysiltä kömmin peiton alle. :LOL:

Yö meni ihan hyvin, mutta nyt töissä taas tuo niska/hartia kipuilee aika pahasti. Olen kai töissä taas yksin tämän päivän, mutta algerian markkina vetää, joten mulla on kyllä hommia ihan kivasti!
Kohta alkaakin taas ramadan, tosi aikaisin tänä vuonna. Saa nähdä millainen hautausmaa täällä meidän toimistolla on kesällä.
Toisaalta, mulla pitäisi olla etätöitä kesäkuun alusta elokuun puoliväliin (poislukien 1 toimistopäivä/vko), mutta saa nyt nähdä miten nämä kuviot tässä etenee.

Säästin äsken 40€ kun pysäköinninvalvoja käveli auton ohi ja muistutti parkkikiekosta.

Kiitin kauniisti ja sanoin, että olen jätskin velkaa.

Ei niillä sittenkään taida olla tulospalkkaus .

E: Perhemarketissa on todella komea kärrypoika .

E: Perhemarketissa on todella komea kärrypoika .
Kävele hänen edellään, ja ikäänkuin vahingossa pudottelet tuotteita lattialle, vain nostaaksesi ne ylös ns. suorin jaloin Hänen edessään.

E. Kuva liittyy [ x ]

s-l300.jpg

Olikohan se täysi-ikäinen? Kärrypoika ei kuulosta kovin aikuiselta.

Silloin kun joskus ennen vanhaa olin Keskisellä kesätöissä niin kärrypojat oli alaikäsiä.

Tutustu ja tienaa kesähessuja?

Kyllä pääosin myyjän tehtäviä tai kuka milloinkin muistaakseni vartijatkin vievät ostoskori pinoja kassoilta porttien viereen, ja joskus kärryjä...

Vartijamyyjiäkin alkaa nykyään olemaan jotka tekee myös myyjän tehtäviä.

Tutustu ja tienaa kesähessuja?

Kyllä pääosin myyjän tehtäviä tai kuka milloinkin muistaakseni vartijatkin vievät ostoskori pinoja kassoilta porttien viereen, ja joskus kärryjä...

Vartijamyyjiäkin alkaa nykyään olemaan jotka tekee myös myyjän tehtäviä.
Tämä on hieman sama asia kuin sikanauta, mikä se on?

moottoripyörä #tsek

kuume: poistui

näin siinä 98% kerroista käy, että kulunut tuote on niin törkyisessä kunnossa(mikä ei internetissä olevista pienistä kuvista paljastu), ettei tule kuuloonkaan etes harkita, ehkä jos puoleen,hintaan,saisi niin jäisi rahaa ostella ja maalailla osasia

mitenkä imiset käyttää noita kamppeita, tuollakin tuotteella juuri,ja,juuri yli 5000km ajettu ja kauneusvirheitä pinnoilla paljon enemmän, mitä Minä olen saanut omaani 40 000km ajolla?

Back
Ylös Bottom