Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä laitan suolaa ja pippuria (ja sipulia) kaikkeen, mutta yritän laittaa myös jotain muuta. Tulisesta en pidä, mun lapsellakin on niissä parempi toleranssi kuin mulla. Mutta mausteinen on hyvää. Mauton ruoka on hirveetä.

Huomenta maailma. Aamukahvetta, laskunmaksua ja likan kanssa hoitajalle hakemaan saikkulappua kun sai räkätaudin. Vähä räkänen olo itelläkin, ehkä yks kuuma rommi illalla voisi olla paikallaan. Kun on tällainen sunnuntai-urheilija, ei siinä menetä mitään.

Joskus kuulin tarinan että Disneyn elokuvissa saatiin mm. karhuihin vauhtia kun tuuttas sinappia anaaliin, suattoi olla myös legendaa tai suattaa olla olemetta.

Kaikenmoiset munkit on hyviä. Perjantai on munkkipäivä. Voi sitä parkasua, jos hillomunkin tilalla on jotain viineriä.

Omaria sit kotiin. Mmm...

Tekis mieli kiskoo mignoneita. Ostais 20 munaa ja söis niin kauan että riittäs. Yks tai kaks ei jätä kun aina pahan mielen.

Olen todella kokeileva keittiössä, sekaisin menee millon mitäkin, joskus onnistuu ja joskus ei. Helpottaa tietty että syön ihan kaikkea (paitsi anjovis). Viikot kun muksu on äidillään, saan tehtyä millon mitäkin kokeiluja mutta silti maustamisessa olen aivan avuton amatööri. Äitini maustaa ruuat kunnolla, Naiseni maustaa ruuat kunnolla... mutta kun mulle iskee maustepurkin käteen niin hiukan sillai sormella naputan sen kylkeä, puoli teelusikallista max... Mausteet mätänee kaapissa kun nykyisetkin on ollut enemmän tai vähemmän sen 4 vuotta... Osa toki jo tyhjiä, mutta suurin osa vasta ½ välissä.

Tiedän ja koitan parantaa tapani

Luonnollisesti vetäsin eilen myös Mignonin, oli muuten kevään ensimmäinen. Mutta aina mua ärsyttää niissä se, että suu on niitä kuoria täynnä. Hirveän hidasta se syöminen kun ei saa sitä kuorta siististi irti kertalaakista.

Mä koitin teineille metsästää niitä Oreo- pääsiäismunia mutta olin myöhässä ja jäivät ilman.

Tuo on kyllä totta, mä uskon, että jos saisin seksiä useammin, niin selviäisin arjesta rauhallisemmin mielin.
Tuntuu usein, että monta asiaa aiheuttaa stressiä ja ahdistusta samaan aikaan.

Luonnollisesti vetäsin eilen myös Mignonin, oli muuten kevään ensimmäinen. Mutta aina mua ärsyttää niissä se, että suu on niitä kuoria täynnä. Hirveän hidasta se syöminen kun ei saa sitä kuorta siististi irti kertalaakista.
Mää viikonloppuna söin, niin kuori aikalailla kahdessa osassa pois. Älä anna sen kuoren lämmitä käsissä. Hieman vaikka sit jääkaapin kautta ja kolautus pöytään ja kuoret irti. Lähtee siististi melkein tipahtamalla ilman mitään nyppimisiä.

Back
Ylös Bottom