Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikö ole turhan ilkeää laittaa naapuria äänieristettyyn koppiin?Miten voisi rakentaa sellaisen kopin, josta ei kuulu paljoa ääntä ulos? Tai kenties askarrella paskarrella vaatekomerosta sellaisen? Nim. Ostin taas uuden okariinan ja naapuri hermostui ja nyt olen surullinen.
Noh, kun nyt asian otit esiin, niin ei se koppiin laittaminen vielä mitään, vaan se, mitä ajattelin naapurille siellä kopissa tehdä, jonka takia äänieristystä tarvitaan...Eikö ole turhan ilkeää laittaa naapuria äänieristettyyn koppiin?
Kumipallo suussa jne?Noh, kun nyt asian otit esiin, niin ei se koppiin laittaminen vielä mitään, vaan se, mitä ajattelin naapurille siellä kopissa tehdä, jonka takia äänieristystä tarvitaan...
Noh, kun nyt asian otit esiin, niin ei se koppiin laittaminen vielä mitään, vaan se, mitä ajattelin naapurille siellä kopissa tehdä, jonka takia äänieristystä tarvitaan...
E. kaikenkaikkiaan koko viime viikon olen ollut hyvin surullinen, kun en ole uskaltanut enää soittaa ihania okariinojani :(((((((((
Ostin taas uuden okariinan ja naapuri hermostui ja nyt olen surullinen.
Täällä olis pullia vielä jäljellä! Ainakin hetkenTekis mieli laskiaspullaa. Mutta A) kauppaan on 100 askelta ja B) pitäisi laittaa housut jalkaan. Joten: ei laskiaispullaa.
![]()

Mun piti oikein Youtubesta katsoa video miltä kuulostaa ko. soitin.Olin soittamassa okariinalla "To Zanarkand" kello 15 sunnuntai-iltapäivänä, kun sain palautetta. Ilmeisesti juuri viikonloppuna soittaminen ärsyttää erityisesti. :( Saamassani palautteessa ei vaadittu soiton täydellistä lopettamista, mutta en silti oikein enää tiedä, milloin minun olisi sopivaa soittaa, ettei siitä suututtaisi. Rehellisesti en edes ymmärrä, miten soitto voi kuulua häirtsevän lujaa naapuriin kaiken betonin läpi. Tässä talossa on tosi hyvä äänieristys vieläpä. Toki soitto on verrattain kovaa, koska okariinalla puhtaiden äänien tuottaminen vaatii tietyn ilmanpaineen enkä voi vain "kuiskia" soittimeen. Ei ko. puhallinsoitin nyt kuitenkaan mikään rumpusetti ole tai tuuba. Nokkahuiluun verrattava.
Täällä olis pullia vielä jäljellä! Ainakin hetken
Mutta en ollu vissiin tervetullut doktorin naapurustoon, joten syön ne itte. Kaikki.
Oon siis erilainen hobitti koska ei kiinnosta kyllä yhtään semmonen touhu.Hmpf. Kommentoin vain että pilvi haisee pihalla. Ja kirjoista tuli vähän fiilis että hobitit voisi tykätä pössytellä.
Eniten oikeastaan ihmetyttää, että mies tykittää harva se päivä melkoista jytää kovaäänisiä pelejä ja noista miehen äänentoistovehkeistä lähtevä ääni on omaan korvaan todella voimakas, ja vielä patterin vieressä - eikä siitä kukaan ole koskaan sanonut mitään. En voi uskoa, etteikö se kumina kuuluisi naapuriin, mutta sitten minun pillini kuuluu. En kyllä tiedä paskaakaan eri äänentaajuuksien kantavuudesta, mutta itse muistan erityisesti kuulleeni matalat äänet naapurien musikkivehkeistä.Mun piti oikein Youtubesta katsoa video miltä kuulostaa ko. soitin.
Ja voi hyvän tähden!
Sanot naapureille, että keskittyy omiin asioihinsa ja soittelet ihan rauhassa. Jos alkavat sanomaan jotain niin menet rappukäytävään soittamaan.
P.s. naapurin vauva ei ole hetkeen itkeskellyt .
Eniten oikeastaan ihmetyttää, että mies tykittää harva se päivä melkoista jytää kovaäänisiä pelejä ja noista miehen äänentoistovehkeistä lähtevä ääni on omaan korvaan todella voimakas, ja vielä patterin vieressä - eikä siitä kukaan ole koskaan sanonut mitään. En voi uskoa, etteikö se kumina kuuluisi naapuriin, mutta sitten minun pillini kuuluu. En kyllä tiedä paskaakaan eri äänentaajuuksien kantavuudesta, mutta itse muistan erityisesti kuulleeni matalat äänet naapurien musikkivehkeistä.