Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitipä vähän laskea. Jos sais 90 miljuunaa, niin vois eläkeiässä olla miljardööri. Komeeta.

Sitten ostaisin sillä 200 000 hehtaaria säätiölle metsää ja homma jäihin. Vois historian kirjoista löytyä oma nimi ja kuinka hullu mies osti metsää ja jätti ne luonnontilaan tulevien sukupolvien iloksi ja jollekin harmiksi.

Siinä ois palanen Linkolaisuutta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Karvapizzeriat. Eipä ole tullut 18.8 jälkeen maksettua latin latia yhdellekään kys. ihmisryhmään kuuluvalle henkilölle ravintola tai muuhunkaan toimintaan.

Näistä on kyllä jänniä kokemuksia useampiakin, kerran tuli kavereiden kanssa tilattua, tilaus tuli ihan normaalisti mutta sama jätkä tulee vähän yli tunnin päästä uudestaan soittaa ovikelloa että tässä ois nää teidän pizzat. Täh? Usko sitte ku näytettiin edellinen kuitti.

Sitä minä vain ihmettelen kun täällä täytekakut on ihanan kosteita ja herkullisen makuisia, mutta kääretortut ihan rutikuivia.

Sitä minä vain ihmettelen kun täällä täytekakut on ihanan kosteita ja herkullisen makuisia, mutta kääretortut ihan rutikuivia.
Olen kuullut sanan kääretorttu käytettävän naispuolisesta rauhanuskonnon edustajasta täydessä kokokaavussaan. Tässä ei liene kyse siitä tortusta ?

Edelliseen viitaten pitäisi alkaa viljelemään partneri tai kumppani sanaa vaikka olisikin ihan hetero suhde niin toiset voisi alkaa arvailemaan että onkohan tuo sellasita sateenkaari väkeä.

Aina hyvä puhua puolisosta tai kumppanista. Ihan varmuuden vuoksi, koska ei voi koskaan. Tai itse käytän noita. Omainen on myös hyvä :LOL:

Mutta jos minä joskus miehen saan niin 100% varmasti puhun kyllä miehestäni. Kun se on sitten se maailman kahdeksas ihme. Ja se on todellakin syytä kaikkien tietää.

Niilo on vasta viiden vuoden päästä nelikymppinen ikäloppu

Huomenna taidan painella salille, nyt on jo sen aika. Hieman ollut esteistä tämä mun sali harrastus, ehkä minäkin olen joskus lihaksikas, ehkä. Tai sitten lihasika.

Laitetaan nyt oikein inspiroiva sitaatti kivalla kuvalla.
thomasaedison1-2x.jpg

paitsi itse olen "feilannut" ja helvetin monesti olenkin. :D

Back
Ylös Bottom