Aestheticbuild
Mika Sihvonen
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Loistokasta, hyvää tulevaisuutta toivon sulle, ja eiköhän niitä pokaaleita ala kertymään.
Niin, mitä nyt kirkkainta metallia joka kisasta, johon osallistunut ja parit overallit päälle. Mutta Mika tuli kyllä niin puskista ja semmoisella vauhdilla, että en yhtään ihmettele sitäkään ettei kaikki tiedä vieläkään näitä lyhyen ajan suuria saavutuksia. Mikalle itelleen tsemppiä vaan tuleviin kisoihin ja muuhunkin elämäänValoja päälle, johan niitä pokaaleja on kertynyt.
Fiksun oloinen kaveri mitä näitä muutamia videoita katsellut, lisää vaan niitäkin, jos aikaa on.Kultsalta ei tullut.Niin, mitä nyt kirkkainta metallia joka kisasta, johon osallistunut

Tästä olisi kiintoisaa kuulla tarkemmin. Eli minkälaisilla harjoitteilla käytännössä tuota lyhyttä päätä pystyy priorisoimaan?Kokoa pystyy aina kasvattamaan ja hauiksen lyhyttä päätä priorisoimalla hieman sitä huippuakin pystyy saamaan.
Tästä olisi kiintoisaa kuulla tarkemmin. Eli minkälaisilla harjoitteilla käytännössä tuota lyhyttä päätä pystyy priorisoimaan?
En tiedä puhunko paskaa, mutta itse olen kuullut, että tuplahauis ristikkäistaljassaMikä tai mitkä liikkeet ylipäätänsä kasvattavat mahdollista huippua? Vai onko se vain tekniikkaa, liikkeestä huolimatta. Esim kun kääntää rannetta niin että pikkurilli pyrkii kääntymään ylöspäin?
En tiedä puhunko paskaa, mutta itse olen kuullut, että tuplahauis ristikkäistaljassa
No se huippu ei sinne hauikseen kasva kyllä yhtään millään erikoisliikkeellä, jos sulla on vääränmallinen/-muotoinen hauis.
En tiedä puhunko paskaa, mutta itse olen kuullut, että tuplahauis ristikkäistaljassa
Joo ei varmasti malli muutu mihinkäänHyvä liike ja tuntuu mut en mä ainekaa saa sillä mitenkää huippua rakennettua. Ei muutu malli..
Olikin vain mutuilua/kuulopuheita..Tuotahan pystyy "testaamaan" niin, että kuinka monta sormea mahtuu hauiksen ja forkun väliin kun kyynärpää on 90 asteen kulmassa ja jännittää hauista![]()