Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ööö, itse en lähtisi edes keskustelemaan normaalista elämän äänistä.
Jos naapuri itse luukuttaa täysiä omia äänentoistolaitteita niin en ottaisi mäkätystä kuuleviin korviini.

Hennon soittimen ääni tuskin häiritsee ketään. Kunhan vittuilee.
Selventäisin, että tässä talossa siis ei ole kukaan muu luukuttanut äänentoistovehkeillään paitsi mieheni, ja sitä hämmästelin että miten siitä ei kukaan ole valittanut mutta sitten tämä pillini kuuluu naapuriin. Itse olen aiemmissa asunnoissa kuullut vain matalat bassoäänet seinien läpi joten sitä vasten hämmästytti, että korkeaääninen okariina kuuluisi rakenteiden läpi.

Päätin jatkossa jatkaa okariinalla harjoittelua esim. 30 min arkisin töiden jälkeen klo 17-19 välillä. Googlettelun jälkeen tulin siihen tulokseen, että yleisen tavan mukaan kerrostalossa naapureiden on siedettävä tässä mittakaavassa soiton harjoittelu normaalin elämään kuuluvina ääninä.

Ei riitä, että työkaverit vittuilee, nyt tuo esinaisoletettukin alkoi vittuilla mun syömisistä. Voisin kuulemma lappaa ruuat suoraan tarjottimelle, kun ei ne kerran tahdo mahtua lautaselle... :unsure:

Oi, ostosterapiaa töissä.

Saa tilata tavaraa isoilla summilla eikä tarvitse itse maksaa. Senkus klikkailee ostoskoriin ja ''lähetä".

Ei riitä, että työkaverit vittuilee, nyt tuo esinaisoletettukin alkoi vittuilla mun syömisistä. Voisin kuulemma lappaa ruuat suoraan tarjottimelle, kun ei ne kerran tahdo mahtua lautaselle... :unsure:
Eikä :cautious: Miksiköhän toisten syömiset kiinnostaa muita niin kovasti?! Pitäishän sitä nyt saada syödä ihan just sen verran ku huvittaa.

Eikä :cautious: Miksiköhän toisten syömiset kiinnostaa muita niin kovasti?! Pitäishän sitä nyt saada syödä ihan just sen verran ku huvittaa.

Noi naiset on nyt kaikki jonkinsortin dieetillä ja minä vedän enemmän periaaatteella syön niin paljon kuin mahtuu ja vähän sit vielä lisää :LOL:
Meinaahan tuo vähän itteäkin välillä hävettää, kun ei ruoka meinaa mahtua lautaselle, mutta tällä mennään.

Noi naiset on nyt kaikki jonkinsortin dieetillä ja minä vedän enemmän periaaatteella syön niin paljon kuin mahtuu ja vähän sit vielä lisää :LOL:
Meinaahan tuo vähän itteäkin välillä hävettää, kun ei ruoka meinaa mahtua lautaselle, mutta tällä mennään.
Tutun kuuloinen periaate :LOL:(y) Otat sitte isomman lautasen mukaan lounaalle, jos ei meinaa muuten selvitä!

Mua taas hävettää se, että oon täällä työpaikalla varmaan ainoa, joka syö muutakin kuin lounaan työpäivän aikana. Tuntuu, että oon aina tuolla keittiössä syömässä: aamiaista, lounasta tai välipalaa.... Ja aika monet työkaverit näkee mut vaan siellä :ROFLMAO: en varmaan niiden silmissä muuta ehdi tehdäkään kuin syödä. Vaikka kyllä mä välillä koitan vähän töitäkin tehdä :nolo:

Hitto kun olen huono luopumaan tavarasta. Pitäisi tyhjennellä kaapeista kaikkea ylimääräistä romua, mutta ei saa edes aloitettua.

Back
Ylös Bottom