Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eniten oikeastaan ihmetyttää, että mies tykittää harva se päivä melkoista jytää kovaäänisiä pelejä ja noista miehen äänentoistovehkeistä lähtevä ääni on omaan korvaan todella voimakas, ja vielä patterin vieressä - eikä siitä kukaan ole koskaan sanonut mitään. En voi uskoa, etteikö se kumina kuuluisi naapuriin, mutta sitten minun pillini kuuluu. En kyllä tiedä paskaakaan eri äänentaajuuksien kantavuudesta, mutta itse muistan erityisesti kuulleeni matalat äänet naapurien musikkivehkeistä.
Ei muuta kun soittelet vaan. Oikein kunnon serenadit (y)

Olin soittamassa okariinalla "To Zanarkand" kello 15 sunnuntai-iltapäivänä, kun sain palautetta. Ilmeisesti juuri viikonloppuna soittaminen ärsyttää erityisesti. :( Saamassani palautteessa ei vaadittu soiton täydellistä lopettamista, mutta en silti oikein enää tiedä, milloin minun olisi sopivaa soittaa, ettei siitä suututtaisi. Rehellisesti en edes ymmärrä, miten soitto voi kuulua häirtsevän lujaa naapuriin kaiken betonin läpi. Tässä talossa on tosi hyvä äänieristys vieläpä. Toki soitto on verrattain kovaa, koska okariinalla puhtaiden äänien tuottaminen vaatii tietyn ilmanpaineen enkä voi vain "kuiskia" soittimeen. Ei ko. puhallinsoitin nyt kuitenkaan mikään rumpusetti ole tai tuuba. Nokkahuiluun verrattava.
Soitat vaan menemään, se ei kuulu ns. vittuakaan naapurille. Juuri tästä syystä minä asun omakotitalossa.

Ihana päästä nukkumaan paikkaan, jossa on lämmintä ja ei vedä.

Painoa reissussa ei tullut kuin 1,4kg.

En.

Luitko edelliset viestit jossa kerrottiin naapurista?

No totta kai, senkin höpsö hoitsu. Lähinnä ihmettelen, että jos naapuri on jo ärtynyt, niin mihinköhän tilanne etenee, jos ärtymystä lietsotaan? On muitakin tapoja koittaa ratkaista asia ensin. Vaikkapa öö, keskustelemalla.

Ööö, itse en lähtisi edes keskustelemaan normaalista elämän äänistä.
Jos naapuri itse luukuttaa täysiä omia äänentoistolaitteita niin en ottaisi mäkätystä kuuleviin korviini.

Hennon soittimen ääni tuskin häiritsee ketään. Kunhan vittuilee.

senkin höpsö hoitsu..

Onko nimierkki @Helistö tälläinen höpsö hoitsu:
rBVaI1lCLdeAfKyMAAOrOqS1HRo747.jpg

Ööö, itse en lähtisi edes keskustelemaan normaalista elämän äänistä.
Jos naapuri itse luukuttaa täysiä omia äänentoistolaitteita niin en ottaisi mäkätystä kuuleviin korviini.

Hennon soittimen ääni tuskin häiritsee ketään. Kunhan vittuilee.

No mutta juuri tuon takia. Miten naamatusten perustelee hennon soittimen äänen häiritsevyyttä? Jospa hän on yksinäinen. Tai sairas.

Back
Ylös Bottom