Kaikki kyykkykysymykset

Meta title: 🔥 Kaikki kyykkykysymykset yksiin kansiin 🔥

Meta description: Räjäytä pohkeet ja pakarat uuteen leveliin! Tässä ketjussa puretaan jokainen kyykkyongelma, tekniikkapulma ja varustevinkki.

Vasemman käden puristusvoimat ovat heikot tapaturman jäljiltä. Muut liikkeet onnistuu mainiosti mutta kun lisäsin maven perjantaiksi ohjelmaan taljojen tilalle niin huomasin että 100kg painotkaan pysy enää näpeissä, oikealla kädellä kyllä jaksaisi pitää. Epävarmaa on että tuleeko tuohon käteen koskaan tuon enempää puristusvoimaa. Miten tuota nyt kannattaisi jatkaa tekemään?. Myötäotteella tein, onko ristiotteesta apua jos vain toisen käden puristusvoimat on vajaat?. Remmit oli käytössä nyt viime treeneissä mutta hölmöltä tuntuu tuollaisilla painoilla remmejä käyttää...

Osaisko tähän joku jotakin sanoa?

Osaisko tähän joku jotakin sanoa?
Miksi remmit tuntuu hölmölle? Sitä vartenhan ne on että pysyy näpeissä kun otevoima ei riitä. Itse käytän hyvillä mielin kevyilläkin painoilla sen jälkeen kun huomaa että ote ei enää riitä ja hyvin on kehittynyt otevoimakin siitä huolimatta. Joktut puristit nyt valittaa että jos ei jaksa nostaa remmeittä niin ei jaksa nostaa mutta ne voi jättää omaan arvoonsa

Alaselälle/perseelle nää reverse hyperit olis varmaan kovii liikkeit, mut omalta salilt ei löydy tälle laitetta. Mähän tietysti koitin improvisoida, koska oon liikettä halunnu kokeilla.
Mitä mieltä? Onko ihan turhaa tälleen? Vastus jää ainaki aika hepposeks, mut ehkä tohon sais jotenki kikkailtuu lisäpainoaki, jos olis mielikuvitusta. Kuvan laatu semi paska, ja windows 10 viel paskempi, ku ei oo ees movie

Vanha postaus mutta vasta huomasin. Kierrä vastuskumi tuolta alta ja toinen pää nilkkojen ympäri. Jo on vastusta eikä tarvitse lisäpainoa.

jos siel on tullu hermoon vammaa, kestää aikansa ku saa vanhat voimatasot takasin. vamman laadusta riippuu miten nopeesti ja kuinka täydellisesti paranee. ei oo aina nopee juttu.

usein ja suht iisiä grippitreeniä on parempi ku kerran pari viikossa paljon kerralla. remmejä ei tietenkää grippitreeneis käytetä, mutta muussa perustreenissä toi käsi ei saa menoa rajottaa. sillon siis remmit kehiin.

Porukka yritti hienovaraisesti vihjaista, että ilman videota sun kyykyt tuskin on koulutyttöjen niiauksia kummempia.

Mutta 1000 kg "koulutytön niiauksena" on kyllä ihan hyvä tulos sekin! Ja jos sattus olemaan vielä sellainen kardashian tyyppinen takamus, ass to the grass -liikekään ei ole kuin 3 mm suuntaansa, kun bottoksit hipoo jo maata. 2 tonnia ensi jouluun mennessä seems ihan legit.

Mikähän vaikeus se voi olla ymmärtää, että jollakin voi olla luonnostaan vahvat jalat, vaan ei uskota mitä mies sanoo.
Ja teen kyykyt siihen 90asteen kulmaan.

Onko 150kg muka paljon jos sillä tekee ykösen, ei minusta, ei ainakaan minun salilla.

Miksi pitää ittuilla ja hyökätä henkilöön kiinni?
Reidenympärys on 75cm.

Mikähän vaikeus se voi olla ymmärtää, että jollakin voi olla luonnostaan vahvat jalat, vaan ei uskota mitä mies sanoo.

Onko 150kg muka paljon jos sillä tekee ykösen, ei minusta, ei ainakaan minun salilla.

Reidenympärys on 75cm.
Koska noilla spekseillä sun pitäs olla pienellä treenillä voimailun MM-skaboissa.

Reidenympärys on 75cm.

Varmaan sen takia kun et kertonut mistä voimat ovat tulleet, olet "joskus kyykyn opetellut" mutta olet kuitenkin luonnostaan vahva, teet kyykkyä ja prässiä x-isoilla kiloilla, mutta kuitenkin vain reiden koukistajaa ja ojentajaa nyt. Että miten se nyt oikein meni, mistä voimat tuli, kauan kyykkyä ja prässiä on treenattu ja milloin ne tulokset tuli millä pohjalla, harrastitko jotain muuta alle? Jäi kovasti epäselväksi.

En sanonu että on kevyttä sanoin vain että pieniä on painot.
Olen luonnostani vahva, kun aloitin salikäynnin kyykkäsin 120kg.

Paljos mies vetää maastavedosta? Saadaan vähän osviittaa :)

Kertoi aiemmin vasta aloittaneensa ja nyt tekee jo kyykkyä 150kg painolla helposti.
75 cm reisi => ~110-120kg mies?

Jos nyt edes jotenkuten tajuu kyykyn tekniikan niin suhteessa kehonpainoon 150kg ykkönen ei nyt puolen vuoden treenilla ole mikään ällistyttävä rauta.

90asteen kulmasta 150kg ei ole mitään. Yleensä 50kg yleisurheilijatytöt tekee vielä sarjaa tuolla painolla...

Kokemus. Suurin osa joka kyykkää mielestään reidet vaakatasoon näyttää kyykkäävän puolikyykkyjä. Esimerkiksi vaikka itse kyykkäisin penkin päälle, niin ei mulla siinä reidet käy vaakatasossa. Olihan siinä kiva paukuttaa 150kg kevyttä sarjaa eikä tunnu missään, kun raskain osa liikkeestä jäi pois.

Pistä video, niin sillä sä ne epäilyt kuittaat :)

En rupea minkään tyhjänpäiväsen ykösen takia alkaa särkemään polviani.
Maasta menee 200 tasan.
Treeniä tosiaan vasta 7kk, mut menee kuitenkin.

Seikka on saletti. :cool:

Penkistä menee ehkä 90, ei enempää.
Ei liity juurikaan asiaan, mutta mulla on aina ollu vahvat jalat ja oon joskus kakskymppisenä ottanu montakin jotain muutaman kk:den mittaista salitreeniä.
Jääkiekkoa ja jalkapalloa on tullut harrastettua.

En rupea minkään tyhjänpäiväsen ykösen takia alkaa särkemään polviani.
Maasta menee 200 tasan.
Treeniä tosiaan vasta 7kk, mut menee kuitenkin.

Seikka on saletti. :cool:

Maven 200kg kertoo hyvin missä mennään alakerran osalta :)

Penkistä menee ehkä 90, ei enempää.
Ei liity juurikaan asiaan, mutta mulla on aina ollu vahvat jalat ja oon joskus kakskymppisenä ottanu montakin jotain muutaman kk:den mittaista salitreeniä.
Jääkiekkoa ja jalkapalloa on tullut harrastettua.

No nyt alkaa kuulostamaan ihan järkevältä ja uskottavalta. Ei muuta kun polvi kuntoon ja sitten uusia enkkoja kohti.

Back
Ylös Bottom