Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

On se kyllä riski sälli!

Ihan mielenkiinnosta: minkä tyyppistä työtä teet? @Tomppa94
Tein joskus rakennussiivousta, rakennusapumiehen sekä muuttoapulaisen hommia mutta nyt olen ollut osa-aikaisesti työttömänä.
Tää kyllä kiinnostaa, pistäisin saman tien seurantaan.
Olen joskus ajattelut tehdä instagram-tilin mutta enpä ole vielä saanut aikaseks. Ehkäpä joku päivä sen toteutan. Älypuhelimellahan sitä olis helppo käyttää mutta enpä ole vielä tänäkään päivänä jaksanut sellaista hommata. Nokia-classic puhelimella mennään vielä. :D

Nauroin, koska Tompan tilanne on täysin sama ku mulla käytännössä. Rakennussiivous, apumiehen hommat, & varsinki muuttohommat tuttua. Ite keikkatöissä muuttohommia nyt pidempää.
Ite en myöskään käytä älypuhelimia, vaan itsepäisesti kitkutellu Nokia 6233:lla varmaan 10 vuotta putkeen. 2005 vuoden luuri, jonka ostanu aina huutonetistä, jos hajonnu ;D. Noin hienoa tallia en kyl valitettavasti omista :(.
Sinulla on vielä vanhempaa sorttia tuo puhelin. Itsellä on sentään nokia c2-01 vuodelta 2009 :D itellä sama, kun en jaksa sitä älypuhelinta hommata niin joudun ostamaan puhelimeni kirpparilta/nettikaupoista. Joskus suunnittelin perustavani pientä voimailusalia tänne pikkkukylälle jossa voi käydä muutkin mutta tässä vaiheessa suunnittelutasolla.

Tein joskus rakennussiivousta, rakennusapumiehen sekä muuttoapulaisen hommia mutta nyt olen ollut osa-aikaisesti työttömänä.

Olen joskus ajattelut tehdä instagram-tilin mutta enpä ole vielä saanut aikaseks. Ehkäpä joku päivä sen toteutan. Älypuhelimellahan sitä olis helppo käyttää mutta enpä ole vielä tänäkään päivänä jaksanut sellaista hommata. Nokia-classic puhelimella mennään vielä. :D
Vieläkö tomppa painat vegaanina vai maistuuko steikki nykyään?

Aika hurjan näköistä ryskämistä tuolla joka tekee isommilla painoilla, noston negatiivinen vaihe on samaa luokkaa kuin hissi tippuis 13. kerroksesta. Vahvoja ukkoja molemmat, ei siinä, toisella hallittu tyyli ja toisen kannattaa miettiä miten pitkään haluaa harrastaa tuota penkkipunnerrusta.

Back
Ylös Bottom