apulus
TheAlphaSquad
Onko @TomppaH94 instassa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tää kyllä kiinnostaa, pistäisin saman tien seurantaan.Onko @TomppaH94 instassa?
Tein joskus rakennussiivousta, rakennusapumiehen sekä muuttoapulaisen hommia mutta nyt olen ollut osa-aikaisesti työttömänä.
Olen joskus ajattelut tehdä instagram-tilin mutta enpä ole vielä saanut aikaseks. Ehkäpä joku päivä sen toteutan. Älypuhelimellahan sitä olis helppo käyttää mutta enpä ole vielä tänäkään päivänä jaksanut sellaista hommata. Nokia-classic puhelimella mennään vielä. :DTää kyllä kiinnostaa, pistäisin saman tien seurantaan.
No nyt on true hc meininki kun Nokian tiiliskivipuhelinkin vielä käytössä. :D
Utti arvostaa!. Ehkäpä joku päivä sen toteutan. Älypuhelimellahan sitä olis helppo käyttää mutta enpä ole vielä tänäkään päivänä jaksanut sellaista hommata. Nokia-classic puhelimella mennään vielä. :D
Sinulla on vielä vanhempaa sorttia tuo puhelin. Itsellä on sentään nokia c2-01 vuodelta 2009 :D itellä sama, kun en jaksa sitä älypuhelinta hommata niin joudun ostamaan puhelimeni kirpparilta/nettikaupoista. Joskus suunnittelin perustavani pientä voimailusalia tänne pikkkukylälle jossa voi käydä muutkin mutta tässä vaiheessa suunnittelutasolla.Nauroin, koska Tompan tilanne on täysin sama ku mulla käytännössä. Rakennussiivous, apumiehen hommat, & varsinki muuttohommat tuttua. Ite keikkatöissä muuttohommia nyt pidempää.
Ite en myöskään käytä älypuhelimia, vaan itsepäisesti kitkutellu Nokia 6233:lla varmaan 10 vuotta putkeen. 2005 vuoden luuri, jonka ostanu aina huutonetistä, jos hajonnu ;D. Noin hienoa tallia en kyl valitettavasti omista :(.
Vieläkö tomppa painat vegaanina vai maistuuko steikki nykyään?Tein joskus rakennussiivousta, rakennusapumiehen sekä muuttoapulaisen hommia mutta nyt olen ollut osa-aikaisesti työttömänä.
Olen joskus ajattelut tehdä instagram-tilin mutta enpä ole vielä saanut aikaseks. Ehkäpä joku päivä sen toteutan. Älypuhelimellahan sitä olis helppo käyttää mutta enpä ole vielä tänäkään päivänä jaksanut sellaista hommata. Nokia-classic puhelimella mennään vielä. :D
Joo vegaanina on jatkettu toistaseks. Syön lihaa ehkä kerran kuussa parissa, ja silloinkin tiukat laatukriteerit tuotteille.Vieläkö tomppa painat vegaanina vai maistuuko steikki nykyään?